Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben al fan van Webber sinds 'ie z'n intrede gemaakt heeft in de F1, dus 't is mijn favoriet voor de titel, al mag Vettel hem ook wel winnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
      Niemand die hier hoopt dat Webber wint?
      Van mij mag die gerust winnen, het ganse jaar de 'tweede' rijder van Red bull geweest, en dan op die leeftijd toch nog potten kunnen breken.
      Chapeau...
      Dat van die tweede rijder vind ik niet juist maar daar kan je blijven over discussieren. Als dat toch zo is dan vind ik dat ie zichzelf als tweede rijder gemaakt heeft.

Bij Red Bull vind ik elke rijder gelijk. Ik ben Red Bull fan en gun het hem zeker, is al redelijk oud en heeft nu de kans nog op kampioen te worden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
        Ik heb letterlijk slecht geslapen door F1 zenuwen...
        *koppekewrijf* Zoetse toch.

R kwam daarnet beneden: "ge hebt mij wakker gemaakt vannacht, ge zijt recht gaan zitten in bed, hebt me wakker geschud, gevraagd of ik water moest hebben om te drinken, zijt daarna naar 't wc gegaan en terug komen slapen". Ik weet daar dus NIKS van. Normaal gezien ga ik NOOIT naar 't wc 's nachts. Ik babbel geregeld in mijne slaap maar altijd onverstaanbaar.

'k Heb 't dus ook zitten.

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        Ik heb hier op lanzarote een bar aan het strand gevonden, waar ze BBC F1 mét voor en nabeschouwing geven. Dus: 25 graden, pintjes, terras, martin brundle én feest als alonso champ wordt!
        Zalig!!

Comment

Mijn voorkeur gaat uit naar Webber,wegens de 2dr viool bij RB,en zijn arrogante teammaat.
          Of Alonso wegens zijn uitzichtloze positie halfweg het seizoen,toch nog aan de leiding komen op het eind van het seizoen.

Ik vraag mij wel af hoeveel de teammaats die geen kans meer maken (Button & Massa) op de titel zillen "helpen".Gaan ze hinderen bij het dubbelen,in de pits of gewoon een kanshebber van een ander team er proberen af te knallen.

Bij RB weet je zo al wat ze gaan doen als het nodig is,zij moeten eigenlijk met beide auto´s aan de finisch geraken.
          Moest Vettel Webber niet voorlaten wanneer het "nodig" is,dan zal het pas een rel zijn binnen RB denk ik.

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
            Nu is de kans dat de RB rijders kampioen kunnen worden het groots . Niet iedere team kan jaar na jaar een topwagen bouwen . Dat een team als RB zo een wagen kan bouwen is geweldig maar het liedje zal niet lang duren . Misschien dat ze volgend jaar weer sterk zo sterk zijn maar denk het niet .
            Als de rijders het nu ook verknallen zoals vorig jaar zullen ze niet veel kansen meer krijgen . Had gedacht dat de rijders van RB van hun fouten zouden leren maar dit jaar ook teveel punten laten liggen.

Ferrari en Mclaren bouwen zogoed als ieder jaar een wagen die sterk genoeg is om WK te worden .
            Jensen Button heeft het goed gedaan op dat vlak . Als hij vorig jaar geen WK werd reed hij waarschijnlijk ook niet voor Mclaren en was hij nooit WK geworden . Lewis is net dat iets beter daardoor denk ik dat JB nooit WK zal worden met Lewis in het team.
            JB heeft vorige jaar veel geluk gehad imo en is idd niet zo goed als Hamilton. Problemen vorig jaar bij topteams in het begin vh seizoen hebben hem de titel gegeven.

RB is gewoon nog niet zo ervaren genoeg qua teamleiding om de rijders een paar dingen aan hun verstand te brengen. Ze hebben iets teveel vrijheid gekregen dit jaar anders had er al een RB rijder kampioen geweest op dit moment...

Qua competitieve wagen denk ik dat ze nog lang gaan meekunnen als Newey in het team blijft. Moest het dit jaar niet zijn, weinig kans maar ze is er, zou ik graag Vettel volgend jaar kampioen zien worden in een RB.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              RB is gewoon nog niet zo ervaren genoeg qua teamleiding om de rijders een paar dingen aan hun verstand te brengen. Ze hebben iets teveel vrijheid gekregen dit jaar anders had er al een RB rijder kampioen geweest op dit moment...
              En zo hoort het eigenlijk, naar mijn gevoel.

Rijder tegen rijder, en geen teamgedoe.

Oké, Ferrari heeft er zich hard aan bezondigd dit jaar (en vroeger, anderen ook trouwens), maar niettemin blijft het m'n favo team.

Go Alonso!

Snel nog 'n safke gaan roken (met zicht op de bijna op de markt stromende Leie, fak die staat hoog ) en dan voor den teevee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Ik heb letterlijk slecht geslapen door F1 zenuwen...

Sinds Raikkonen niet meer meedoet kan het me een pak minder schelen wie wint eigenlijk.

Comment

Arghl dat was nu ne keer enen die ik liever niet zag door 't beeld rijden, diene Kimi.

Comment

De zonnebril van Vettel

En die twee whales met hun zelfgeschreven "we <3 eddie jordan" servietje.

Comment

Alonso

(over Hamilton)

Yessa. Aai hoowpa hie ken meeka goed starta, overteeka vettel en wiena de rees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Alonso

(over Hamilton)

Yessa. Aai hoowpa hie ken meeka goed starta, overteeka vettel en wiena de rees

Hamilton zal wel alles doen om te voorkomen dat Vettel de jongste F1 WK ooit wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Arghl dat was nu ne keer enen die ik liever niet zag door 't beeld rijden, diene Kimi.
                          Dat was nochthans één van de beste coureurs die ooit heeft gereden in de F1.

Comment

Ik hoop dat het Webber wordt of Hamilton, maar dat zie ik niet als realistisch tenzij er heel veel gebeurt...

Vettel heeft het zelf verkloot dit jaar (Button van de weg rijden, heeft ook niet echt m'n sympathie gewekt) en Alonso is zo stilaan onuitstaanbaar.

Button is niet de allersnelste maar als hij in België niet van de baan geramd wordt, is hij nu volop in de race. Soit, gedane zaken

Go Mark!
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Dat was nochthans één van de beste coureurs die ooit heeft gereden in de F1.
                              Maar zowat de saaiste mens die ik ooit gezien heb
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

heel knap hoe 2 oldies van de f1 daarjuist hun conclusies trokken en de titelkandidaten besproken.ik sluit me eigenlijk toch bij hen aan.dit even meedelen vanop mn nettv vanuit mn luie zetel. lets race

Comment

Live timing: check
                                  Lays pickels met ribbels: check
                                  Sprite: check
                                  Sa-oedies in A-oedies: double check

en nu...ok ... toffe interviews enal...MAAR BEGINT ER AAN GVD
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Eddie Jordan die Bernie's handje vasthoudt tijdens de gridwalk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      Live timing: check
                                      Lays pickels met ribbels: check
                                      Sprite: check
                                      Sa-oedies in A-oedies: double check

en nu...ok ... toffe interviews enal...MAAR BEGINT ER AAN GVD
                                      Waar te vinden?

Comment

• Miljaar, als ge de onboard van Vettels snelste ronde bekijkt, 'ie miste toch serieus de apex van bocht 7... heeft daar nog wat tijd laten liggen denk ik.

Comment

Working...
                                        X