Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Japan 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
    wordt de quali ergens uitgezonden?
    Ja, ergens in de 1ste post van dit topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
      Ja, ergens in de 1ste post van dit topic
      In de programmagidsen is daar toch nergens iets van te vinden, daarom mijn vraag.
      BBC vermeldt niet dat ze de quali uitzenden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
        In de programmagidsen is daar toch nergens iets van te vinden, daarom mijn vraag.
        BBC vermeldt niet dat ze de quali uitzenden?
        http://www.bbc.co.uk/bbcone/programm...don/2010/10/10

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

Ik vond het nog wel fijn vanmorgen op BBC1... Beter dan op Een+: gewoon de tv beelden met daarboven "de kwalificaties zijn uitgesteld wegens regenval". Stefaan Lammens was gewoon terug in zijn bed gekropen denk ik
          Ik ga de qualifying opnemen denk ik en dan op tijd opstaan voor de race en eerst nog de quali bekijken.

Comment

Ik zie vanacht gwn de quali's slaap dan men roes uit en zie dan de race

Comment

Lee MacKenzie is leuker om naar te kijken, maar Jake Humphrey is de betere presentator. Waar is ie? Er is toch geen aswolk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                Lee MacKenzie is leuker om naar te kijken, maar Jake Humphrey is de betere presentator. Waar is ie? Er is toch geen aswolk?
                Delhi.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                  Delhi.
                  Vandaar. Hij is blijkbaar gepromoveerd. Go Jake!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                    Ik ga de qualifying opnemen denk ik en dan op tijd opstaan voor de race en eerst nog de quali bekijken.
                    BBC zal vast wel een iets uitgebreider verslag over de qualify's hebben, ze weten wel dat de doorsnee europeaan niet om 3u 's nachts gaat opstaan..

Comment

2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                        Ik vond het nog wel fijn vanmorgen op BBC1... Beter dan op Een+: gewoon de tv beelden met daarboven "de kwalificaties zijn uitgesteld wegens regenval". Stefaan Lammens was gewoon terug in zijn bed gekropen denk ik
                        Lee McKenzie is lekker, maar ik vind ze bij bbc soms zo "kinderachtig" overkomen in die situaties. (zo kinderachtig doen over die bootjes en zo, alé ik ben geen kommaneuker, maar dat is té)

Wel aangenaam dat David Coulthard zich verontschuldigde tov de kijkers, iets waar de andere improviseurs niet aan dachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Lee McKenzie is lekker, maar ik vind ze bij bbc soms zo "kinderachtig" overkomen in die situaties. (zo kinderachtig doen over die bootjes en zo, alé ik ben geen kommaneuker, maar dat is té)

Wel aangenaam dat David Coulthard zich verontschuldigde tov de kijkers, iets waar de andere improviseurs niet aan dachten.
                          Allé nu. Ik vond het heerlijk dat ze Gascoyne aan het interviewen waren en Kovalainen komt zijn 'bootje' laten zien om te vragen of het technisch in orde is
                          Je merkt wel dat Jake Humphrey de meest ervaren presentator is, want Lee McKenzie heeft op anderhalf uur zeker 10 keer hetzelfde gezegd (nu ja, het goot water, dus zoveel valt daar ook niet over te zeggen). Maar hoe meer Lee McKenzie hoe liever
                          Ik begin ook meer en meer fan te worden van Karun Chandhok, hoe dat die altijd supervriendelijk die mannen te woord staat en mee filmpjes draait, geweldig. Terwijl hij toch alle reden heeft om zuur te kijken. Nu ja, ik denk dat de meeste piloten het niet erg vinden om met de BBC te praten. Dat maakt hun shows ook zo goed. En ze hebben er de middelen voor natuurlijk...

Comment

Bootjes??? Heb ik iets gemist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Bootjes??? Heb ik iets gemist?

Comment

Boys will be boys

Seffes ook wekker zetten...op 8 uur.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                  Leest er dan echt niemand de eerste post?
                                  zal bij de meeste zo ingesteld staan dat ze eerst de nieuwste reply zien wss , zoals bij mij het geval is
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Seffes ook wekker zetten...op 8 uur.
                                    dan zijde te laat voor de start
                                    1991 Audi S2 coupe
                                    2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

de zon schijnt , dus nu kan de qualifying wel door gaan gelukkig
                                      1991 Audi S2 coupe
                                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Goedemorgen, kwalificatie gaat door, dus niet voor niks opgestaan/wakker gebleven.

Comment

1;vettel
                                          2;webber
                                          3;hamilton
                                          4;kubica
                                          5;alonso
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X