Oorspronkelijk geplaatst door Fille
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHij heeft niets verkeerd gedaan, al vrees ik dat hij de komende jaren niet bij Ferrari moet aankloppen.
Uw plaats behouden op een circuit waar nauwelijks kan ingehaald worden, tjah. Webber die dan veel sneller zou moeten zijn met zijn RB, kon er ook niet voorbij. Dan vraag ik me af wie hier onsportief is, 2 WK kandidaten ophouden vanuit een positie waar je zelf niets in je zak hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHij heeft niets verkeerd gedaan, al vrees ik dat hij de komende jaren niet bij Ferrari moet aankloppen.
Uw plaats behouden op een circuit waar nauwelijks kan ingehaald worden, tjah. Webber die dan veel sneller zou moeten zijn met zijn RB, kon er ook niet voorbij. Dan vraag ik me af wie hier onsportief is, 2 WK kandidaten ophouden vanuit een positie waar je zelf niets in je zak hebt.
't Is toch echt wel overduidelijk dat het een onsportief gebaar is van Alonso, en niet van Petrov?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDie Alonso is een vreselijk dikke nek. Ik ben blij dat 'm geen wereldkampioen is.
Een dikke proficiat aan Vettel!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenVettel heeft verdiend gewonnen, wel spijtig dat Alonso dat gebaar deed op het einde. Petrov had nog geen bevestiging voor volgend seizoen en blijkbaar was hij Alonso te snel af deze race. Die frustratie moet je niet uitwerken op die manier, slechte verliezer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenPetrov is toch absoluut niet onsportief geweest? Opnieuw: moest hij ze doorlaten dan? Het is een race hé.
't Is toch echt wel overduidelijk dat het een onsportief gebaar is van Alonso, en niet van Petrov?
Inderdaad, de Renault had gewoon betere tractie en alonso kon er gewoon niet over..
Imho heeft Petrov fantastisch gereden, ie rijd nog steeds om een plek he..
Comment
-
Een serieuze achievement trouwens voor Vettel. Zou al van z'n 3-4 jaar met een soort van kart begonnen zijn en al heel lang in het Red Bull Young drivers programma zitten. Om dan zo een titel nog te schenken aan de hoofdsponsor van je team...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenChampagne-moment was hilarisch, dat valse spul spuit blijkbaar niet even goed als Mumm
Comment
-
- Lewis Hamilton moest drive-through gekregen hebben wegens opzettelijk vandalisme; door het omver rijden van die camera! + boete erbovenop
- Robert Kubica drive-through wegens het raken van die lijn bij het buitenrijden van de pits.
OK ... twas wel niet veel, maar raken is raken hé !
- Petrov verbanning van circuit gewoon omdat idiote rijder is (vooral op basis van eerdere GP's)
...
en zo zou Alonso wereldkampioen geweest zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenZaaaalig! Sebastian you are the Weltmeister! Ik heb het hele tijd gehoopt en het is uitgekomen. Men mag zeggen wet men wil, hij is gewoon de snelste en dat gaat zo nog lang blijven als de RB wagens competitief blijven.
Alonso belachelijk en zielig dat ie zo moet doen tegen Petrov, hij geraakte er gewoon niet voorbij. Krijgt wat teamallures precies.
Op naar de volgende, dju wat ga ik F1 missen...
Ik wou er blijven in geloven, in Vettel.
Het was misschien geen zo'n spannende race, maar ik ben wel nerveus geweest tot alonso als 7e over de start/finish kwam!
Alonso had de pech dat de f-duct van renault nogal goed werkt
Hamilton reed z'n banden kapot op een rondje of 5 op die renault
Pff, weer 4 maand zonder f1
Comment
-
"Vitaly, Alonso is faster than you. Do you understand?"
Petrov: "So what?"
Als je nog niet op eigen houtje voorbij Petrov geraakt op een cruciaal moment, maar het moet hebben van punten die je cadeau krijgt van je teammaat verdien je het niet van wereldkampioen te worden.
Felicitaties aan Vettel, knap gereden dit seizoen, ondanks een paar stommiteiten.
Comment
-
Nu zitten zeiken op Alonso dat hij het niet zou verdienen vind ik toch maar zever zenne
Zowel Vettel als Alonso verdienden het om wereldkampioen te worden; alles hing af van de laatste race.
Vettel is wereldkampioen : het is verdiend en we kunnen er niks op zeggen.
Maar dat zou ook gelden als Alonso hier wereldkampioen werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenNu zitten zeiken op Alonso dat hij het niet zou verdienen vind ik toch maar zever zenne
Zowel Vettel als Alonso verdienden het om wereldkampioen te worden; alles hing af van de laatste race.
Vettel is wereldkampioen : het is verdiend en we kunnen er niks op zeggen.
Maar dat zou ook gelden als Alonso hier wereldkampioen werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzDe strategie van Ferrari heeft Alonso genekt . Fout ligt bij de team.
Je weet dat al de anderen al gepit hebben waarom dan zo vroeg pitten . Webber ging zich sowieso vastrijden achter de tragere wagens .
1ste fout hebben ze met Massa gedaan . Wat was het nut om hem achter Webber terug te zetten .
2 de fout was door Alonso ook vroeg binnen te laten komen . Inhalen is gewoon zogoed als onmogelijk .
3 de fout . Er liggen nog 2 Mclarens tss de 2 RedBulls. Mark Webber maakte toch geen kans om WK te worden er zaten 2 Mclarens tss.
Ferrari had de makkelijkste job vandaag . Gewoon volgen en doen wat de racelijder doet als Vettel binnenkwam ook binnenkomen .
Mark Webber heeft zelfs geen moeite gedaan om Alonso aan te vallen .
Vettel Kampioen en als Ferrari fan gun ik het hem . Gewoon fantastisch gereden .
Laatste race gebeurt er altijd wel iets dus het verwonderd mij niet maar Ferrari had deze zeker kunnen winnen .
Kan niet wachten op volgend seizoen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenOhja, viel het jullie ook niet op dat Eddy Jordan vandaag aan iedere man moest komen die hij tegenkwam?
Handjes geven, slaan op het wangetje van Mateschitz, slaan op de kont van Brundle, het handje vasthouden van Horner, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenOhja, viel het jullie ook niet op dat Eddy Jordan vandaag aan iedere man moest komen die hij tegenkwam?
Handjes geven, slaan op het wangetje van Mateschitz, slaan op de kont van Brundle, het handje vasthouden van Horner, ...
Tss, de BBC brengt kwaliteit maar ik vraag mij af wat Jordan daar soms doet. Hij is een gluiperige kontlikker.
Comment
Comment