Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Australië 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHoe komt het eigenlijk dat Sauber na de race faalde voor de technische inspektie terwijl er zaterdag al scruiteneering is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHoe komt het eigenlijk dat Sauber na de race faalde voor de technische inspektie terwijl er zaterdag al scruiteneering is?
Comment
-
Leuke eerste race gezien. Mooi duel in het begin van de race tussen Button en Massa. Da's ook meteen het enige mooie dat die laatste getoond heeft gedurende de ganse wedstrijd. Ik snap niet Ferrari nog altijd bij Massa zweert...
Ik weet niet wat Barichello bezielde tijdens de race. Eerst maakt hij een beginnersfout tijdens de qualifs. En tijdens de race maakt hij een nog grotere blunder. Echt vreemde move en zeer spijtig voor Rosberg! Schumacher heeft gewoon brute pech gehad. Ik hoop dat hij iets moois laat zien de volgende GP!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk snap niet Ferrari nog altijd bij Massa zweert...
Massa heeft daar toch wel heel erg goed zitten verdedigen tegen een veel snellere auto
Waarom ferrari massa wil.
- Hij is best snel
- Hij gaat opzij indien nodig
- Hij krikt hun imago een beetje op omdat het ne vriendelijke mens is
- Hij is eigenlijk de ideale 2e manCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenMassa heeft daar toch wel heel erg goed zitten verdedigen tegen een veel snellere auto
Waarom ferrari massa wil.
- Hij is best snel
- Hij gaat opzij indien nodig
- Hij krikt hun imago een beetje op omdat het ne vriendelijke mens is
- Hij is eigenlijk de ideale 2e man
- zijn teamgenoot moet nooit rekenen op zijn steun
- pakt zelden de grote punten voor zijn team
- hij hinkt altijd achterop tijdens de qualifs. Daar waar beide RB's en McLarens voorin zitten, komt hij regelmatig pas als 6e of 7e aan.
- laat zich in kritieke situaties veel te snel opjagen. Vaak moet hij gekalmeerd worden gelijk een klein kind
- de ideale 2e man is volgens mij een talentvolle jonge piloot die die rol maar enkele seizoen kan/wil spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten- laat zich in kritieke situaties veel te snel opjagen. Vaak moet hij gekalmeerd worden gelijk een klein kind
+ YouTube Video
+ YouTube Video
maar kimi was toch nog meer de max
+ YouTube Video Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenRaikonen wordt sowieso nog altijd hard gemist in de F1...! En terecht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenTja, en toch geen enkel team dat echt de moeite doet om hem terug te halen. Maar ja, Kimi zijn eisen zijn dan ook niet mild. Als hij terug komt zal het toch tenlaatste volgend jaar moeten gebeuren denk ik dan.
Zijn marktwaarde is inmiddels wel gedaald. Nochtans was dit het ideale jaar om opnieuw in te stappen. De banden zijn voor iedereen even nieuw ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHij had bij McLaren terug kunnen rijden vorig jaar, maar helaas is dat geen deal geworden door zijn eisen ja...
Zijn marktwaarde is inmiddels wel gedaald. Nochtans was dit het ideale jaar om opnieuw in te stappen. De banden zijn voor iedereen even nieuw ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenBron? Volgens mij lul je uit je nek want Button is niet zomaar een noodoplossing geweest aangezien Martin Whitmarsh absoluut Button wilde strikken en Hamilton is een absoluut McLarenproduct dat ik eerlijk gezegd heel moeilijk bij een ander team zie rijden.
Ik blijf erbij, piloten als Vettel en Alonso zijn maar een schim tov. de kwaliteiten van Hamilton. Als je ziet wat Hamilton in 2009 en ook 2010 liet zien met een veel mindere wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHamilton heeft aangegeven dat als Mclaren hem geen kampioenswagen gaat bouwen de komende 2 jaar hij zeker niet zou twijfelen om bij een ander team te gaan rijden.
Ik blijf erbij, piloten als Vettel en Alonso zijn maar een schim tov. de kwaliteiten van Hamilton. Als je ziet wat Hamilton in 2009 en ook 2010 liet zien met een veel mindere wagen...
Vettel kon me ook al van in het begin bekoren...
Comment
-
Als hij dat zegt dan is dat meer dan wat anders een extra motivatie voor McLaren om hem zijn zin te geven of om een nog beter contract los te peuteren. Ik zie hem echt niet bij Ferrari en bij Red Bull zie ik hem alleen als Vettel vertrekt. De enige redenen waarom Hamilton aanvaardt dat Button dezelfde status geniet als hij binnen het team zijn dat Button ook Brits is, een heel ander type piloot is die niet de rauwe snelheid heeft als hij en omdat hij toch diep vanbinnen weet dat hij altijd de voorkeur krijgt van het management als het zo ver zou komen. Bij Alonso of Vettel zou dit niet het geval zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls hij dat zegt dan is dat meer dan wat anders een extra motivatie voor McLaren om hem zijn zin te geven of om een nog beter contract los te peuteren. Ik zie hem echt niet bij Ferrari en bij Red Bull zie ik hem alleen als Vettel vertrekt. De enige redenen waarom Hamilton aanvaardt dat Button dezelfde status geniet als hij binnen het team zijn dat Button ook Brits is, een heel ander type piloot is die niet de rauwe snelheid heeft als hij en omdat hij toch diep vanbinnen weet dat hij altijd de voorkeur krijgt van het management als het zo ver zou komen. Bij Alonso of Vettel zou dit niet het geval zijn.
Red Bull is niet vies van een potje onder hun coureurs, ook al is Vettel een puur Red Bull product...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIk denk dat Hamilton perfect het plekje van Webber kan opvullen...
Red Bull is niet vies van een potje onder hun coureurs, ook al is Vettel een puur Red Bull product...
Hamilton zou nog naast Vettel kunnen gedijen (zuiver hypothetisch dan) maar of het andersom ook zo zou zijn durf ik toch te betwijfelen.
Comment
Comment