Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AutoForum F1 Prono 2010: DE RESULTATEN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AutoForum F1 Prono 2010: DE RESULTATEN

AutoForum F1 Prono 2010: De Resultaten

Het F1 seizoen zit er alweer op en dus is het de hoogste tijd om te kijken wie zich tot winnaar van de vijfde editie van de AutoForum F1 Prono mag kronen.

Gedurende 19 Grote Prijzen werd er een hevige strijd gevoerd om de titel van "AutoForum F1 Prono Champion 2010". Er waren dit jaar 30 verschillende deelnemers, 12 mensen daarvan namen aan elke prono deel. De GP van Bahrein kon op de meeste belangstelling rekenen met 27 deelnemers. De GP's van Singapore en Brazilië waren het minst populair met elk "slechts" 19 deelnemers. Over het hele seizoen bekeken waren er gemiddeld telkens 21 à 22 deelnemers.

Er waren dit jaar 14 verschillende winnaars. Vandie, Jeroen_M5, jurbe, blobmeister, Lotuzzz, Kaiser Chief, Stephane, Daggie en ikzelf wisten elk 1 keer de overwinning binnen te halen. Cash, joachim1107, timothy, kwiekie en fred_3202 toonden zich elk 2 keer de sterkste.

De hoogste score dit seizoen was voor fred_3202, hij scoorde 241 punten voor de GP van Canada.

De WK eindstand prono werd gewonnen door Jerry, met 238 punten bleef hij tobe (234 punten) en jurbe (232 punten) voor.

Maar genoeg statistieken, tijd voor wat echt belangrijk is.

Winnaar van de "AutoForum F1 Prono 2010" is geworden: ...DIETER...

Het seizoen begon voor mezelf met een 15de plaats in Australië. Na zes GP's wist ik dan de top 3 van de tussenstand binnen te komen. Het zag er dan lange tijd naar uit dat fred_3202 met de titel zou gaan lopen, hij stond maar liefst 12 GP's aan de leiding. Maar een mindere WK eindstand prono werd hem fataal en zo wist ik in extremis nog voor hem te eindigen. De derde plaats ging dit jaar naar tobe. Proficiat aan mezelf , fred_3202, tobe en natuurlijk ook aan alle andere deelnemers.

Hieronder volgen nog de uitslag van de WK Eindstand prono en de volledige einduitslag en ook nog eens de link naar de Excel-file waar je alle gegevens kan terugvinden.

WK Eindstand

Eindstand AutoForum F1 Prono 2010

Excel-file
    Collaborate for free with online versions of Microsoft Word, PowerPoint, Excel, and OneNote. Save documents, workbooks, and presentations online, in OneDrive. Share them with others and work together at the same time.
    Last edited by ; 28/11/2011, 01:39.

WK-eindstand!

Maar dat weegt niet op tegen de eerste plaats van de hele f1 prono. Proficiat Dieter! Eveneens een dikke merci voor dit te organiseren, ik kijk er elk seizoen naar uit.

Proficiat ook aan fred_3202, tobe en alle andere deelnemers. Hopelijk tot volgend jaar.

Comment

Tiende net achter mijn grootste rivaal. Geen slecht resultaat voor mijn eerste volledige seizoen.

Comment

Nipt in de bovenste helft geëindigd... niet echt slecht, maar veel plaats voor verbetering volgend jaar.

Nogmaals bedankt voor de organisatie Dieter!

Comment

Joepie, derde!!!

Proficiat Dieter!! en Fred_3202 en alle andere deelnemers8

Dank u Dieter voor het organiseren van de prono, ik kijk uit naar volgend seisoen!!
          Ook dank aan Jerry voor het posten van mijn prono's wanneer ik deze niet op tijd kon posten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tobe Bekijk Berichten
            Joepie, derde!!!

Proficiat Dieter!! en Fred_3202 en alle andere deelnemers8

Dank u Dieter voor het organiseren van de prono, ik kijk uit naar volgend seisoen!!
            Ook dank aan Jerry voor het posten van mijn prono's wanneer ik deze niet op tijd kon posten.
            Dju, na Brazilië stond ik wat voor, maar nu toch weer naar de 4e plaats gezakt

Ik heb er echt van genoten, telkens als ik keek was het ook 'ohjaa/ohnee, da's goed/slecht voor m'n prono'

Proficiat Dieter, en bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
              Dju, na Brazilië stond ik wat voor, maar nu toch weer naar de 4e plaats gezakt

Ik heb er echt van genoten, telkens als ik keek was het ook 'ohjaa/ohnee, da's goed/slecht voor m'n prono'

Proficiat Dieter, en bedankt!
              Hehe, idem. Voor mij was het dit jaar wat minder dan vorig jaar, maar nu weet ik direct waar het volgend jaar beter moet.

Proficiat aan Dieter als winnaar en bedankt voor de organisatie. Het was aangenaam om het WK 2010 te proberen voorspellen en dat beter te proberen doen dan alle anderen. Tot volgend jaar!

Comment

Bedankt voor het initiatief.

Spijtig dat ik het onderweg uit het oog verloren ben.

Comment

Proficiat Dieter,

Het was spannend maar ge hebt verdient gewonnen. Tot volgend seizoen

Comment

Heb me kostelijk geamuseerd, twee keer een GP-prono gewonnen en ook de eindstand bij de piloten gewonnen. Spijtig genoeg had ik ook enkele prono's waar ik laatste werd. Nu goed, een 7de plaats is niet slecht zeker
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Dieter proficiat met de overwinning !!!
                      en nogmaals bedankt voor het vele werk
                      Ik kijk al uit naar volgend jaar , hopelijk terug een even spannend F1 seizoen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Tiende net achter mijn grootste rivaal. Geen slecht resultaat voor mijn eerste volledige seizoen.
                        was spannend ja

Ik had mijn eerste volledige seizoen de eindwinst, dus dat was ook niet slecht. Het gaat de laatste jaren steeds bergaf, maar het blijft leuk, en toptien is sowieso leuk. Al is negende 'net buiten de punten'

Proficiat DIETER en ook bedankt voor de vele moeite!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          was spannend ja

Ik had mijn eerste volledige seizoen de eindwinst, dus dat was ook niet slecht. Het gaat de laatste jaren steeds bergaf, maar het blijft leuk, en toptien is sowieso leuk. Al is negende 'net buiten de punten'

Proficiat DIETER en ook bedankt voor de vele moeite!
                          You're getting old man

Er geldt bij iedere Grand Prix de volgende puntenverdeling, van winnaar tot nummer tien: 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                            You're getting old man

Er geldt bij iedere Grand Prix de volgende puntenverdeling, van winnaar tot nummer tien: 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1.
                            damn ja
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Proficiat Dieter!! Ikzelf ben niet tevreden. Twee keer men prono vergeten en dat heeft me plaatsen gekost.

Comment

Working...
                              X