Hamilton had Alonso zeker nog te grazen genomen had zijn derde versnelling het niet begeven. Dat is fenomenaal te noemen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Japan 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenJammer voor Hamilton vind ik toch, reed fenomenaal ondanks amper gereden op dit circuit dit jaar...
Zo closen op Alonso en dan ineens 3de versnelling kwijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHamilton had Alonso zeker nog te grazen genomen had zijn derde versnelling het niet begeven. Dat is fenomenaal te noemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMan, zo een neger zijn gat lekken! Behalve materiaal in frut rijden de laatste races kan ik me weinig fenomenaal voorstellen van hem. Akkoord hij is snel, maar moet dringend eens met zijn verstand leren rijden.
Goede kwalificatie en goede start aan de binnenkant. In de race heeft hij echter weinig kunnen/laten zien.
Ik blijf erbij dat Webber hem in Singapore uit de race heeft geramd. En Button zou 2e staan in de stand als Vettel hem op Francorchamps niet van de baan had gereden.
Kobayashi, wat een rijder. Hopelijk versiert hij een zitje bij een echt topteam.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzPas op u woorden . Lewis is wel de rijder die zich al in zijn eerste jaar met 2 voudig kampioen Alonso kon meten . Is een rijder die ik respecteer en misschien de snelste van het veld . Wereldkampioen in zijn 2de jaar en bijna in zijn éérste jaar .
Iedere F1 rijder dient gerespecteerd te worden maar wat Lewis tot nu toe heeft gepresteerd is fenomenaal.
Als hij geen verstand had was hij geen WK.
Iedereen heeft een favoriet bij mij was dat Kimi Raikkonen maar zulke uitspraken zijn nergens voor nodig .
Comment
-
Vond het geen geweldige race, maar heb toch met plezier zitten kijken.
Wat me is opgevallen: de G-pad. Miljaar, die kerels gaan dus losjes over de 4 G in bepaalde bochten (pieken van 5 en meer maar da's niet zo betrouwbaar), 2G is peanuts daar. Moet zo verdomde intensief zijn, zelfs al zit je keihard vastgesnoerd...
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenVanavond nog es naar de moto GP kijken, zien of er daar nog wat spannends gebeurt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzAls je je kunt meten met Alonso ben je één van de beste op het veld .
Alonso heeft zijn teammaten allemaal verslagen behalve Lewis .
Lewis is ook beter dan Jenson Button .
Van deze kerel kun je niks slecht zeggen resultaten spreken voor zich .
Hij hoeft zich niet meer te bewijzen want respect heeft hij al verdient
MAAR => wat z'n eerste seizoen met Alonso betreft... ik ben er zeker van dat Alonso wat stiefmoederlijk behandeld werd bij McLaren... dat was de Ron Dennis periode hé, en die zag een story als "UK rookie wins title" wel zitten als extra propaganda voor zichzelf en z'n team. Ron had altijd al z'n persoonlijke favorietjes, die vent zit nu eenmaal zo in mekaar.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
wat mij vooral bojblijft van de race van gisteren... de pace van Mercedes! Zowel Schumacher als Rosberg gingen goed... zitten ze nu nog steeds hun latijn te duwen in de 2010 auto daar? Kan toch niet??Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Ik denk dat het eerder lag aan het feit dat Suzuka een van de circuits is waar de kin altijd goed gescoord heeft want Rosberg was anders ook even snel geweest. Schumacher komt ook nog uit een tijd waar voor elk circuit een verschillend chassis ontworpen werd met een andere stijfheid, wielbasis enzovoort. Misschien kwam de Mercedes van gisteren wel overeen met het chassis dat hij voor ogen had voor dit circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenWie me vooral opgevallen is: Schumacher. Eindelijk nog eens iets laten zien.
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk vraag me af waarom Webber zo defensief reed, zijn titel is nog lang niet binnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenDit kon je nu toch moeilijk een saaie GP noemen . Volgens mij heb jij veel geslapen tijdens de wedstrijd
Wat was er dan spannend? Het duel rosberg-Schumi? Of Kobayashi die sterk kwam opzetten naar het einde toe?
Oké de top 5 lag dicht bij elkaar. Maar niet dicht genoeg om elkaar te kunnen bedreigen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzAls je je kunt meten met Alonso ben je één van de beste op het veld .
Alonso heeft zijn teammaten allemaal verslagen behalve Lewis .
Lewis is ook beter dan Jenson Button .
Van deze kerel kun je niks slecht zeggen resultaten spreken voor zich .
Hij hoeft zich niet meer te bewijzen want respect heeft hij al verdient
Wat maakt je het best?
Button is volgens mij de zuiverste rijder van het laatste decennium.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Meteen na de F1 naar BBC2 overgeschakeld ... miljaar MotoGP is een PAK spannender.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenZo defensief reed die niet hoor, kon gewoon niet volgen. Vettel heeft de laatste 2 rondjes iets rustiger aan gereden om zeker te zijn en toen is Webber zelfs nog iets dichter gekomen...
In plaats daarvan hield hij veel afstand en mocht hij bovenop nog eens Alonso afweren.
Comment
Comment