Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, hij begint precies in het ritme te komen, gisteren 34e tijd zeker? Peter Baert zei er kort iets over op eurosport gisterenavond.
Mja, ik kijk naar de samenvattingen die ik op youtube vind, zijn meestal maar een kwartiertje lang ofzo... en daar hebben ze alleen aandacht voor top 3 + Gordon Hopelijk kan Wauters dit tempo aanhouden, dan is een (relatief) mooie plaats nog mogelijk!
Nog geen duinen, vandaag richting Chili, ik dacht meer over rotsachtige ondergrond ofzo, als dat kan.
Edit: had ergens gelezen dat het meer rallyparcours ging zijn.
Nog geen duinen, vandaag richting Chili, ik dacht meer over rotsachtige ondergrond ofzo, als dat kan.
Edit: had ergens gelezen dat het meer rallyparcours ging zijn.
Ik was mij ook al aan het opjagen aan die website. Wat is dat voor iets. Ook nog niet echt mooie foto's, maar die zullen wel komen eenmaal ze in de duinen zitten.
Mooi dagje voor BMW gisteren! Hopelijk vandaag opnieuw!
En telkens opnieuw valt het me op hoe vet die wedstrijd toch niet in beeld wordt gebracht!? Man man, echt ongelooflijk welke beelden/montages ze ons elke dag kunnen voorschotelen! Schitterend werk...
Mooi dagje voor BMW gisteren! Hopelijk vandaag opnieuw!
En telkens opnieuw valt het me op hoe vet die wedstrijd toch niet in beeld wordt gebracht!? Man man, echt ongelooflijk welke beelden/montages ze ons elke dag kunnen voorschotelen! Schitterend werk...
Hu? Waar kijk jij dan? Ik volg elke dag op Eurosport en stel dagelijks het omgekeerde vast. Zwaar teleurgesteld met die beelden...
Coma's val gisteren was wel niet van de poes, chance gehad!
Oh en dat stuk duin dat uitkomt aan de oceaan, damn!
Comment