Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Maleisië 2011
Collapse
X
-
Goed voor Vettel, slecht voor ons (de toeschouwers die een goede race willen zien), hopelijk laat het McLaren duo nog wat weerwerk zien!
En Webber, je kan er veel zeggen, maar uiteindelijk is hij zeer goed in zelfrelativering. Toen hij vorig jaar nog eens een race won, zei hij dat hij geen slechte tweede rijder was. Hij heeft 100% gelijk ! Die gaat daar nog spijt van krijgen, mister Mark - Not bad for a second driver - Webber. Normaal zeg je zoiets, en blaas je daarna iedereen van de baan. Of je maakt uzelf belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenGoed voor Vettel, slecht voor ons (de toeschouwers die een goede race willen zien), hopelijk laat het McLaren duo nog wat weerwerk zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenGoed voor Vettel, slecht voor ons (de toeschouwers die een goede race willen zien), hopelijk laat het McLaren duo nog wat weerwerk zien!
En Webber, je kan er veel zeggen, maar uiteindelijk is hij zeer goed in zelfrelativering. Toen hij vorig jaar nog eens een race won, zei hij dat hij geen slechte tweede rijder was. Hij heeft 100% gelijk ! Die gaat daar nog spijt van krijgen, mister Mark - Not bad for a second driver - Webber. Normaal zeg je zoiets, en blaas je daarna iedereen van de baan. Of je maakt uzelf belachelijk.
Comment
-
Als dat het snelste is dat de redbull dit weekend kan gaan, dan kan het spannend worden denk ik met kers en DRS...
SchumacherLast edited by PJH; 09/04/2011, 12:02.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cece94 Bekijk BerichtenRaar, dat heb ik niet gehad, heb gekeken op BBC.
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Comment
-
Oeff dat was nipt . Redbull heeft weer net dat extra wanneer ze het nodig hebben .
Op BBC zijden ze iets van de laatste 4jaar heeft de polesitter de race niet gewonnen .
Hamilton maakt veel kans om te winnen ben benieuwd.
Dat Ferrari zich maar rap mengt in het gevecht.
Ik wil een regenrace en niet ééntje waar ze ronde na ronde achter de safetycar zitten.
Comment
-
Zo een leuke race hebben we lang niet meer gezien met dank aan DRS en KERS . Veel inhaalacties en gevechten .
Vettel was te sterk maar moest Hamilton in het beginfase achter hem kunnen kleven en niet achter Heidfeld was de strategie heel anders geweest en was het minstens een 2de plaats .
Mclaren heeft Lewis te lang laten rijden op de hardere banden en te kort op de zachtere banden.
Ferrari doet het zo slecht niet tijdens raceomstandigheden alleen jammer van de voorvleugel. Van mij mocht dat gevecht blijven duren Alonso vs Hamilton .
De starts van de Renaults doet mij aan vroeger denken toen maakten ze ook zulke starts in 2003 2004 als ik me niet vergis.
De jump van Petrov was vet . Stuur was gebroken
Comment
-
-
-
Ik vind het maar flauw van de bestraffing van Alonso en Hamilton .
Alonso verliest geen plaats maar dan dan nog hij had zeker om podium kunnen staan en heeft zeker een 30tal seconden verloren door de aanrijden . Er word geraced en zulke dingen kunnen gebeuren .
Straf van Hamilton kan ik nog begrijpen maar een waarschuwing was genoeg .
Nu ja regels zijn regels
Comment
Comment