Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
    Button's DSR gebruik in de derde ronde gaf hem 0.0 voordeel.

Zijn succesvole inhaalbeweging verder in de wedstrijd vind ik niet toe te schrijven aan dat systeem. Zonder zou hij er ook over gegaan zijn. IMO.
    Button's manouvre in het eerste deel van de race lukt doordat hij eerst z'n DRS activeerde en daarop pas KERS om het laatste stukje te overbruggen.

Ik denk dat DRS in de race zelf niet zoveel uitmaakt omdat je sowieso al een slipstream hebt als je binnen 1 seconde zit.

Ik denk dat de hoogste versnelling niet limiteren in toeren inhalen gemakkelijker zou maken.

Comment

Sauber disqualified: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/2...-infringement/

Comment

Hopelijk is dat maar éénmalig hoor op VT4... man man man

En die 2de spreker zit daar precies tegen z'n goesting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
          Hopelijk is dat maar éénmalig hoor op VT4... man man man

En die 2de spreker zit daar precies tegen z'n goesting
          Ik snap niet dat je daar toch nog naar blijft kijken, na een paar minuten weet je toch genoeg en zap je naar BBC...

Comment

wat 'n gezaag altijd op die commentatoren..
            het is nog maar de 1ste keer, geef die toch een kans.. en daarbij, dat was al pakken beter dan op canvas vorig jaar..

en ja, bbc is idd goed, maar zij hebben ook een gigantisch budget..
            én uiteindelijk, kijk ik toch altijd liefst naar een race met nederlandstalig commentaar.. net als vermoedelijk 90% van F1 kijkend vlaanderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
              wat 'n gezaag altijd op die commentatoren..
              het is nog maar de 1ste keer, geef die toch een kans.. en daarbij, dat was al pakken beter dan op canvas vorig jaar..

en ja, bbc is idd goed, maar zij hebben ook een gigantisch budget..
              én uiteindelijk, kijk ik toch altijd liefst naar een race met nederlandstalig commentaar.. net als vermoedelijk 90% van F1 kijkend vlaanderen
              Dat Engels raak je ook wel snel gewoon hoor

Comment

Vettel, ongenaakbaar. Als hij dit jaar niet al te veel pech heeft, verlengt hij met gemak zijn wereldtitel. Webber minder, met nochtans dezelfde schitterende wagen. En de teambaas die doodleuk zegt dat ze geen KERS aan boor hadden.

Ferrari dat weer de vuile truckendoos boven haalt en Button erin draait. Button sneedt nochtans als eerste die chicane aan.
                De rookies waren goed, jammer dat de Saubers gediskwalificeerd werden. En hopelijk kan D'Ambrosio enkele wedstrijden uitrijden, ervaring opdoen en dan later op het jaar zijn talent tonen.
                Prachtig die Lotus Renault, goud en zwart. En Petrov die Alonso voorblijft.

Barrichello, wat was die allemaal van plan, Rosberg zo van de baan rijden...

-edit- Blij dat Brundle en Coulthard de commentaar nu doen. Die Legaer z'n stem en z'n domme enthousiasme kon ik niet aanhoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Spijtig voor Perez, maar indruk heeft die kerel zeker gemaakt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                    Ferrari dat weer de vuile truckendoos boven haalt en Button erin draait. Button sneedt nochtans als eerste die chicane aan..
                    Ik vond het nogthans slim gezien van Ferrari. Teamorders zijn terug toegelaten en ze handelden dus perfect volgens het regelement. Nu kon Ferrari twee plaatsen winnen. Massa onmiddelijk dan naar de pit halen was nog slimmer; drive trough voor Button. Hij had beter ineens zijn plaats terug afgegeven. Hij had toch ook wel kunnen denken dat hij anders een straf aan zijn broek zou krijgen?

Comment

Slim? Ik vind het altijd belachelijk van ferrari dat ze zo'n truuken moeten bovenhalen om bij de beste te horen. Ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen dit seizoen, zeker voor Massa...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Slim? Ik vind het altijd belachelijk van ferrari dat ze zo'n truuken moeten bovenhalen om bij de beste te horen. Ik denk dat ze het nog moeilijk gaan krijgen dit seizoen, zeker voor Massa...
                        Ik vind het ook maar stom van Ferrari. Jammer voor Button dat hij niet direct orders kreeg wat hij moest doen. Op dit filmpje kan je wel zien dat Button al achter Massa zit op het moment dat hij de bocht afsnijdt, dus voor mij is hij in fout na het zien van deze beelden. Zet even op pauze op seconde 3

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Normaal als ie Massa terug voorbij laat krijgt ie toch geen drive trough hé? Ik vond het iig ook een rare situatie...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                            Normaal als ie Massa terug voorbij laat krijgt ie toch geen drive trough hé? Ik vond het iig ook een rare situatie...
                            Ik denk het niet, inderdaad.

Ik was alleszins content dat onze dikke nek Alonso niet te hoog van de toren kon blazen vandaag

Heerlijk om hem weer achter Petrov te zien rijden

Comment

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ik mis Kubica.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                                  Ik vond het nogthans slim gezien van Ferrari. Teamorders zijn terug toegelaten en ze handelden dus perfect volgens het regelement. Nu kon Ferrari twee plaatsen winnen. Massa onmiddelijk dan naar de pit halen was nog slimmer; drive trough voor Button. Hij had beter ineens zijn plaats terug afgegeven. Hij had toch ook wel kunnen denken dat hij anders een straf aan zijn broek zou krijgen?
                                  Bewijst nog maar eens hoe teamorders compleet indruisen tegen de geest van de sport. Maar in de F1 is het al lang dat niet meer die telt natuurlijk.
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    Bewijst nog maar eens hoe teamorders compleet indruisen tegen de geest van de sport. Maar in de F1 is het al lang dat niet meer die telt natuurlijk.
                                    Het is te zien of je de F1 ziet als een teamsport of een individuele sport.
                                    Het probleem is natuurlijk dat je niet wint als team, maar als individu.

Ik ben ook tegen teamorders, heerlijk hoe Red Bull het vorig seizoen zonder heeft kunnen flikken

Comment

Rubens
                                      Eerst gisteren, vandaag weer. Wa steekt die uit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        Rubens
                                        Eerst gisteren, vandaag weer. Wa steekt die uit?
                                        Hij is verliefd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                          Het is te zien of je de F1 ziet als een teamsport of een individuele sport.
                                          Het probleem is natuurlijk dat je niet wint als team, maar als individu.

Ik ben ook tegen teamorders, heerlijk hoe Red Bull het vorig seizoen zonder heeft kunnen flikken
                                          Teamorders moeten kunnen en zijn niet meer dan logisch als beide auto's een beter resultaat voor het team behalen erdoor. (Hier konden beide Ferrari's voorbij Button door teamorders), terwijl anders alleen Massa er opnieuw voorbij ging.

Comment

Working...
                                          X