Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Abu Dhabi 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
    Dat vond ik een zéér spannend moment omdat ik even de indruk had dat Hamilton er echt voorbij zou gaan. Die regel geldt toch niet meer als de lichten van de Safety Car uit zijn?
    Ik vond die herstart vrij zuiver, Vettel was zijn banden en remmen nog aan het opwarmen (net zoals iedereen). Hamilton miskeek zich hier een beetje op.

Die regel van 10 wagenlengtes is nog steeds geldig als de lichten van de safety car uit zijn, enkel dient dan het tempo van de eerste wagen gevolgd te worden.
    2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
      Dat vond ik een zéér spannend moment omdat ik even de indruk had dat Hamilton er echt voorbij zou gaan. Die regel geldt toch niet meer als de lichten van de Safety Car uit zijn?
      Hamilton kon bijna niet anders.

De lichten van de Safety Car gaan uit om aan te tonen dat ie in die ronde binnenkomt. De afstand van tien wagenlengtes wordt (volgens mij) gemeten op de plaats waar herstart wordt.

Comment

• Ik weet niet of het eindfilmpje van BBC gisteren hier al staat.

Prachtige montage, doet me al verlangen naar F1 seizoen 2011 !!!

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig, dit seizoen komt in de geschiedenisboeken!

Comment

• Ik vond het vooral knap dat McLaren zo snel was.
            Voor de laatste race van het seizoen toch nog ergens een magische update gevonden.

Hopelijk wordt het volgend jaar even spannend.

Comment

• 1 Wereldtitel behaald, nog 6 te gaan. Amper 23jaar, even oud als mij...

Comment

• Als ik Vettel was zou ik naar Ferrari gaan wanneer de mogelijkheid zich voordoet . Hoe lang Alonso nog voor Ferrari zal rijden weet ik niet . Denk niet dat RedBull topwagens kan blijven bouwen jaar na jaar iets wat Mclaren en Ferrari wel kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Als ik Vettel was zou ik naar Ferrari gaan wanneer de mogelijkheid zich voordoet . Hoe lang Alonso nog voor Ferrari zal rijden weet ik niet . Denk niet dat RedBull topwagens kan blijven bouwen jaar na jaar iets wat Mclaren en Ferrari wel kan.
                  Een naam is iets wat blijft
                  Mensen die een naam maken niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Snel nog 'n safke gaan roken (met zicht op de bijna op de markt stromende Leie, fak die staat hoog ) en dan voor den teevee.
                    Say what?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Een geslaagde actiefoto van de enige crash in Abu Dhabi. Schumacher heeft daar wel veel piet gehad.

Comment

• Bijna piet in zijn oor

Zeker als Nemo de eerste Perziër in de F1 was geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                          Eurosport FR kan je dat bekijken met Telenet?
                          ja , met een abonement Option FR van telenet

Comment

Working...
                          X