Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

En Kubica die juist in de laatste race van het seizoen er niet in slaagt om Q3 te bereiken doorheen gans het seizoen ...

En dan nog zijn teamgenoot die juist de 10de plaats haalt, en hijzelf 11de. Je zou het niet beter kunnen verzinnen.

Maar nu is wel het logischer : de enie die altijd Q3 gehaald hebben : Vettel en Webber

Comment

Zozo, onwaarschijnlijke ontknoping van een toch wel spannend seizoen. Bernie zal in zijn handjes wrijven en zijn centjes tellen.

Ik heb het F1 dit weekend nog niet kunnen volgen maar morgen zit ik vastgekluisterd aan de buis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
        Kan iemand geen scenario bedenken met Schumacher? Die heeft ervaring met zo'n dingen
        Euhm, OK.

Start is zoals verwacht, Vettel en Alonso vooraan (weet niet in welke volgorde), Webber sukkelt achter een of andere McLaren. En dan : regen. Eerst licht. De leiders gaan de pits in voor droogbanden, en als ze buitenrijden begint het harder te regenen. Op dat moment staat Schumacher in de pits, en kiest in laatste instantie voor regenbanden. Tijdens een heel korte maar krachtige regenperiode schuiven alle titelkandidaten van de baan, verliezen veel tijd, nieuwe neusvleugel, enz.

Ondertussen is er een pace-car, en Schumacher rijdt vooraan. Het regent dan geleidelijk minder, de titelkandidaten winnen terrein maar gaan ook terug de pits in, voor droogbanden.

Net dan begint het ineens terug zwaar te regenen, Schumacher blijft gewoon rijden op regenbanden, terwijl al de rest weer tijd verlies en banden moet wisselen.

Senna wordt tweede.

Comment

Morgen blaast Alonso z'n motor op, 't staat in de sterren geschreven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
            Ik kijk ook op BBC . Maar echt vriendelijk vind ik ze niet tijdens interviews of misschien is dat iets eigen aan de UK bevolking.
            Misschien al opgevallen als ze iemand interviewen dat ze wat onvriendelijk overkomen. Rap antwoord geven en afbollen zo komt het bij mij over . Die van Ladeux vind ik echt vriendelijk en toffe gast alleen weinig interviews terwijl BBC bijna een uur niets anders doet.

BBC blijft toch top als je met andere kanalen vergelijkt maar vind al je interview krijgt je iets meervriendelijk moet zijn.
            Lee Mckenzie doet het beter op dat vlak dan Jake vind ik toch.
            Ja, dat is me ook al opgevallen dat het soms snel snel antwoorden is en afbollen maar ik denk dan altijd maar dat dat te maken heeft met het strakke schema dat ze erop nahouden om alles uitgezonden en geïnterviewed te krijgen... Ik vind ze eigenlijk nooit onvriendelijk maar soms nemen ze wat weinig tijd om veel in dat kleine uur gedaan te krijgen...

Jake die over het Yas Marina circuit mocht rijden in verschillende bolides:

Comment

Hoe zit het trouwens met de motoren van de overige titelkandidaten?

Comment

Rampscenario,na 10 toeren valt de elektriciteit uit op het Yas Marina circuit,waarna het nog begint te sneeuwen en alleen Lotus heeft kettingen mee en dus rijden ze voor halve punten,en moeten alle voorspellingen hier opnieuw berekend worden.

Nee,ik hoop dat het een spannende strijd blijft tot de laatste bocht met veel positiewissels.

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                  Die zijn allemaal vrij vers . Die van Alonso is die van Bahrein als ik mij niet vergis en buiten Bahrein is er niet mee gereden . Alleen heeft deze motor wat problemen met hoog oplopende temperaturen gehad.
                  Denk niet dat er motor problemen zullen zijn . Misschien Alonso maar denk het niet
                  volgens mij is die van alonso de motor van Monza ... alle titelkandidaten zitten trouwens aan race 3 van hun desbetreffende motor hoor, enkel die van Alonso heeft al 't meest "geleden"

Ik hoop morgen op Alonso... kerel heeft ijzersterk gereden tweede seizoenshelft en is ook tussen beide oren het meest matuur. En anders mag Webber 'm wel hebben. Hoed af voor de man die een gans jaar tegen z'n eigen team heeft moeten vechten...echt droef!
                  Porsche 996 GT3 RS
                  Porsche 964 RS
                  BMW ///M3 e30
                  Mercedes c250 CDI AMG
                  www.flamebox.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                    volgens mij is die van alonso de motor van Monza ... alle titelkandidaten zitten trouwens aan race 3 van hun desbetreffende motor hoor, enkel die van Alonso heeft al 't meest "geleden"

Ik hoop morgen op Alonso... kerel heeft ijzersterk gereden tweede seizoenshelft en is ook tussen beide oren het meest matuur. En anders mag Webber 'm wel hebben. Hoed af voor de man die een gans jaar tegen z'n eigen team heeft moeten vechten...echt droef!
                    Alonso heeft wel degelijk de krachtbron van Bahrein steken hoor. Ferrari had iets gevonden in het reglement (laatste race mag je een vorige racemotor opnieuw inzetten in de race zelf). Deze werd na slechts 1 race vervangen uit voorzorg (problemen met de koeling). Ondertussen zijn deze problemen lang verleden tijd. Alonso heeft dus de meest verse motor steken van alle titelkandidaten (ik las ook iets van de motor enkele tandjes laten bijsteken, weet niet hoe of wat). Ik kijk uit naar morgen!
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Amai, nog zo stil hier?

Ik ben al GP2 aan het kijken op club rtl, d'Ambrosio doet het weer niet zo goed. 10de plaats momenteel...

Comment

Ik ben aant stofzuigen....

Comment

Dat was ook m'n taak van daarnet maar aangezien de missus nog knort heb ik de taak autonoom omgeruild voor wat stiller poetswerk GP2 gemist maar op Exqi Sport is 't Powerboat P1. Ook beestig.

Ben wel al nerveus voor de F1...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ben wel al nerveus voor de F1...
                            Ik heb letterlijk slecht geslapen door F1 zenuwen...

Comment

Voor mij is dat simpel, ik werk niet op zondag. Enkel liggen en zitten behoort meestal tot mijn dagtaak 's zondags. Ik ben ook nerveus aan het worden en probeer de tijd te doden door wat achter de pc te zitten maar het gaat niet vooruit...

De Duvel staat al koud en de favoriete chips is al uitgekozen, dat het maar rap 13u is!

Kleine pronostiek GP:

Vettel
                              Hamilton
                              Alonso
                              Webber
                              Button
                              Massa
                              Rosberg

Ik vrees er dus voor dat Alonso WK gaat worden, kan er mij bij neerleggen. Toen ie bij Renault reed was ik een beetje fan. Ferrari is nooit mijn favoriet geweest, daarmee. Toch vind ik Vettel de beste van het pak maar die zal de volgende jaren nog genoeg prijzen pakken denk ik.

Comment

Ik heb hier op lanzarote een bar aan het strand gevonden, waar ze BBC F1 mét voor en nabeschouwing geven. Dus: 25 graden, pintjes, terras, martin brundle én feest als alonso champ wordt!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Ik heb hier op lanzarote een bar aan het strand gevonden, waar ze BBC F1 mét voor en nabeschouwing geven. Dus: 25 graden, pintjes, terras, martin brundle én feest als alonso champ wordt!
                                  Klinkt goed! Ik heb mijn thermostaat hier ook alvast op 25° gezet!

Comment

Héérlijk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      Klinkt goed! Ik heb mijn thermostaat hier ook alvast op 25° gezet!
                                      Same here
                                      Ik vrees enkel dat de race verknoeid gaat worden door een 'per ongeluk' foutje van iemand.

Comment

Klinkt best lekker.

Alonso heeft sowieso de beste papieren om aan de race te beginnen.
                                        Ik vind hem ook wel een fantastische rijder, maar hij heeft zo'n dikke nek nu hij bij ferrari rijdt Hij verkondigde zelfs een dat het hem meer doet om bij ferrari te rijden dan om 2x wereldkampioen geworden te zijn

Ik gun het Webber ook nog altijd, maar als Vettel 'm wint zal ik een gat in de lucht springen

Nog een uur en 36 minuten

Comment

Niemand die hier hoopt dat Webber wint?
                                          Van mij mag die gerust winnen, het ganse jaar de 'tweede' rijder van Red bull geweest, en dan op die leeftijd toch nog potten kunnen breken.
                                          Chapeau...

Comment

Working...
                                          X