Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakar 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dakar 2011

Vreemd dat er nog niemand een topic heeft gemaakt. Of is er al één?

In elk geval: de moeder der rallyraids is weer van start gegaan! Nieuws en actualiteit in dit topic aub.

Go Peterhansel!!

Doet Gordon nu mee met een Rode Hummer? Ik denk van wel, want het is die persoon die al enigste zat te jumpen over het podium.

Comment

Oranje Hummer

Comment

Jeeeeeeeeeeeeeeeeej !

Comment

Is het dit jaar weer zo een caravaan van "m'as-tu vus" die meedoet?

Concept is schitterend, alleen jammer dat het zo een celebrity circus is geworden.

Comment

Ik kan Koen Wauters nog niet meer zien. "Ik voel mij als een kind op een dag als sinterklaas" zei hem laatst nog. Debiel.

Er doet een MINI Countryman mee trouwens! En er staan ook heel wat X3's ingeschreven voor het X-Raid team.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
              Ik kan Koen Wauters nog niet meer zien. "Ik voel mij als een kind op een dag als sinterklaas" zei hem laatst nog. Debiel.
              Ik zie het probleem niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                Oranje Hummer
                Ik denk meer rood. Nu kan aan mij liggen.

Comment

Debiel.
                  .
                  Veel mensen, hebben het over zichzelf tegenwoordig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Ik denk meer rood. Nu kan aan mij liggen.

Comment

Er doet een MINI Countryman mee trouwens! En er staan ook heel wat X3's ingeschreven voor het X-Raid team.

http://www.facebook.com/video/video....89856&comments
                      Koen Wauters is wel een goede piloot hoor. Doet al aan autosport sinds de vroege jaren 90. Hem moet je eigenlijk niet echt bekijken als een BV als het op autosport aankomt...

Comment

Uhu, als hij nu nog eens stopte met zingen was het helemaal goed.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Valt er al ergens een samenvatting van de eerste stage de zien? (streaming video)
                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Koen Wauters sukkelt meteen van de baan in Dakar
                            HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Portfolio
                            | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                              Koen Wauters sukkelt meteen van de baan in Dakar
                              http://www.hln.be/hln/nl/1292/Dakar/...in-Dakar.dhtml
                              Lol, die reacties. Het was al te denken.

Ook benieuwd naar (video)samenvattingen hier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Lol, die reacties. Het was al te denken.

Ook benieuwd naar (video)samenvattingen hier!
                                Weer die typische HLN reacties hè, wat had je verwacht?

Comment

op welke zenders zenden ze eigenlijk deftige samenvattingen uit? Ik erger me mateloos aan die reclame bij eurosport..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                    op welke zenders zenden ze eigenlijk deftige samenvattingen uit? Ik erger me mateloos aan die reclame bij eurosport..
                                    Normaal zal er wel iets te zien zijn op France 2,3,4 zeker?
                                    En ik weet niet of ze weer een quotidien du Dakar doen op RTBF?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Is het dit jaar weer zo een caravaan van "m'as-tu vus" die meedoet?

Concept is schitterend, alleen jammer dat het zo een celebrity circus is geworden.
                                      Ik snap het probleem niet? Als je geld/sponsors, een auto en een team hebt, dan doe je toch gewoon mee? Er doen nog altijd meer amateurs mee dan professionals hoor...

Oké er zullen altijd wel van die pipo's zijn die willen mee doen puur voor de show. Ik denk hierbij aan gasten zoals Felice, Johnny Halliday, etc. Maar daarom is de hele caravaan toch geen m'as-tu-vu?

http://www.facebook.com/video/video....89856&comments
                                      Ik heb eigenlijk niet zo veel probleem met Koen Wauters. Hij gaat zeker nooit een Dakar winnen maar heeft ook totaal die pretentie niet. Voor TV is hij altijd beschikbaar (ook al is het niet VTM) en hij is altijd eerlijk en nuchter bij de analyse van zijn rit. Komt dus best wel sympathiek over als je't mij vraagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Normaal zal er wel iets te zien zijn op France 2,3,4 zeker?
                                        En ik weet niet of ze weer een quotidien du Dakar doen op RTBF?
                                        Niet direct iets gevonden via de digibox. Kzal het vanavond es bekijken.

Comment

Working...
                                        X