Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tijdens het overlopen van de piloten bij BBC stond er naast D'Ambrosio een Duitse vlag.
Foutje
Idd. Vlag stond gedraaid.
DRS doet geen fluit.
De switch tussen Alonso en Massa nadat Button Massa had ingehaald. Button had dus beiden moeten doorlaten. Goed gezien van Ferrari. Expliciete teamorders?
Commentaar op VT4: Een aantal flaters, maar ik geef ze wat respijt. We weten maar al te goed dat Kris een echte petrolhead is en wrs nog z'n vorm zal moeten vinden... Wat ik wel leuk vond is dat ze termen als Shortshifting, blok off, etc. naar je kop smijten en ook uitleggen... Het enige wat ik enorm, maar dan echt enorm hard mis, zijn de HD uitzendingen van Sporza...
De race was attractief naar australische normen...
Vettel: Heer en meester, prachtig inhaalmanouvre op Button.
Hamilton: Blijft m'n favoriet en zal dat altijd blijven.
Petrov: Van een droomstart gesproken, Kubica zal wel balen, wetende dat Petrov zijn "mindere" is...
Alonso: Dikke nek stelt teleur, wich is good.
Button: Mooie duels, maar stelt niettemin teleur...
Perez: Kuddos!!!
En voor de rest stel ik voor dat we Schumacher, Barichello en Massa met pensioen sturen en dat d'Ambrosio één van deze heren hun stoeltje inneemt...
Ik had helaas het eerste half uur moeten missen omdat ik vergeten was dat mijn automatische tijdaanpassing van mijn GSM niet aanstond, en mijn wekkerradio stond te stil
Knap dat onze Belg gefinisht is!
Redelijk saaie race voor de rest. We hebben weer geleerd dat wintertesttijden weinig representatief zijn.
Jammer van dat foutje van Hamilton, maar gelukkig had hij niet moeten opgeven. Toch wel knap dat McLaren redelijk sterk voor de dag komt na slechte wintertests.
Commentaar op VT4: Een aantal flaters, maar ik geef ze wat respijt. We weten maar al te goed dat Kris een echte petrolhead is en wrs nog z'n vorm zal moeten vinden... Wat ik wel leuk vond is dat ze termen als Shortshifting, blok off, etc. naar je kop smijten en ook uitleggen... Het enige wat ik enorm, maar dan echt enorm hard mis, zijn de HD uitzendingen van Sporza...
De race was attractief naar australische normen...
Vettel: Heer en meester, prachtig inhaalmanouvre op Button.
Hamilton: Blijft m'n favoriet en zal dat altijd blijven.
Petrov: Van een droomstart gesproken, Kubica zal wel balen, wetende dat Petrov zijn "mindere" is...
Alonso: Dikke nek stelt teleur, wich is good.
Button: Mooie duels, maar stelt niettemin teleur...
Perez: Kuddos!!!
En voor de rest stel ik voor dat we Schumacher, Barichello en Massa met pensioen sturen en dat d'Ambrosio één van deze heren hun stoeltje inneemt...
voor mij geen VT4 meer, die belachelijke reclame ertussen, geef mij maar BBC
Schandalig is het... Met hun andere sportuitzendingen doen ze dit niet...
Maja hun Nederlandse hoofdzetel doet het, dus ze moeten wrs wel...
Oh jawel hoor, tijdens de cyclocross was het ook van dat
Al vond ik het nog niet zo slecht, soms merkten ze wel iets niet zoals de uitval van Maldonado. Het was wel goed dat ze de termen uitlegden.
Het was een mooie race en idd dat geluid van die Lotus/Renault, subliem.
Tof dat D'Ambrosio gefinished is. Ook was het leuk om zijn progressie te zien tijdens de wedstrijd. Op het laatste rondjes van 1.34.
De hele winter zeuren ze over min. 3 stops en dan doet een rookie als Perez het met 1stop.
Dat gast word nog 7de in een Sauber.
Leuke gevechten tijdens de race .
Ferrari heeft Button goed gepakt na het afsnijden van de chicane met direct een stop en Alonso voorbij. Zo vals but i like it.
De switch tussen Alonso en Massa nadat Button Massa had ingehaald. Button had dus beiden moeten doorlaten. Goed gezien van Ferrari. Expliciete teamorders?
DSR doet veel in combinatie met Kers zoals Button het tijdens de race deed . Fok wat een snelheidsverschil.
Melbourne is ook niet het juiste plaats voor DSR alleen .
Snelheid met achtervleugel open +12km/h. Zonder DSR heb je 100pk extra vermogen nodig voor +12km/h.
Kers staat voor 80pk . Dus beide leveren een hoop meer snelheid op. Zonder was de race waarschijnlijk saaier geweest .
DSR doet veel in combinatie met Kers zoals Button het tijdens de race deed . Fok wat een snelheidsverschil.
Melbourne is ook niet het juiste plaats voor DSR alleen .
Snelheid met achtervleugel open +12km/h. Zonder DSR heb je 100pk extra vermogen nodig voor +12km/h.
Kers staat voor 80pk . Dus beide leveren een hoop meer snelheid op. Zonder was de race waarschijnlijk saaier geweest .
Button's DSR gebruik in de derde ronde gaf hem 0.0 voordeel.
Zijn succesvole inhaalbeweging verder in de wedstrijd vind ik niet toe te schrijven aan dat systeem. Zonder zou hij er ook over gegaan zijn. IMO.
Comment