Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motorsportshow essen 2010 (duitsland)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Motorsportshow essen 2010 (duitsland)

Hoi weet er iemand of er een busmaatschappij of dergelijke busreizen naar de motorsportshow
    in essen (duitsland) organiseerd.
    alvast bedankt

hoi weet er iema,d al wat meer want ik zou dit jaar graag weer gaan
    het enige probleem is dat winterbanden verplicht zijn
    groetjes

Comment

ben er al 3 keer geweest en nog nooit met winterbanden. heb er nog geen enkele keer problemen mee gehad.

Comment

Is pas ingevoerd dat winterbanden verhaal, net zoals je in Oosterijk sneeuwkettingen bij je moet hebben in de winter.

Comment

Vroeger niet verplicht en nog steeds niet. Een kwakkel die elk jaar weer de kop op steekt.

Comment

hoi jha ik ben er in 2006 ook geweest
            ik heb is naar hen gemaild en zij hadden aangeraden om dit te doen maar het is eigenlijk
            niet verplicht dan ?
            grtjes

Comment

Volgens mij mag je daar pfct rijden met gewone banden , het is enkel als er winterse omstandigheden zijn en je het verkeer zou hinderen dat ze je een serieuze boete gaan geven .

Comment

Ik heb ook al gehoord dat als je betrokken geraakt in een verkeersongeval je nooit in je recht kan zijn.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

volia dat is het probleem he het kan maar als je ongeluk hebt hebde het zitte he
                  alle dan zal het voor een ander jaar zijn maar toch bedankt
                  grtjes

Comment

Working...
                  X