Perfect
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Irc 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenIk dacht dat ze zeiden morgenavond van 23u tot 1u live uitzending van de Turini, maar ben niet zeker. De laatste KP begint om iets na 24u morgen.
De pintjes staan koud te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDe pintjes staan koud te worden
Comment
-
Chouff'kes ... mmmm
En wij kunnen Eurosport niet méér ontvangen via de gewone kabel
Vorig jaar nog gekeken op internet via de rtbf site , maar vanavond
kan ik niet kijken.
Voir et écouter en replay tous les programmes de la RTBF. Regarder ou écouter en direct vos chaînes TV et radio. Découvrir des contenus exclusifs.
Is wel raar dat ze bv vandaag de 1e KP rijden om 09u05 en de 2e KP om 19u
Is toch ook niet echt bevorderlijk voor het ritme ???
YES , loix 25 sec teruggepakt op Delecour , zal nog spannend worden
vanavond voor de 2e plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenDat klopt!! Morgenavond rond 19h tonen ze KP10 & 11, rond 23h KP 12 & 13.
De pintjes staan koud te worden
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenYES , loix 25 sec teruggepakt op Delecour , zal nog spannend worden
vanavond voor de 2e plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDamn zeg, ik heb nog niks kunnen volgen... Waarom rijden ze eigenlijk niet meer in het weekend!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDamn zeg, ik heb nog niks kunnen volgen... Waarom rijden ze eigenlijk niet meer in het weekend!?
Wel steady gereden gisteren Freddy.
Na SS9 51sec. achterstand. Ik gok op Delecour deze avond en als eindwinnaarLast edited by Stancke; 21/01/2011, 17:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten't Is inderdaad niet zo gemakkelijk te volgen... Uitzendingen opnemen, later bekijken, terwijl je de uitslag al weet etc.
Wel steady gereden gisteren Freddy.
Na SS9 51sec. achterstand. Ik gok op Delecour deze avond en als eindwinnaar
Delecour heeft gisteren echt wel geluk gehad met zijn bandenkeuze. Zeker niet slecht gereden, maar als je ziet waar hij stond voor de sneeuwval..
Ik denk dat het tussen Bouffier, Loix en Sarrazin zal gaan straks.
Comment
-
*edit: Damn, 't is droog op de Turini
Comment
-
Overall positions after SS11
1 Bryan Bouffier (Peugeot 207 S2000) 3h02m47.5s
2 Freddy Loix (Škoda Fabia S2000) +47.7s
3 François Delecour (Peugeot 207 S2000) +1m22.2s
4 Guy Wilks (Peugeot 207 S2000) +5.9s
5 Stéphane Sarrazin (Peugeot 207 S2000) +1m42.3s
6 Juho Hänninen (Škoda Fabia S2000) +2m12.0s
7 Petter Solberg (Peugeot 207 S2000) +3m45.2s
8 Nicolas Vouilloz (Škoda Fabia S2000) +5m23.7s
9 Jan Kopecký (Škoda Fabia S2000) +7m57.2s
10 Toni Gardemeister (Peugeot 207 S2000) +9m01.8s
Sarrazin veel tijd verloren doordat hij in 4e versnelling vast zat.
Comment
-
Comment
Comment