Over de race zelf, met nog 4 titelkandidaten in het begin van de race is het een verschrikkelijk saaie race geworden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2010
Collapse
X
-
Wat een prachtig circuit trouwens !Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Renault heeft als motorenleverancier toch mooi een handje geholpen vandaag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenAlonso toont dat hij zeker geen huidig wereldkapioen waardig zou zijn door Petrov de schuld te geven...
Een dikke proficiat aan Vettel!!!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
YESSSSSSSSSSSSSS!!!! Zò content! Congrats, Vettel!!!!
Echt een beláchelijk gebaar trouwens van Alonso! Ik moest hem al niet, en na zo'n gebaar betert dat er niet op! 't Is niet omdat hij strijdt voor de titel dat hij moet voorgelaten worden door een 'mindere god'.
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenZeker onsportief, maar even zeker menselijk. Als je de tijden bekijkt voor Petrov voor Alonso kwam rijden, of Alonso achter Petrov terecht kwam... Alonso was een volle seconde sneller!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenVettel heeft verdiend gewonnen, wel spijtig dat Alonso dat gebaar deed op het einde. Petrov had nog geen bevestiging voor volgend seizoen en blijkbaar was hij Alonso te snel af deze race. Die frustratie moet je niet uitwerken op die manier, slechte verliezer...
"als Alonso wou paseren moest hij maar sneller gereden hebben"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik hoor petrov zijn reactie al :
"als Alonso wou paseren moest hij maar sneller gereden hebben"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
YESSSSSSSSSSSSSS!!!! Zò content! Congrats, Vettel!!!!
Echt een beláchelijk gebaar trouwens van Alonso! Ik moest hem al niet, en na zo'n gebaar betert dat er niet op! 't Is niet omdat hij strijdt voor de titel dat hij moet voorgelaten worden door een 'mindere god'.
Hij kan toch niet verwachten dat hij zomaar opzij zou gaan voor hem? Als hij werkelijk 1 seconde sneller is en zijn titel hangt ervan af, dan moet hij meer aanvallen en proberen in een gat duiken. Nu slaagde hij er in 30 ronden quasi niet in om een bedreiging te vormen voor Petrov.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMet op deze manier in de kijker te rijden twijfel ik eerlijk gezegd of Petrov hiermee een zitje kan versieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHuh? Wat heeft Petrov verkeerd gedaan? Ik snap het echt niet, hij heeft bewezen dat hij zijn plaats kan behouden. Alonso heeft 1 poging ondernomen en is mislukt, voor de rest is 'ie 30 ronden voor Alonso kunnen blijven. Chapeau zeg ik dan.
Uw plaats behouden op een circuit waar nauwelijks kan ingehaald worden, tjah. Webber die dan veel sneller zou moeten zijn met zijn RB, kon er ook niet voorbij. Dan vraag ik me af wie hier onsportief is, 2 WK kandidaten ophouden vanuit een positie waar je zelf niets in je zak hebt.
Comment
-
Alonso genekt door zijn ex-werkgever, en ferrari door zijn ex-rijder.
Begrijp zijn frustratie volkomen!!!
Toch een prachtige remonte in de 2e seizoenshelft!
Proficiat aan Vettel en Red Bull, knap wat ze doen voor zo'n jong team!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Zaaaalig! Sebastian you are the Weltmeister! Ik heb het hele tijd gehoopt en het is uitgekomen. Men mag zeggen wet men wil, hij is gewoon de snelste en dat gaat zo nog lang blijven als de RB wagens competitief blijven.
Alonso belachelijk en zielig dat ie zo moet doen tegen Petrov, hij geraakte er gewoon niet voorbij. Krijgt wat teamallures precies.
Op naar de volgende, dju wat ga ik F1 missen...
Comment
Comment