Geweldig om daar terug een Belgische vlag tussen te zien staan !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Australië 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenTijdens het overlopen van de piloten bij BBC stond er naast D'Ambrosio een Duitse vlag.
Foutje
Idd. Vlag stond gedraaid.
DRS doet geen fluit.
De switch tussen Alonso en Massa nadat Button Massa had ingehaald. Button had dus beiden moeten doorlaten. Goed gezien van Ferrari. Expliciete teamorders?
Comment
-
Moet kijken op VT4. Blijkbaar heeft de moeder van mijn zoon het op de verkeerde zender opgenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenMoet kijken op VT4. Blijkbaar heeft de moeder van mijn zoon het op de verkeerde zender opgenomen.
Comment
-
Commentaar op VT4: Een aantal flaters, maar ik geef ze wat respijt. We weten maar al te goed dat Kris een echte petrolhead is en wrs nog z'n vorm zal moeten vinden... Wat ik wel leuk vond is dat ze termen als Shortshifting, blok off, etc. naar je kop smijten en ook uitleggen... Het enige wat ik enorm, maar dan echt enorm hard mis, zijn de HD uitzendingen van Sporza...
De race was attractief naar australische normen...
Vettel: Heer en meester, prachtig inhaalmanouvre op Button.
Hamilton: Blijft m'n favoriet en zal dat altijd blijven.
Petrov: Van een droomstart gesproken, Kubica zal wel balen, wetende dat Petrov zijn "mindere" is...
Alonso: Dikke nek stelt teleur, wich is good.
Button: Mooie duels, maar stelt niettemin teleur...
Perez: Kuddos!!!
En voor de rest stel ik voor dat we Schumacher, Barichello en Massa met pensioen sturen en dat d'Ambrosio één van deze heren hun stoeltje inneemt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk BerichtenMan man ... Commentaar op vt4
Snel naar bbc gezapt
Ik had helaas het eerste half uur moeten missen omdat ik vergeten was dat mijn automatische tijdaanpassing van mijn GSM niet aanstond, en mijn wekkerradio stond te stil
Knap dat onze Belg gefinisht is!
Redelijk saaie race voor de rest. We hebben weer geleerd dat wintertesttijden weinig representatief zijn.
Jammer van dat foutje van Hamilton, maar gelukkig had hij niet moeten opgeven. Toch wel knap dat McLaren redelijk sterk voor de dag komt na slechte wintertests.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenCommentaar op VT4: Een aantal flaters, maar ik geef ze wat respijt. We weten maar al te goed dat Kris een echte petrolhead is en wrs nog z'n vorm zal moeten vinden... Wat ik wel leuk vond is dat ze termen als Shortshifting, blok off, etc. naar je kop smijten en ook uitleggen... Het enige wat ik enorm, maar dan echt enorm hard mis, zijn de HD uitzendingen van Sporza...
De race was attractief naar australische normen...
Vettel: Heer en meester, prachtig inhaalmanouvre op Button.
Hamilton: Blijft m'n favoriet en zal dat altijd blijven.
Petrov: Van een droomstart gesproken, Kubica zal wel balen, wetende dat Petrov zijn "mindere" is...
Alonso: Dikke nek stelt teleur, wich is good.
Button: Mooie duels, maar stelt niettemin teleur...
Perez: Kuddos!!!
En voor de rest stel ik voor dat we Schumacher, Barichello en Massa met pensioen sturen en dat d'Ambrosio één van deze heren hun stoeltje inneemt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenvoor mij geen VT4 meer, die belachelijke reclame ertussen, geef mij maar BBC
Maja hun Nederlandse hoofdzetel doet het, dus ze moeten wrs wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenSchandalig is het... Met hun andere sportuitzendingen doen ze dit niet...
Maja hun Nederlandse hoofdzetel doet het, dus ze moeten wrs wel...
Al vond ik het nog niet zo slecht, soms merkten ze wel iets niet zoals de uitval van Maldonado. Het was wel goed dat ze de termen uitlegden.
Het was een mooie race en idd dat geluid van die Lotus/Renault, subliem.
Tof dat D'Ambrosio gefinished is. Ook was het leuk om zijn progressie te zien tijdens de wedstrijd. Op het laatste rondjes van 1.34.
Comment
-
De hele winter zeuren ze over min. 3 stops en dan doet een rookie als Perez het met 1stop.
Dat gast word nog 7de in een Sauber.
Leuke gevechten tijdens de race .
Ferrari heeft Button goed gepakt na het afsnijden van de chicane met direct een stop en Alonso voorbij. Zo vals but i like it.
Melbourne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIdd. Vlag stond gedraaid.
DRS doet geen fluit.
De switch tussen Alonso en Massa nadat Button Massa had ingehaald. Button had dus beiden moeten doorlaten. Goed gezien van Ferrari. Expliciete teamorders?
Melbourne is ook niet het juiste plaats voor DSR alleen .
Snelheid met achtervleugel open +12km/h. Zonder DSR heb je 100pk extra vermogen nodig voor +12km/h.
Kers staat voor 80pk . Dus beide leveren een hoop meer snelheid op. Zonder was de race waarschijnlijk saaier geweest .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDSR doet veel in combinatie met Kers zoals Button het tijdens de race deed . Fok wat een snelheidsverschil.
Melbourne is ook niet het juiste plaats voor DSR alleen .
Snelheid met achtervleugel open +12km/h. Zonder DSR heb je 100pk extra vermogen nodig voor +12km/h.
Kers staat voor 80pk . Dus beide leveren een hoop meer snelheid op. Zonder was de race waarschijnlijk saaier geweest .
Zijn succesvole inhaalbeweging verder in de wedstrijd vind ik niet toe te schrijven aan dat systeem. Zonder zou hij er ook over gegaan zijn. IMO.
Comment
Comment