Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Fluo oranje jeepke

Oranje Fiat als takelwagen
    Zalig, tot nu toe het grappigste moment uit de race. Gordon zat achter het stuur van die Fiat zeker?

Comment

Wauters is goed bezig! Alleen jammer dat onze landgenoot in de samenvattingen nooit ter sprake komt
      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
        Wauters is goed bezig! Alleen jammer dat onze landgenoot in de samenvattingen nooit ter sprake komt
        Inderdaad, hij begint precies in het ritme te komen, gisteren 34e tijd zeker? Peter Baert zei er kort iets over op eurosport gisterenavond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
          Inderdaad, hij begint precies in het ritme te komen, gisteren 34e tijd zeker? Peter Baert zei er kort iets over op eurosport gisterenavond.
          Mja, ik kijk naar de samenvattingen die ik op youtube vind, zijn meestal maar een kwartiertje lang ofzo... en daar hebben ze alleen aandacht voor top 3 + Gordon Hopelijk kan Wauters dit tempo aanhouden, dan is een (relatief) mooie plaats nog mogelijk!
          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Iemand een idee van de etappe van vandaag? Zwaar?

Coma wint weer bij de moto's blijkbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Iemand een idee van de etappe van vandaag? Zwaar?

Coma wint weer bij de moto's blijkbaar.
              Ik dacht iets van een 2xx km ofzo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Ik dacht iets van een 2xx km ofzo?
                Geen idee en die site van Dakar irriteert me mateloos. Ik vind nooit wat ik nodig heb. Nog geen duinen veronderstel ik?

Resultaten van de auto's staan nog niet online, lijkt me lang te duren eigenlijk...

Comment

Nog geen duinen, vandaag richting Chili, ik dacht meer over rotsachtige ondergrond ofzo, als dat kan.
                  Edit: had ergens gelezen dat het meer rallyparcours ging zijn.
                  Last edited by ; 05/01/2011, 19:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                    Nog geen duinen, vandaag richting Chili, ik dacht meer over rotsachtige ondergrond ofzo, als dat kan.
                    Edit: had ergens gelezen dat het meer rallyparcours ging zijn.
                    Weer iets voor Sainz dus!

Comment

Juist gekeken, bij waypoint 4 Peterhansel 55 sec. voor Sainz. Maar ze moeten nog wel een stuk doen.

Comment

Ik was mij ook al aan het opjagen aan die website. Wat is dat voor iets. Ook nog niet echt mooie foto's, maar die zullen wel komen eenmaal ze in de duinen zitten.

Comment

Day 4: http://hotfile.com/dl/94482870/15c28...d-w4f.avi.html

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Idd, weer winst voor Sainz! 3 op 4. Wel mindere dag van Wauters, blijkbaar problemen met de elektronica ook? 79e tijd slechts.

Morgen de duinen in!

Comment

Merci man !

Comment

.....
                                Last edited by ; 06/01/2011, 21:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  Ook nog niet echt mooie foto's, maar die zullen wel komen eenmaal ze in de duinen zitten.
                                  De fotografen van DPPI kennende komt dat helemaal goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Ook nog niet echt mooie foto's, maar die zullen wel komen eenmaal ze in de duinen zitten.
                                    DPPI brengt dat wel in orde! trust me.

Comment

Day 5: http://hotfile.com/dl/94805265/a9155...f.avi.rar.html

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Mooi dagje voor BMW gisteren! Hopelijk vandaag opnieuw!

En telkens opnieuw valt het me op hoe vet die wedstrijd toch niet in beeld wordt gebracht!? Man man, echt ongelooflijk welke beelden/montages ze ons elke dag kunnen voorschotelen! Schitterend werk...

Comment

Mooi dagje voor BMW gisteren! Hopelijk vandaag opnieuw!

En telkens opnieuw valt het me op hoe vet die wedstrijd toch niet in beeld wordt gebracht!? Man man, echt ongelooflijk welke beelden/montages ze ons elke dag kunnen voorschotelen! Schitterend werk...
                                          Hu? Waar kijk jij dan? Ik volg elke dag op Eurosport en stel dagelijks het omgekeerde vast. Zwaar teleurgesteld met die beelden...

Coma's val gisteren was wel niet van de poes, chance gehad!

Oh en dat stuk duin dat uitkomt aan de oceaan, damn!

Comment

Working...
                                          X