Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vond het nog wel fijn vanmorgen op BBC1... Beter dan op Een+: gewoon de tv beelden met daarboven "de kwalificaties zijn uitgesteld wegens regenval". Stefaan Lammens was gewoon terug in zijn bed gekropen denk ik
Ik ga de qualifying opnemen denk ik en dan op tijd opstaan voor de race en eerst nog de quali bekijken.
Ik vond het nog wel fijn vanmorgen op BBC1... Beter dan op Een+: gewoon de tv beelden met daarboven "de kwalificaties zijn uitgesteld wegens regenval". Stefaan Lammens was gewoon terug in zijn bed gekropen denk ik
Ik ga de qualifying opnemen denk ik en dan op tijd opstaan voor de race en eerst nog de quali bekijken.
Lee McKenzie is lekker, maar ik vind ze bij bbc soms zo "kinderachtig" overkomen in die situaties. (zo kinderachtig doen over die bootjes en zo, alé ik ben geen kommaneuker, maar dat is té)
Wel aangenaam dat David Coulthard zich verontschuldigde tov de kijkers, iets waar de andere improviseurs niet aan dachten.
Lee McKenzie is lekker, maar ik vind ze bij bbc soms zo "kinderachtig" overkomen in die situaties. (zo kinderachtig doen over die bootjes en zo, alé ik ben geen kommaneuker, maar dat is té)
Wel aangenaam dat David Coulthard zich verontschuldigde tov de kijkers, iets waar de andere improviseurs niet aan dachten.
Allé nu. Ik vond het heerlijk dat ze Gascoyne aan het interviewen waren en Kovalainen komt zijn 'bootje' laten zien om te vragen of het technisch in orde is
Je merkt wel dat Jake Humphrey de meest ervaren presentator is, want Lee McKenzie heeft op anderhalf uur zeker 10 keer hetzelfde gezegd (nu ja, het goot water, dus zoveel valt daar ook niet over te zeggen). Maar hoe meer Lee McKenzie hoe liever
Ik begin ook meer en meer fan te worden van Karun Chandhok, hoe dat die altijd supervriendelijk die mannen te woord staat en mee filmpjes draait, geweldig. Terwijl hij toch alle reden heeft om zuur te kijken. Nu ja, ik denk dat de meeste piloten het niet erg vinden om met de BBC te praten. Dat maakt hun shows ook zo goed. En ze hebben er de middelen voor natuurlijk...
Comment