Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Impressie:
    • RedBull: Vettel
    • Ferrari: Massa "hoe krijg ik zo snel mogelijk mijn C4 (en niet de Citroën)", Alonso haalt het beste er uit
    • McLaren: beter dan de wintertests deden vermoeden
    • Renault: pluim voor Petrov, teleurstellende Heidfeld
    • Mercedes: zelfde precies als vorig jaar
    • Sauber: kamikaze doet het, Perez is veel belovend
    • Torro Rosso: knap van Buemi, Alguersari blijft voor mij onopvallend
    • Williams: ??? top is nog ver, subtop zal het ook weer blijven. Spijtig.
    • Force India: lijkt terug te zakken
    • Lotus: alle investeringen hebben niet tot de grote stap geleid.
    • Virgin: Toch binnen de 107%
    • HRT: beybey F1

Comment

De verschillen tussen alle teamgenoten zijn wel enorm groot.
      Ik vraag me af hoe dat komt.
      2012 Renault Megane RS

Comment

Vettel was weer indrukwekkend. Ik heb nog geen betere rijder gezien over 1 ronde, zelfs Senna of Schumi niet. En die laatste gaat weer af als een gieter

Kobayashi, ook fantastisch. Ik kan niet wachten tot morgen en hopelijk kan D'Ambrosio iets laten zien.

Comment

Vettel was inderdaad weer super, die onboard beelden tijdens zijn snelle ronde, geweldig gewoon hoe dat hij overal door gaat.

Sutil zijn foutje met de beweegbare achtervleugel ook zeer mooi opgevangen, zo zijn er niet veel die een wagen dan nog onder controle kunnen houden.

Comment

Damn ik ben benieuwd naar morgen.
            Ik had wel minstens 1 Ferrari in de top 4 verwacht...

Ik zat daarnet te denken: wie was de teammaat van Barichello ook alweer vorig seizoen?

Comment

Pole lap: http://www.gpupdate.net/en/videos/86...el-s-pole-lap/

Onvoorstelbaar eigenlijk hoe je aan die snelheid nog zo nauwkeurig kan sturen ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Ik zat daarnet te denken: wie was de teammaat van Barichello ook alweer vorig seizoen?
                Hülkenberg, die vorig jaar pole had in Brazilië en nu testrijder is bij ocharme Force Incia. Ik vind het wel jammer eigenlijk.

Barrichello z'n fout

Ik ben echt benieuwd hoeveel stops ze morgen zullen moeten maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                  Hülkenberg, die vorig jaar pole had in Brazilië en nu testrijder is bij ocharme Force Incia. Ik vind het wel jammer eigenlijk.

Barrichello z'n fout

Ik ben echt benieuwd hoeveel stops ze morgen zullen moeten maken.
                  Just! Die jongen had toch talent?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Pole lap: http://www.gpupdate.net/en/videos/86...el-s-pole-lap/

Onvoorstelbaar eigenlijk hoe je aan die snelheid nog zo nauwkeurig kan sturen ..
                    Absurd!
                    Echt ni normaal. Ik kan gewoon niet snel genoeg denken om te beseffen wat er volgt!

Comment

Ongelofelijke kwalificatieronde van Vettel. Hij zet iedereen in zijn ondergoed. Mooi om te zien dat Hamilton en Button ook vooraan staan, ik had het niet verwacht met al die ingrijpende aanpassingen die ze op het laatst nog hadden doorgevoerd. Schumi weeral afgegaan en Lotus zwaar op hun bek gegaan...

Iemand naar VT4 gekeken? Ik heb eventjes gekeken en het leek wel alsof ze een kinderprogramma aan het presenteren waren. Toen maar overgeschakeld naar BBC.

Comment

Ik kijk uit naar de race . Deze qualificatie zegt nog niet alles over 2011 want daar hebben we nog enkele races voor nodig . Ik had meer verwacht van Mercedes en Ferrari blijkbaar ligt dit circuit hen niet zo goed.
                        In Melbourne gebeurt er altijd wel iets en dan denk ik aan safety cars en éérste bocht .
                        De helft van het veld zal waarschijnlijk de finish niet zien wegens betrouwbaarheidsproblemen onder andere.

Vettel was vorig jaar ook een klasse appart in Melbourne maar haalde de finish door remproblemen niet .Nu staat er een Hamilton naast hem die het hem tijdens de start heel lastig kan maken .

Hopelijk doet Ferrari het tijdens de race beter.
                        Spin van Sutil was Vet
                        Hispania en Virgin zijn wel echt belachelijk traag .

Als Vettel geen problemen tegen komt is hij niet te houden vrees ik.
                        Last edited by ; 26/03/2011, 13:15.

Comment

De ronde van vettel was zonder KERS?
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                            De ronde van vettel was zonder KERS?
                            Inderdaad, stel je voor dat hij KERS gebruikt had.
                            Hamilton vertelde in een interview als hij geen KERS had gebruikt dan had het gat met Vettel 1.3 seconde geweest !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                              Just! Die jongen had toch talent?
                              Jazeker, maar zijn geld was op..

Maldonado, zijn opvolger bij Williams, is de GP2-kampioen van vorig jaar en had wel nog een zak geld te bieden, vandaar.

Voor mijn part mochten ze Barrichello op pensioen zenden en Hülkenberg gehouden hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk Berichten
                                Inderdaad, stel je voor dat hij KERS gebruikt had.
                                Hamilton vertelde in een interview als hij geen KERS had gebruikt dan had het gat met Vettel 1.3 seconde geweest !
                                Ik dacht gelezen en gehoord te hebben dat Hamilton ook problemen had met KERS?
                                bron: http://www.f1journaal.be/index.php/n...emen-met-kers/

Ik vond het wel erg vreemd dat Vettel geen KERS gebruikte in zijn laatste poging om z'n besttijd te verbeteren. Heeft iemand al iets gehoord of gelezen over het waarom daarvan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                  Jazeker, maar zijn geld was op..

Maldonado, zijn opvolger bij Williams, is de GP2-kampioen van vorig jaar en had wel nog een zak geld te bieden, vandaar.

Voor mijn part mochten ze Barrichello op pensioen zenden en Hülkenberg gehouden hebben
                                  Barrichello moet nog wraak nemen van Schumacher

Comment

Het was vroeg deze morgen maar het was het toch waard, moest toch zowiezo vroeg op. Ben gewoon BBC blijven kijken, ik zapte 1 keer naar VT4 na Q1 en ze gingen er al uit voor reclame... Volgend jaar geen F1 uitzending meer in België, 100% zeker. BBC was weer top qua verslaggeving.

Vettel blijft natuurlijk net zoals vorig jaar m'n favoriet, respect voor de Mclarens die gaan nog wel een beetje goedmaken maar voor mij mag Vettel de titel dit jaar weer winnen. Benieuwd naar morgen, hopelijk niet te veel ongelukken in de eerste bocht...

Comment

gebruikt Red Bull nu KERS ja of nee?

blijkbaar is er heel wat onduidelijkheid over KERS bij Red Bull. Er zijn geruchten dat ze een speciaal systeem zouden gebruiken:

Comment

Ik denk dat Adrian Newey nog is iets uit zijn hoge hoed heeft getoverd !
                                        Red Bull gaat weer domineren in de Quali's dit jaar, denk ik zo.

Comment

1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X