Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vettel op pole, op de propere kant, met achter zich alleman die nog veel meer dan anders z'n plek willen.
Hamilton moet winnen, en staat op P2, maar op de vuile kant. En hem kennende: 'ie zou wel eens durven proberen goochelen in de remzone van bocht 1...
Alonso op P3, propere kant, moet koste wat het kost zo hoog mogelijk eindigen... dus zeker voorbij Hamilton. En hopen dat Button 'm niet passeert en dat 'ie zeker webber (die achter hem staat op P5) kan achter houden...
Button kan geen kampioen meer worden, maar kan een behoorlijke rol spelen in de outcome van de race en 't kampioenschap. Als 'ie z'n plaats houdt (P4) komt 'ie tussen Alonso en Webber, wat Alonso nodig heeft maar Webber kan missen als kiespijn.
Webber voelt zich niet lekker, vindt het ritme niet ... staat wel op de propere kant en zal dus wel moeten Button meteen verschalken. Maar dan? Voorbij Alonso? Misschien via pitstops maar dan nog... En wat als 'ie niet voorbij Button geraakt?
Massa, tsjah. Dat die maar properkes achter de eerste 5 blijft en zich niet moeit. Ook niet ten voordele van Alonso, i.e. ten nadele van Webber (al zal 'ie dat uiteraard proberen).
Afstandsbediening lag bijna in de tv toen Hamilton net niet sneller was
Bij mij was het eerder een kreet. Maar toch wel straf, want het is nog niet vaak gebeurd dat een McLaren zo dicht bij een Red Bull zit in de kwalificaties.
Wel lachen toen Button in Q2 in de laatste bocht effe kort (en zeker niet overdreven) sideways ging met z'n kont, commentator op BBC: "That's the most oversteer I've seen from Jenson in three seasons."
Wel opmerkelijke gap tussen Vettel en Hamilton op Alonso
't Is al uitzonderlijk, denk ik, dat Alonso nog 3e plaats háálde... 'k denk dat we daarvoor Button en vooral Webber moeten bedanken (nl. door niet alles uit de auto te hebben gehaald).
Beste scenario ever voor Alonso, tot nu toe (geen rekening houdend met crashes of pannes).
Webber laat het serieus afweten, zeker als je ziet wat Vettel met de RB doet.
Hopelijk wordt Hamilton niet gestraft en krijgen we een mooie race, waarbij Alonso enkel moet zorgen dat hij 3 blijft. Ik zei nog dat McLarens een belangrijke rol gaan spelen.
Opnieuw heel sterk van Alonso om op dit circuit met een mindere wagen dan Red Bull en Mclaren toch sneller te zijn dan Button en Webber. Ik ben niet tuk op Hamilton maar toch ook chapeau om zo dicht bij Vettel te hangen.
Alonso heeft de beste kansen en zolang hij niet crasht en mechanische pech heeft is hij WK.
Webber heeft het verknalt en ik zie hem niet meer kampioen worden . Wat een eikel is dat een halve seconde trager als zijn teamgenoot in de belangrijkste race van het seizoen . Nu moest hij alles geven . Zijn starts waren niet denderend dit jaar en het zou mij niet verbazen moest Massa hem via de vuile kant inhalen .
Vettel mag de race winnen maar zolang Alonso niet crasht of mechanische pech heeft word hij geen Kampioen .
Stel dat Alonso 5de word en evenveel punten heeft als Vettel wie word dan kampioen. Bijden hebben dan 5 overwinningen . Word er dan ook naar de Pole Positions gekeken of word er gekeken naar wie het laats de Kampioenschap lijde.
Liefst van al mag Hamilton deze race winnen .
Er wordt dan gekeken naar het aantal derde en vierde plaatsen denk ik. En als ik mij niet vergis zijn die in het voordeel van Vettel!
Ik zie Massa iets proberen bij de start, welke GP was dat ook alweer dat hij een heel goede start maakte? Stel u voor dat hij van 6 naar 4 kan gaan Dan gaan der een paar vloeken maar ook ene wreed content zijn peis ik. Ik denk dat ik morgen eens naar de F1 ga kijken, hopelijk wordt het een knappe race.
Vettel blijft staan op de grid. Alonso hard in zijn achterste. Hamilton of Webber kampioen
Heel vroeg remmen in eerste bocht will also do the trick.
Rampscenario's
Vettel mist z'n start een beetje, Hamilton kan langszij komen, Alonso in de slipstream ook, Button bliljft wij en laat begaan, Webber sluit onder de achtervleugel van Alonso aan, en peutertje Massa kegelt de hele hoop voor zich van de baan door te vergeten remmen ofzo.
Vettel mist z'n start een beetje, Hamilton kan langszij komen, Alonso in de slipstream ook, Button bliljft wij en laat begaan, Webber sluit onder de achtervleugel van Alonso aan, en peutertje Massa kegelt de hele hoop voor zich van de baan door te vergeten remmen ofzo.
Alonso kampioen
En dan in de laatste ronde een knappe, mannelijke streaker op de baan. Fernando de muur is. Hamilton kampioen!
En dan in de laatste ronde een knappe, mannelijke streaker op de baan. Fernando de muur is. Hamilton kampioen!
Nu even kijken om een vlucht te boeken...
En dan de complete top 6 gediskwalificeerd wegens een non-conformiteit. Alle resultaten van het kampioenschap geschrapt omdat het vermoeden bestaat dat ze allemaal zo hebben gereden dit jaar en d'Ambrioso wereldkampioen omdat hij eigenlijk de eerlijkste is van allemaal!
Tja, nu heeft Webber het aan zichzelf te danken dat ie geen kampioen gaat worden. Vettel gaat de race winnen en Alonso de titel pakken. Hamilton gaat volgens mij mooi tweede blijven, heel knappe quali gereden. Enkel dat paaltje dat ie ramde was zijn eigen schuld imo, niet die van Massa die zijn snelle ronde aan het rijden was... Dju het gaat echt spannend blijven tot het laatse halfuur.
Als Alonso Webber tegenkomt hoop ik dat Webber 'm verbijgaat en dat ze elkaar raken of Alonso die een fout maakt of pech heeft en dan hoop ik dat Vettel kampioen gaat worden, het is toch duidelijk dat hij het snelste is dit seizoen..
Kubica, strange dat ie het zo slecht deed en achter Petrov zal starten. Button nog eens een redelijke startpositie en Massa kan ook nog eens mooi finishen. Hulkenberg nu P15 ipv van Pole vorige week.
Ik ben weer de hele BBC uitzending op post, toch knap hoe die mannen verslag geven, filmpjes maken, Brundle op de startgrid. Fuck sporza, die Lammens mogen ze afvoeren van mij.
Ik ben weer de hele BBC uitzending op post, toch knap hoe die mannen verslag geven, filmpjes maken, Brundle op de startgrid. Fuck sporza, die Lammens mogen ze afvoeren van mij.
Comment