Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Australië 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Teamorders moeten kunnen en zijn niet meer dan logisch als beide auto's een beter resultaat voor het team behalen erdoor. (Hier konden beide Ferrari's voorbij Button door teamorders), terwijl anders alleen Massa er opnieuw voorbij ging.
    Teamklassement interesseert me eigenlijk geen ruk, dus voor mij moet een 'team' geen beter resultaat halen..

Comment

• Teamorders zijn voor teams die zonder deze orders niet kunnen winnen.
      Dat zegt al veel over bepaalde teams natuurlijk.

Comment

• Hoe komt het eigenlijk dat Sauber na de race faalde voor de technische inspektie terwijl er zaterdag al scrutineering is?
        Last edited by ; 27/03/2011, 22:33. Reden: scruiteneering=/=scrutineering

Comment

Hoe komt het eigenlijk dat Sauber na de race faalde voor de technische inspektie terwijl er zaterdag al scruiteneering is?
          jo.bauer@formula1.com

Comment

Hoe komt het eigenlijk dat Sauber na de race faalde voor de technische inspektie terwijl er zaterdag al scruiteneering is?
            Your post didn't pass the scrutiny. Any appeals to the result of this will be processed seperately.

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Leuke eerste race gezien. Mooi duel in het begin van de race tussen Button en Massa. Da's ook meteen het enige mooie dat die laatste getoond heeft gedurende de ganse wedstrijd. Ik snap niet Ferrari nog altijd bij Massa zweert...

Ik weet niet wat Barichello bezielde tijdens de race. Eerst maakt hij een beginnersfout tijdens de qualifs. En tijdens de race maakt hij een nog grotere blunder. Echt vreemde move en zeer spijtig voor Rosberg! Schumacher heeft gewoon brute pech gehad. Ik hoop dat hij iets moois laat zien de volgende GP!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Ik snap niet Ferrari nog altijd bij Massa zweert...

Massa heeft daar toch wel heel erg goed zitten verdedigen tegen een veel snellere auto

Waarom ferrari massa wil.
                  - Hij is best snel
                  - Hij gaat opzij indien nodig
                  - Hij krikt hun imago een beetje op omdat het ne vriendelijke mens is
                  - Hij is eigenlijk de ideale 2e man
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    Massa heeft daar toch wel heel erg goed zitten verdedigen tegen een veel snellere auto

Waarom ferrari massa wil.
                    - Hij is best snel
                    - Hij gaat opzij indien nodig
                    - Hij krikt hun imago een beetje op omdat het ne vriendelijke mens is
                    - Hij is eigenlijk de ideale 2e man
                    Ik kan evenveel redenen verzinnen om hem aan de kant te schuiven hoor:
                    - zijn teamgenoot moet nooit rekenen op zijn steun
                    - pakt zelden de grote punten voor zijn team
                    - hij hinkt altijd achterop tijdens de qualifs. Daar waar beide RB's en McLarens voorin zitten, komt hij regelmatig pas als 6e of 7e aan.
                    - laat zich in kritieke situaties veel te snel opjagen. Vaak moet hij gekalmeerd worden gelijk een klein kind
                    - de ideale 2e man is volgens mij een talentvolle jonge piloot die die rol maar enkele seizoen kan/wil spelen.

Comment

- laat zich in kritieke situaties veel te snel opjagen. Vaak moet hij gekalmeerd worden gelijk een klein kind
                      ah komaan, 't is de max soms

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

maar kimi was toch nog meer de max

+ YouTube Video
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Raikonen wordt sowieso nog altijd hard gemist in de F1...! En terecht!

Comment

Raikonen wordt sowieso nog altijd hard gemist in de F1...! En terecht!
                          Tja, en toch geen enkel team dat echt de moeite doet om hem terug te halen. Maar ja, Kimi zijn eisen zijn dan ook niet mild. Als hij terug komt zal het toch tenlaatste volgend jaar moeten gebeuren denk ik dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                            Tja, en toch geen enkel team dat echt de moeite doet om hem terug te halen. Maar ja, Kimi zijn eisen zijn dan ook niet mild. Als hij terug komt zal het toch tenlaatste volgend jaar moeten gebeuren denk ik dan.
                            Hij had bij McLaren terug kunnen rijden vorig jaar, maar helaas is dat geen deal geworden door zijn eisen ja...
                            Zijn marktwaarde is inmiddels wel gedaald. Nochtans was dit het ideale jaar om opnieuw in te stappen. De banden zijn voor iedereen even nieuw ...

Comment

• ik had het uiteraard niet over zijn eisen en wensen.

Ik bedoelde gewoon dat hij als piloot gemist wordt. Zijn hoog je-m'en-fous-attitude vond ik altijd de max!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                Hij had bij McLaren terug kunnen rijden vorig jaar, maar helaas is dat geen deal geworden door zijn eisen ja...
                                Zijn marktwaarde is inmiddels wel gedaald. Nochtans was dit het ideale jaar om opnieuw in te stappen. De banden zijn voor iedereen even nieuw ...
                                Bron? Volgens mij lul je uit je nek want Button is niet zomaar een noodoplossing geweest aangezien Martin Whitmarsh absoluut Button wilde strikken en Hamilton is een absoluut McLarenproduct dat ik eerlijk gezegd heel moeilijk bij een ander team zie rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Bron? Volgens mij lul je uit je nek want Button is niet zomaar een noodoplossing geweest aangezien Martin Whitmarsh absoluut Button wilde strikken en Hamilton is een absoluut McLarenproduct dat ik eerlijk gezegd heel moeilijk bij een ander team zie rijden.
                                  Hamilton heeft aangegeven dat als Mclaren hem geen kampioenswagen gaat bouwen de komende 2 jaar hij zeker niet zou twijfelen om bij een ander team te gaan rijden.

Ik blijf erbij, piloten als Vettel en Alonso zijn maar een schim tov. de kwaliteiten van Hamilton. Als je ziet wat Hamilton in 2009 en ook 2010 liet zien met een veel mindere wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Hamilton heeft aangegeven dat als Mclaren hem geen kampioenswagen gaat bouwen de komende 2 jaar hij zeker niet zou twijfelen om bij een ander team te gaan rijden.

Ik blijf erbij, piloten als Vettel en Alonso zijn maar een schim tov. de kwaliteiten van Hamilton. Als je ziet wat Hamilton in 2009 en ook 2010 liet zien met een veel mindere wagen...
                                    Hamilton is voor mij sowieso de beste rijder uit het pak... Al is Vettel wel een very close second...

Vettel kon me ook al van in het begin bekoren...

Comment

• Als hij dat zegt dan is dat meer dan wat anders een extra motivatie voor McLaren om hem zijn zin te geven of om een nog beter contract los te peuteren. Ik zie hem echt niet bij Ferrari en bij Red Bull zie ik hem alleen als Vettel vertrekt. De enige redenen waarom Hamilton aanvaardt dat Button dezelfde status geniet als hij binnen het team zijn dat Button ook Brits is, een heel ander type piloot is die niet de rauwe snelheid heeft als hij en omdat hij toch diep vanbinnen weet dat hij altijd de voorkeur krijgt van het management als het zo ver zou komen. Bij Alonso of Vettel zou dit niet het geval zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        Als hij dat zegt dan is dat meer dan wat anders een extra motivatie voor McLaren om hem zijn zin te geven of om een nog beter contract los te peuteren. Ik zie hem echt niet bij Ferrari en bij Red Bull zie ik hem alleen als Vettel vertrekt. De enige redenen waarom Hamilton aanvaardt dat Button dezelfde status geniet als hij binnen het team zijn dat Button ook Brits is, een heel ander type piloot is die niet de rauwe snelheid heeft als hij en omdat hij toch diep vanbinnen weet dat hij altijd de voorkeur krijgt van het management als het zo ver zou komen. Bij Alonso of Vettel zou dit niet het geval zijn.
                                        Ik denk dat Hamilton perfect het plekje van Webber kan opvullen...

Red Bull is niet vies van een potje onder hun coureurs, ook al is Vettel een puur Red Bull product...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          Ik denk dat Hamilton perfect het plekje van Webber kan opvullen...

Red Bull is niet vies van een potje onder hun coureurs, ook al is Vettel een puur Red Bull product...
                                          Jij denkt dat Red Bull er op kickt dat Webber en Vettel elkaar punten kosten? De enige reden waarom ze niet ingrijpen is om beide coureurs tevreden te houden zodat ze elkaar niet NOG meer de duvel aandoen.

Hamilton zou nog naast Vettel kunnen gedijen (zuiver hypothetisch dan) maar of het andersom ook zo zou zijn durf ik toch te betwijfelen.

Comment

Working...
                                          X