Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Zuid-Korea 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En Sutil mogen ze van mij gerust naar de GP2 degraderen. Brokkenpiloot eerste klas.
    Vergelijk maar eens hoeveel accidenten / schadegevallen hij al op zijn naam heeft staan dit jaar en afgelopen jaar. Moest ik teambaas zijn lag hij allang buiten.
    En die Bruno Senna bakt er naar mijn insziens ook niet veel van.
    Dat zijn zo eventjes de coureurs waar ik geen hoge dunk van heb

Comment

Als teambaas zou ik Sutil buiten gooien maar als sponsor zou ik eisen dat Sutil zijn zitje behoudt. Hoeveel is die niet in beeld geweest met zijn manouvres? De sponsors zullen content geweest zijn. Moest hij normaal rijden zou hij een pak minder in beeld komen. Alleja da denk ik toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
        Volgens Berger, voormalig teambaas van Red Bulls zusterteam Toro Rosso, was het de bedoeling van Webber om een andere concurrent voor de titel uit de race te rijden tijdens zijn crash. "Ik begrijp niet waarom hij niet op de rem trapte", vertelde Berger.

"Hij had kunnen remmen zodat zijn auto tegen de muur stil bleef staan. Hij nam Rosberg uit de race doordat hij terug het circuit opgleed, maar dat was de verkeerde. Hij had liever gezien dat Hamilton of Alonso ook gecrasht zou zijn. Op het moment dat hij de muur raakte, wist hij dat zijn race voorbij was. Op dat moment ben je erg gefrustreerd en schieten er een hoop gedachten door je hoofd."

"Het is erg duidelijk dat hij niet remde, want zijn banden blokkeerden niet. Misschien had hij een probleem met zijn remmen, maar dat lijkt me niet." Op de vraag of Webber expres zijn wagen terug liet rollen om zo iemand te raken, vertelde Berger: "Ja, is denk dat dat erg duidelijk is."

Ferme uitspraken van Gerhard Berger.
        Nu zit ik ook met vraagtekens in mijn hoofd.
        Uitspraken van een grote naam...

Nu begin ik idd ook te twijfelen... Ik heb dat trouwens zelf ook gedaan in F1 2010, ik verloor de controle en ging richting muur, aangezien ik dat niet meer kon verhelpen maar express terug naar de baan gestuurd zodat ik mijn concurrent ook uitschakelde, met succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Ik had ook al de bedenking gemaakt dat het opviel dat hij zo terug de baan op rolde. Ik had er echter niet verder bij nagedacht wat zijn motief of doelwit had kunnen zijn.
          Ik vond het ook opmerkelijk.
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bwa, ik denk dat het niet bewust zal geweest zijn. Uiteindelijk was het een beetje kiezen tussen stoppen op het circuit of stoppen in de grindbak (waar Rosberg jammergenoeg ook net reed). Stoppen op het circuit lijkt me ook niet de veiligste oplossing, integendeel.

Uiteindelijk gaat het allemaal ook zo snel.
            nls2000

Comment

Hij kon op die moment ook geen richting meer geven aan zijn wagen, de linkervoorband hing volledig in de lucht. Ik denk niet dat het bewust was.
              2012 Renault Megane RS

Comment

edit.
                Last edited by ; 28/10/2010, 20:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                  Hij kon op die moment ook geen richting meer geven aan zijn wagen, de linkervoorband hing volledig in de lucht. Ik denk niet dat het bewust was.
                  Het was ook geen bewuste actie. Webber zag bovendien Alonso komen én voorbijrijden.
                  Quatsch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Misschien als hij ooit ontslagen wordt bij Red Bull en zegt dat hij dit moest doen van Christian Horner
                    Nope, gewoon pech gehad ... het verwondert me nog dat er zo weinig van de baan vliegen. En de slechtsten meestal het eerste ...

Comment

Working...
                    X