Ik las op hln.be dat Hamilton nog een waterkansje had op de wereldtitel maar hij staat nu toch 26 punten achter Alonso en winnen is toch maar 25 punten? Of mis ik ergens?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Brazilië 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIk las op hln.be dat Hamilton nog een waterkansje had op de wereldtitel maar hij staat nu toch 26 punten achter Alonso en winnen is toch maar 25 punten? Of mis ik ergens?
Hij zal wel balen van zijn 2 DNF's door eigen toedoen.. op het moment dat hij aan de leiding ging van het WK...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIdd, bij RB spelen ze het tenminste eerlijk een geen teamorders. Moest het zover komen in de Abu Dhabi dat door Vettel, Webber de titel kan pakken en hijzelf geen kans maakt, zal hij de titel wel aan Webber overlaten. Al bij al als Vettel minder motor en andere pech had gehad dit seizoen was hij al lang wereldkampioen, het is gewoon de snelste van allemaal globaal bezien.
Ik hoop ook niet dat Alonso kampioen gaat worden, alleen al omdat ie in Duitsland de zege kado wou van Massa.
Haat Vettel zoveel als jullie willen, je zal er nog lang mee moeten leven dat ie de beste is denk ik.
Wat ik wel knap van Mclaren vind is dat ze met een momenteel toch mindere wagen meestal door slim en strategisch te rijden toch veel mooie punten hebben behaald.
Titel 1 voor RB is binnen, nu de 2de nog voor Vettel want Alonso en Webber gaan elkaar kapotrijden in Abu Dhabi en Vettel zou zowiezo 1ste eindigen inclusief de pole op zaterdag, let op.
Webber de muur in, en Alonso die z'n motor opblaast. Droomscenario
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHamilton staat 24 punten achter op Alonso
Hij zal wel balen van zijn 2 DNF's door eigen toedoen.. op het moment dat hij aan de leiding ging van het WK...Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenWij zijn gelijkgestemde zielen
Webber de muur in, en Alonso die z'n motor opblaast. Droomscenario
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk BerichtenMisschien wel een hint naar het feit dat Vettel blijft en Webber vertrekt ?
Maar het zou wel interessant geweest zijn:
Alonso zou nog steeds 246 punten hebben
Webber 220 + 25 = 245
en Vettel : 206 + 18 = 224
Je neemt risico's en maakt fouten in de intermediare races omdat je weet dat de laatste races een gegeven zijn omtrent wie kopman is. Dat doen ze hier niet en is echt een blunder van jewelste imo. (Ofdat Webber nu volgende week WK wordt of niet.)
Comment
-
Saaie race buiten de eerste rondes. Ik had gehoop dat Hulkenberg het de Redbulls moeilijk had gemaakt.
En ik dacht dat gedubbelde wagens zich tijdens de safetycar procedure mochten ontdubbelen? Dan zaten ze alledrie weer vlak achter elkaar bij de herstart en was het misschien nog spannend geworden.
Het probleem van RedBull en ook Schumacher indertijd: saaie races als zij winnen.
Hopelijk heeft Alonso genoeg aan z'n voorsprong van 8 punten om de titel te behalen.
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHamilton staat 24 punten achter op Alonso
Hij zal wel balen van zijn 2 DNF's door eigen toedoen.. op het moment dat hij aan de leiding ging van het WK...
Comment
-
Mijn top 5 voor wie ik het liefst WK zie worden,
1. Andy Temmerman
2. Lewis Hamilton
3. Sebastian Vettel
4. Fernando Alonso
5. Hurley
Als Vettel en Webber nu elkaar nog eens eruit tikken en Alonso een catastrofale schuifer maakt gelijk in Spa Franco, gok ik op Hamilton.
Maar hoe het er nu voorstaat krijgt Vettel mijn zege, als hij het niet wordt, Alonso dan maar...
zolang die Webber maar glorieloos afdruipt ben ik content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenVergeet niet dat Button al 2 keer gewonnen heeft dit seizoen
Maar het is idd vreemd dat hij geen goede balans meer vindt met zijn McLaren.
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzHorner zij , Zelfde situatie als vandaag 1 Vettel 2 Webber en 3 Alonso volgende week dan laat Vettel Webber voorbij.
Ik vrees toch dat het Webber gaat worden nu ik deze uitspraken hoor . RedBull is overal de king en ook op Abu Dabi.
Zolang Alonso voor Webber blijft geen probleem maar vandaag waren de Redbulls gemiddeld een halve seconde sneller.
Een goede start is de boodschap voor Alonso volgend week.
Horner was de persoon die vond dat Ferrari in Duitsland vals speelde en nu gaan ze hetzelfde flikken . Hij had zijn grote mond maar moeten houden .
Trouwens, er is nog een verschil tussen teamorders in het midden van het seizoen en teamorders tijdens de laatste 3 races vind ik.
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMijn top 5 voor wie ik het liefst WK zie worden,
1. Andy Temmerman
2. Lewis Hamilton
3. Sebastian Vettel
4. Fernando Alonso
5. Hurley
Als Vettel en Webber nu elkaar nog eens eruit tikken en Alonso een catastrofale schuifer maakt gelijk in Spa Franco, gok ik op Hamilton.
Maar hoe het er nu voorstaat krijgt Vettel mijn zege, als hij het niet wordt, Alonso dan maar...
zolang die Webber maar glorieloos afdruipt ben ik content.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzGeen teamorders bij RedBull zijt daar maar niet zo zeker van . Volgende week zelfde posities en Vettel laat hem voorbij . Als het niet op de Baan is dan via pitstops of start.
Horner zal wel intern met de rijders gesproken hebben over de mogelijkheden . Ze gaan dit natuurlijk niet openbaar vertellen zoals Ferrari omdat ze ertegen waren toen maar nu toch iets moeten doen om ook de 2 de titel binnen te halen.
De voorvleugel van Webber aan Vettel geven is ook teamorder . Omdat Vettel toen meer punten had.
Andersom zou Webber dat niet doen voor Vettel. Altijd zo onvriendelijk die Webber, toen ze aankwamen in Brazillië ging Vettel naar Webber om te groeten en niet andersom. Nuja, Webber beseft ook wel dat zijn laatste jaren in de F1 geteld zijn en dat het dit seizoen moet gebeuren anders zal het er niet van komen. Vettel heeft nog kansen genoeg imo.
Als er maar 1 vleugel is en er moet beslist worden aan 1 iemand te geven, wat is daar dan teamorder aan? Gewoon de helft kans dat Vettel of Webber 'm krijgt. Horner heeft nog niet veel iemand van de 2 voorgetrokken, dat is toch duidelijk adh van het aantal zeges ze hebben, moesten ze dat gedaan hebben dan zou wrslk 1 vd 2 nu al kampioen zijn. Als de moment er komt dat het nodig is iemand te kiezen zullen ze natuurlijk 1 vd 2 vooruit moeten trekken, zou stom zijn zo je 2de titel van het jaar mis te lopen...
Trouwens, vroeger was ik ook wat fan van Alonso maar sinds hij bij Ferrari is niet meer, ligt voornamelijk aan het team zelf voor mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenToch niet zoals bij Ferrari gewoon over de radio zeggen dat Alonso sneller is. Gewoon belachelijk dat zo'n team dat op die manier moet doen. Pitstopstrategie zal er altijd zijn en dat is legaal, evenals zoals ik zeg dat Vettel de titel aan Webber zal laten als hij er zeker niet meer aan kan.
Andersom zou Webber dat niet doen voor Vettel. Altijd zo onvriendelijk die Webber, toen ze aankwamen in Brazillië ging Vettel naar Webber om te groeten en niet andersom. Nuja, Webber beseft ook wel dat zijn laatste jaren in de F1 geteld zijn en dat het dit seizoen moet gebeuren anders zal het er niet van komen. Vettel heeft nog kansen genoeg imo.
Als er maar 1 vleugel is en er moet beslist worden aan 1 iemand te geven, wat is daar dan teamorder aan? Gewoon de helft kans dat Vettel of Webber 'm krijgt. Horner heeft nog niet veel iemand van de 2 voorgetrokken, dat is toch duidelijk adh van het aantal zeges ze hebben, moesten ze dat gedaan hebben dan zou wrslk 1 vd 2 nu al kampioen zijn. Als de moment er komt dat het nodig is iemand te kiezen zullen ze natuurlijk 1 vd 2 vooruit moeten trekken, zou stom zijn zo je 2de titel van het jaar mis te lopen...
Trouwens, vroeger was ik ook wat fan van Alonso maar sinds hij bij Ferrari is niet meer, ligt voornamelijk aan het team zelf voor mij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenZe hebben die voorvleugel van Webber zijn wagen gehaald en op die van Vettel gezet. Als dat niet voortrekken is.
Webber en Vettel reden beiden met de nieuwe vleugel. Die onder Vettel zijn wagen begaf het door een constructiefout (dus geen fout van Vettel).
Webber was niet onder de indruk van de nieuwe vleugel, merkte geen toegevoegde waarde.
Vettel was in zijn nopjes met de nieuwe vleugel.
Per saldo... er was er nog maar één, en er was één rijder die de nieuwe vleugel op waarde schatte.
Is het dan vreemd dat je aan die rijder de betreffende vleugel toekent?
Comment
-
gewoon de senna manier. Massa ramt webber er af, alonso ramt vettel er af niemand komt aan en alonso is WCCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenEn als je alle info erbij optelt...
Webber en Vettel reden beiden met de nieuwe vleugel. Die onder Vettel zijn wagen begaf het door een constructiefout (dus geen fout van Vettel).
Webber was niet onder de indruk van de nieuwe vleugel, merkte geen toegevoegde waarde.
Vettel was in zijn nopjes met de nieuwe vleugel.
Per saldo... er was er nog maar één, en er was één rijder die de nieuwe vleugel op waarde schatte.
Is het dan vreemd dat je aan die rijder de betreffende vleugel toekent?
Ik hoop in elk geval dat Webber de titel pakt aangezien Hamilton zo goed als uitgeschakeld is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDan vraag ik mij af waarom dat Webber zo op zijn tenen was getrapt? Daar zal wel een reden voor zijn, niet?
Ik hoop in elk geval dat Webber de titel pakt aangezien Hamilton zo goed als uitgeschakeld is.
Al gun ik het Webber meer om WK te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz@ Kaiser Chief;4288017]
Vettel die Webber zijn voorvleugel krijgt in het midden van het seizoen is geen Teamorder of wat . Horner zij toen als Webber toen meer punten had was de Vleugel voor hem
Dat is een teambeslissing en eentje die te begrijpen was. Wat hadden ze moeten doen? Niemand met die vleugel laten rijden?
De piloten moeten het in dit geval nog altijd zelf bewijzen op het circuit, zonder inmenging van het team. Iemand een verder ontwikkelde voorvleugel geven is een peulschil vergeleken met iemand een overwinning ontzeggen in het midden van het seizoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtengewoon de senna manier. Massa ramt webber er af, alonso ramt vettel er af niemand komt aan en alonso is WC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzTeambeslissing en Teamorder is het zelfde . De één is Nederlands de ander is Engels .
Een rijder Voortrekken terwijl ze zeggen dat bijde rijders gelijke behandeling krijgen . Webber had die vleugel moeten hebben op zijn wagen punt uit.
Horner zegt bijde rijders krijgen zelfde behandeling en effe later zegt hij als Webber meer punten had en in dezelfde situatie zat kreeg Webber de vleugel. Dus RedBull kijkt toch naar de punten van de Rijders . Horner moet nadenken voordat hij iets zegt .
Iedere team doet aan teamorders . De één schaamt zich er niet voor en durft het openlijk te zeggen en de ander doet het en ontkent het zoals RedBull
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzTeambeslissing en Teamorder is het zelfde . De één is Nederlands de ander is Engels .
Een rijder Voortrekken terwijl ze zeggen dat bijde rijders gelijke behandeling krijgen . Webber had die vleugel moeten hebben op zijn wagen punt uit.
Horner zegt bijde rijders krijgen zelfde behandeling en effe later zegt hij als Webber meer punten had en in dezelfde situatie zat kreeg Webber de vleugel. Dus RedBull kijkt toch naar de punten van de Rijders . Horner moet nadenken voordat hij iets zegt .
Iedere team doet aan teamorders . De één schaamt zich er niet voor en durft het openlijk te zeggen en de ander doet het en ontkent het zoals RedBull
Als er teamorders waren in het team van Red Bull dan had Webber deze gp gewonnen.
Oké, die voorvleugel was misschien geen al te wijze beslissing. Maar als ik msxx mag geloven was dit een gefundeerde keuze.
We weten ondertussen allemaal dat je fan bent van Ferrari, maar probeer alsjeblieft een beetje open te staan voor een andere visie...
Als Vettel straks eerste rijdt, Webber tweede en Alonso derde (wat zonder onvoorziene omstandigheden redelijk waarschijnlijk is), dan zal Vettel Webber zeker voorlaten in de laatste ronde. Wie zou dat niet doen voor zijn teammaat als er maar een waterkansje meer is dat je nog WK wordt?
Dat is nu ook al besproken geweest bij Red Bull, maar een teamorder vind ik dat niet, Vettel zou dat volgens mij ook doen als er niet over gecommuniceerd was van vooraf.
Comment
Comment