Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begeleid circuitrijden in auto van organisatie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Begeleid circuitrijden in auto van organisatie?

Kennen jullie nog voorbeelden zoals onderstaand?

"De VIP-arrangementen kenmerken zich onder andere door de tijd die u in de auto doorbrengt. U rijdt, in vergelijking tot het Experience dagprogramma, twee maal zoveel per onderdeel (per auto). Daarbij zijn er maximaal 4 deelnemers en 1 instructeur per groep. U krijgt dus veel persoonlijke begeleiding. Het gehele arrangement duurt 2,5 uur

Het Porsche VIP-arrangement begint met een persoonlijke instructie. Vervolgens gaat u het circuit op, achter het stuur van een Porsche 911 en een formuleauto. Ook krijgt u de kans om in te stappen bij één van onze coureurs. Zij laten u ervaren hoe het is om op topsnelheid in een echte raceauto over het circuit van Zandvoort te rijden."

Volgend jaar wil ik mezelf eens zoiets kado doen. Maar zijn er meer organisaties die iets dergelijks organiseren?

Build confidence behind the wheel, reduce your lap times, go faster while being safer. Bouw je vertouwen achter het stuur op. Snellere rondetijden met minder risico's. Driver Training | Racecar Rental | Circuit Events

Wel geen porsche maar ook interessant .
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

De mensen achter jesco/inkart hebben ook zo'n initiatief: http://www.racingeventseurope.com/.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        De mensen achter jesco/inkart hebben ook zo'n initiatief: http://www.racingeventseurope.com/.
        Goede, infomap is aangevraagd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
          http://www.testdriver.be/

Wel geen porsche maar ook interessant .
          Het zijn ook met name de formulewagens die me interesseren. Niettemin, gebookmarked in mijn favorieten. Alhoewel ik nog niet weet of ik er iets mee ga doen. Thx!

Comment

Met een Corvette en verschillende arrangementen mogelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
              http://www.corvetteexperienceteam.be/

Met een Corvette en verschillende arrangementen mogelijk
              Alleen zelf rijden als je in bezit bent van een racelicentie .. en dan nog, 1 uur rijden voor 520 euro. Dat is ver boven budget... (ik wil dat wel uitgeven voor een dag, maar niet voor 1 uur...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                Kennen jullie nog voorbeelden zoals onderstaand?

"De VIP-arrangementen kenmerken zich onder andere door de tijd die u in de auto doorbrengt. U rijdt, in vergelijking tot het Experience dagprogramma, twee maal zoveel per onderdeel (per auto). Daarbij zijn er maximaal 4 deelnemers en 1 instructeur per groep. U krijgt dus veel persoonlijke begeleiding. Het gehele arrangement duurt 2,5 uur

Het Porsche VIP-arrangement begint met een persoonlijke instructie. Vervolgens gaat u het circuit op, achter het stuur van een Porsche 911 en een formuleauto. Ook krijgt u de kans om in te stappen bij één van onze coureurs. Zij laten u ervaren hoe het is om op topsnelheid in een echte raceauto over het circuit van Zandvoort te rijden."

Volgend jaar wil ik mezelf eens zoiets kado doen. Maar zijn er meer organisaties die iets dergelijks organiseren?

Ik heb de BP ultimate experience gedaan bij Raceplanet. Zééééker een aanrader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door balliere Bekijk Berichten
                  Ik heb de BP ultimate experience gedaan bij Raceplanet. Zééééker een aanrader.
                  Waar ik wat bang voor ben bij de Ultimate experience is het misschien wat oppervlakkige karakter?

Als je in een dagprogramma 12 onderdelen stopt... dan klinkt dat alsof je max 10 tot 15 minuten per onderdeel bezig bent? En voor de rest aan het wisselen, luisteren naar instructeurs, eten, etc.
                  Hoe heb jij dat ervaren?

Comment

Working...
                  X