Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Zuid-Korea 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hmmm, Webber ging idd in de fout... maar ik gun hem de titel nog altijd .

Zeer jammer van Rosberg want die was wel goed op dreef! Hamilton vond ik eerder een flop (wel chapeau voor de inzet), dus hij mag zeer blij zijn met de 2e plek.

Comment

Het siert Webber dat hij zijn helm afdeed en eerlijk toegaf dat het zijn eigen fout was en de omstandigheden goed waren om te rijden.

Comment

Uiteindelijk toch nog een mooie race gezien.Ik dacht dat ze achter de pace-car gingen rijden tot het droog was.
        Het feit dat ze zo snel semi-slicks haalden is voor mij het bewijs dat het een wat overdreven reactie was.
        Blunder van Webber,maar ik zie hem toch liever kampioen worden dan zuurpruim Vettel.
        Die motor van die Red Bull,ge zag er de stukken echt uitvallen,heftig.
        Hamilton die zo heftig stond om te starten,en dan niet meekan....,door de pitsstop en Vettel dan toch nog 2de worden.
        Een prachtige uitslag voor de rest van het kampioenschap.

Comment

Prachtige race. Ze mogen de goden op hun blote knieën danken daar in Zuid-Korea want op die manier zetten ze zichzelf wel onmiddelijk op de F1 kaart.

Ik zie nog een mogelijkheid dat Hamilton alsnog werelkampioen worden indien hij foutenloos rijdt in de laatste races.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ferrari !!

Alonso !!
            Grr, ik kwam slecht!

Dat het teamordersteam maar niet met die wereldtitel gaat gaan lopen

Comment

Vanaf de crach van Buemi was de opname van de digibox afgelopen

Ma bon, wat hebben we al geleerd vandaag?

Webber kan niet rijden en neemt een fantastische Rosberg mee
              Mercedes GP had de snelste wagen...
              Hamilton op 2 bij de safetycar van Buemi...

De rest zien we hopelijk sebiet nog, ik hoop zo hard dat Hamilton wint

Maar dat die nog wk word is een beke een utopie peisek, daarom zet ik m'n geld op m'n 2de man -> Vettel

Comment

Alonso: "These are the worst conditions I ever drove in."

Hamilton: "The conditions seems to be good!"

Vettel: "The visibility is realy bad."

Hamilton: "The lighting is good!"

Hamilton

De factor geluk speelt toch wel een gigantische rol dit seizoen.

Btw, een geluk voor Hamilton dat Rosberg hem had ingehaald in het begin van de race want anders had Webber Hamilton wss meegenomen in zijn slipper. Wel zéér jammer voor Rosberg, want hij en zijn Mercedes waren in topvorm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Hamilton

Btw, een geluk voor Hamilton dat Rosberg hem had ingehaald in het begin van de race want anders had Webber Hamilton wss meegenomen in zijn slipper. Wel zéér jammer voor Rosberg, want hij en zijn Mercedes waren in topvorm.

Hamilton mag van mij wereldkampioen worden

Comment

GODVERDOMME

Die kut regen heeft er voor gezorgd dat de laatste 20 ronden natuurlijk niet zijn opgenomen vanmorgen. Heeft iemand een idee waar ik de GP kan herbekijken? Heb al zitten zoeken bij Net gemist en toestanden maar nergens te vinden natuurlijk.
                    Is dat op internet te vinden?

Comment

Schumacher toch een mooie 4é plaats!

Comment

Hamilton

Hamilton, ze mogen alles zeggen wat ze willen maar hij gaat er toch altijd voor...

Inderdaad, dan had Webber hem weer een hoop punten doen verliezen.

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                        Die Safety car regels zijn sh?t. 18rondes achter safety car was nergens voor nodig en gelukkig had ik opgenomen . 1uur safety car was voor mij een paar minuten . Rode vlag en dan nog een 15 rondes safety car . Dan hadden ze evengoed de race langer stilgelegt .Of het nu regent sneeuwt of hagelt your gonna f?cking race .
                        Hamilton had de punten nodig . RedBull stond op 1en2 voor hun zou het een droom zijn moesten ze de race stoppen en ieder ander team in zo een positie zou hetzelfde doen .
                        De F1 gaat fel achteruit . Eind jaren 80en begin jaren 90 waren de mooiste tijden.
                        Al die oude rotten eruit . Bernie en Charlie moeten weg de F1 heeft vers vlees nodig.

Lijkt me een fijn circuit in Korea
                        Wat een gezeik, net als de HLN-apen.

Zichtbaarheid met al die spray was 0, heb je toch hopelijk zelf gezien. Door de rondjes achter de safetycar werd het circuit drooggereden. En we hebben nog een mooie race gezien.

Dan moet je niet meer kijken en je cassettes van de jaren 80 en 90 bovenhalen.
                        Ok het was spannender in die tijd, maar ze moeten ook niet onnodige risico's nemen. Maar goed dat de F1 al jaren zo veilig is en er al lange tid niemand meer is verongelukt.

Comment

echt wel een mooie race vandaag, alleen toch enkele opmerkingen.
                          1) De FIA / wedstrijdleiding moet eens leren van in het begin juiste beslisisngen te nemen in verband met het starten of uitstellen van een race. Ofwel stelt ge hem x-aantal minuten uit en start ge derna onder safety car, ofwel stelt ge het nog verder uit en start ge dan onder safety car. maar niet zoals nu zo'n halve oplossing.

Nu was het meer van we proberen, in de hoop dat niet te veel tv-kijkers afhaken. leggen het
                          dan terug stil en dan winnen we toch wat tijd.

2) dat ze in het vervolg bij de bouw van een circuit ook eens uitkijken voor de eventuele gevolgen als het zou regenen hé. Het is niet normaal dat de afwatering van het circuit zo slecht was en dat zelfs water van op de bermen gewoon over het circuit spoelt met modder en slijk. Zeker als je rekening houdt dat het nog niet echt serieus aan het gieten was. dit was gewone regen en niet zoals we 14 dagen geleden in Japan zagen een echte stortbui.

3) Opnieuw puur amateurisme op het vlak van wegtakelen van wagens. Niet normala dat bijvoorbeeld de wagen van petrov gewoon daar na die gevaralijke laatste bocht bij het opkomen van start/finish bleef staan na zijn crash. Ook de rest had stukken vlotter gekund. Bovendien is het weeral typisch dat Vettel zijn wagen zelf moet blussen door de brandblusser af te nemen van ne marshall.

4) afvlaggen is blijkbaar ook niet eenvoudig. men begint met het vlagske te zwieren wanneer Alonso al een 3-tal seconden over de finish is gereden.

Comment

Niemand die mij kan helpen!?
                            Ik loop hier mijn kas op te fretten niet normaal...

Comment

Ze zenden momenteel een samenvatting uit op Canvas.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Ik heb het opgenomen op DVD voor een maat, als ge wilt moet je er ook maar eens achter komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                  Ze zenden momenteel een samenvatting uit op Canvas.
                                  Ik had het net op tijd ergens op google gevonden. thanks anyway.

Ik heb het opgenomen op DVD voor een maat, als ge wilt moet je er ook maar eens achter komen
                                  't Is ni meer nodig, toch merci!

Comment

Ze hebben er in de samenvatting niks van gezegd maar wat is er gebeurd met Button? 12e!?

Comment

Slecht uitgepakte pitstop. Ging binnen als 6de, kwam buiten als 16de vlak achter 5 wagens ofzo. Even later dan nog een Safety Car en z'n race was om zeep.

Comment

Jammer zeg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                          Ik had hetzelfde probleem, serieus aant vloeken toen, had ik maar het programma daarna ook opgenomen...

Kheb het moeten doen met de samenvatting op Sporza...

Comment

Working...
                                          X