Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Idd, en Vettel rijdt nu duidelijk weg van webber... 't is gebakken denk ik, voor deze.

Comment

Sebiet 4 man op 10 punten van elkaar ofzo

Zalig

Comment

Saaie race maar mooi voor het kampioenschap. Ik hoop nog steeds op Alonso of Webber.
        www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

Allez, nice. Abu Dhabi gaat 'n robbertje worden.

Comment

1991 Audi S2 coupe
            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

de constructeurstittel voor RBR is al binnen hoorde ik
              1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

1991 Audi S2 coupe
                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  Saaie race maar mooi voor het kampioenschap. Ik hoop nog steeds op Alonso of Webber.
                  Ik gok op Alonso, ofwel Vettel

Vettel heeft meeste kans om op pole te staan voor de laatste race, en moet dan wat geluk hebben dat Alonso een slecht resultaat heeft, wat ik weinig kans geef

Comment

Ik hoorde (las?) dat Brazilië een duidelijk RBR circuit is, maar Abu Dhabi niet? Of hoorde ik dat verkeerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik hoorde (las?) dat Brazilië een duidelijk RBR circuit is, maar Abu Dhabi niet? Of hoorde ik dat verkeerd?

Abu Dhabi is een goed circuit voor de red bulls Brazilië weet ik niet;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                        Abu Dhabi is een goed circuit voor de red bulls Brazilië weet ik niet;
                        Ah, andersom dus. Ok.

Jammer. (heb het niet op Vettel, Horner en RBR, puur subjectief hoor)

Ik mag hopen dat, als RBR de pilotenchamp boekt, het met Webber is.

Comment

Vorig jaar was Abu Dhabi helemaal geen Ferrari circuit. T'is te hopen voor hen dat dat dit jaar beter loopt daar.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

Hoe zit het dan?

1. Vettel
                            2. Webber
                            3. Alonso

-> wie dan champ?

En bij

1. Webber
                            2. Vettel
                            3. Alonso

dan is het Webber zeker?

En wat bij

1. Webber
                            2. Alonso?

Comment

Hoe zit het dan?

1. Vettel
                              2. Webber
                              3. Alonso
                              Alonso: 246+15= 261
                              Vettel: 231+25 = 256
                              Webber: 238 + 18 = 256

En bij

1. Webber
                              2. Vettel
                              3. Alonso
                              Alonso: 246+15 = 261
                              Vettel: 231+18 = 249
                              Webber: 238+25 = 263

1. Webber
                              2. Alonso?
                              Alonso: 246 + 18 = 264
                              Webber: 238+25 = 263

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

Dus op Abu Dhabi zal RBR ervoor moeten zorgen dat ze minstens een auto tussen Webber (1) en Alonso krijgen, bij voorkeur Vettel dan, om het te redden. Hmmmm. Niet leuk.

Comment

Dus op Abu Dhabi zal RBR ervoor moeten zorgen dat ze minstens een auto tussen Webber (1) en Alonso krijgen, bij voorkeur Vettel dan, om het te redden. Hmmmm. Niet leuk.
                                  Gewoonweg dom om ze niet om te wisselen vandaag dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                    Wat heeft Webber eraan om kampioen te worden omdat z'n teammaat hem heeft voorgelaten?

Je kan natuurlijk het zelfde zeggen van Alonso..
                                    Ik vind dat echt belachelijk. Als je beter bent dan moet je er maar voorbij gaan. Zoals Vettel probeerde bij Webber in Singapore.

Ik hoop voor de sport dat Alonso volgend weekend geen kampioen wordt met minder dan 7 punten meer dan Webber!

Ik vond het eigenlijk niet echt een saaie race, toch heel wat inhaalmanoeuvres gezien. Massa die iemand inhaalde

En voor de rest: Vettel was the king of the road

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                      Wat heeft Webber eraan om kampioen te worden omdat z'n teammaat hem heeft voorgelaten?

Je kan natuurlijk het zelfde zeggen van Alonso..
                                      Ik vind dat echt belachelijk. Als je beter bent dan moet je er maar voorbij gaan. Zoals Vettel probeerde bij Webber in Singapore.

Ik hoop voor de sport dat Alonso volgend weekend geen kampioen wordt met minder dan 7 punten meer dan Webber!

Ik vond het eigenlijk niet echt een saaie race, toch heel wat inhaalmanoeuvres gezien. Massa die iemand inhaalde

En voor de rest: Vettel was the king of the road

Idd, bij RB spelen ze het tenminste eerlijk een geen teamorders. Moest het zover komen in de Abu Dhabi dat door Vettel, Webber de titel kan pakken en hijzelf geen kans maakt, zal hij de titel wel aan Webber overlaten. Al bij al als Vettel minder motor en andere pech had gehad dit seizoen was hij al lang wereldkampioen, het is gewoon de snelste van allemaal globaal bezien.

Ik hoop ook niet dat Alonso kampioen gaat worden, alleen al omdat ie in Duitsland de zege kado wou van Massa.

Haat Vettel zoveel als jullie willen, je zal er nog lang mee moeten leven dat ie de beste is denk ik.

Wat ik wel knap van Mclaren vind is dat ze met een momenteel toch mindere wagen meestal door slim en strategisch te rijden toch veel mooie punten hebben behaald.

Titel 1 voor RB is binnen, nu de 2de nog voor Vettel want Alonso en Webber gaan elkaar kapotrijden in Abu Dhabi en Vettel zou zowiezo 1ste eindigen inclusief de pole op zaterdag, let op.

Comment

Ze moeten Massa dubbelen nu, 'es kijken wat die kan doen.

Edit: Massa liet Vettel toch sneller door precies dan Webber. Of denk ik dat maar?
                                        Ik had toch gedacht dat Massa het toch wat moeilijker zou maken voor de Rode Stieren.
                                        Politiek correcte piloten,in vroegere tijde zouden ze zelfs gepoogd hebben om die gasten minstens te hinderen of zelfs een tik te verkopen.

Komaan SC !!!!

Edit: yes.

I know, da's ni proper, maar alles voor 't spektakel.
                                        Hoe is die SC eigenlijk verlopen,ik dacht dat ze toch de piloten opvingen en iedereen in de volgorde van de race achter de SC reden,hier zaten overal achterliggers in de weg,om er een spannende draai aan te geven.

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                        Geen teamorders bij RedBull zijt daar maar niet zo zeker van . Volgende week zelfde posities en Vettel laat hem voorbij . Als het niet op de Baan is dan via pitstops of start.
                                        Horner zal wel intern met de rijders gesproken hebben over de mogelijkheden . Ze gaan dit natuurlijk niet openbaar vertellen zoals Ferrari omdat ze ertegen waren toen maar nu toch iets moeten doen om ook de 2 de titel binnen te halen.
                                        De voorvleugel van Webber aan Vettel geven is ook teamorder . Omdat Vettel toen meer punten had.
                                        Op BBC kon je het bij Horner tussen de regels verstaan,ze gaan er alles aan doen om een RB-piloot wereldkampioen te laten worden.
                                        Dus wanneer Vettel voor Webber zit met Alonso op een 3de plaats dan zal er zeker van plaats gewisseld worden.

Zelf gun ik het Webber,al zou het een sterk staaltje zijn als Alonso toch nog zijn slag thuishaalt.
                                        Vettel vindt zichzelf al goed genoeg,al bijna even arrogant als zijn landgenoot bij Mercedes GP.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          Misschien wel een hint naar het feit dat Vettel blijft en Webber vertrekt ?

Maar het zou wel interessant geweest zijn:
                                          Alonso zou nog steeds 246 punten hebben
                                          Webber 220 + 25 = 245
                                          en Vettel : 206 + 18 = 224

Comment

Working...
                                          X