Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA GT1 Zolder - 8/10 april

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• FIA GT1 Zolder - 8/10 april

Aankomend weekend strijkt het GT1 circus neer in Zolder voor de 2de wedstrijd van het FIA GT1 World kampioenschap. Merken die de strijd zullen aangaan op het Zolderse asfalt zijn, Ford, Aston Martin, Nissan, Corvette en Lamborghini.

Voor mensen die niet bekend zijn met de serie: Het FIA GT1 is het wereldkampioenschap voor production supercars.In 1 raceweekend zijn er 2 races: een kwalificatierace op zaterdag en een championshiprace op zondag, die elk 1 uur lang zijn.

Aan de start staan ook ex-F1 rijders zoals Ricardo Zonta, Enrique Bernoldi, Karl Wendlinger,... De combinatie van toppiloten en topwagens zorgt altijd voor het nodige vuurwerk op de baan!

In hetzelfde weekend zijn er ook de openingswedstrijden van de BTCS en Belcar. In de Belcar staan prachtige wagens aan de start zoals SLS AMG, Audi R8, Porsche GT3-R, Ferrari 430, Lamborghini Gallardo, Aston Martin DBRS9,...

Ticketprijzen:

VVK:
    Zaterdag: € 8
    Zondag: € 20
    Weekend: € 25

Kassa:
    Zaterdag: € 10
    Zondag: € 25
    Weekend: € 35
    - Gratis toegang voor kinderen geboren op of na 1 januari 1997
    - Gratis toegang voor vrouwen

VVK tickets kunnen gekocht worden via www.circuit-zolder.be

Het tijdsschema:

Voor meer info over de GT1: www.gt1world.com en volgende filmpjes:

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als ik zondag niet ga ringen, dan zie ik me wel naar Zolder gaan.

Comment

Vanzelfsprekend aanwezig, het beloof een super weekend te worden!

Comment

Ik moet vrijdag niet werken, proberen is een kijkje te nemen.
        Trainingen kunnen ook wel is de moeite zijn...

Er zal toch publiek toegelaten zijn dan?

Comment

Ik zal er ook zijn het hele weekend, de CF kaartjes gaan weer goed komen vol te staan.

Comment

De teams zijn aangekomen sinds gisteren, ik ben er even geweest en wat foto's gemaakt. Het seizoen kan terug beginnen!

Comment

Iedereen mag binnen op vrijdag? Of enkel pers?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                Iedereen mag binnen op vrijdag? Of enkel pers?
                Wat bedoel je? Morgen kan iedereen komen kijken binnen de reguliere bezoekerszone's, de rest is enkel toegankelijk voor pers (mits de juiste pers pass)/teams/officials enz.

Comment

Morgen ben ik daar en de rest van het weekend. Eerst nog de passen halen, enz.

Beloofd in ieder geval goed weer te worden!

Comment

Ik moet niet in de pit zijn.
                    Gewoon een kijkje nemen is goed.

Merci.

Comment

Ik kom Zondag ook een kijkje nemen.

Comment

Enkele shots die ik vandaag maakte, meer op: RACEmedia photostream

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                          Enkele shots die ik vandaag maakte, meer op: RACEmedia photostream

Ik heb waarschijnlijk bijna exact dezelfde foto (als die er scherp uitkomt tenminste )

Leuke verkenning gehad vandaag. EN het eigenlijke weekend moet nog beginnen.
                          Maar fuck, de terugrit was een echte ramp. Normaal is het een 1u20 rijden. Nu stond ik gewoon 2u in de file. Mijn linkervoet doet een klein beetje pijn van de koppelingspedaal Om 4u vertroken, om kwart na 7 thuisgekomen.
                          www.flickr.com/photos/bramvds
                          www.last.fm/user/lender

Comment

Mocht je nog vragen hebben, ik zit vanachter in het mediacenter 's morgens en loop er rond. Het was leuk je te ontmoeten, tot morgen!

Comment

Dit hele weekend up to date op http://www.rpmvision.nl!

Comment

Spijtig van het Hexis reclamepaneel op de tweede foto, knap werk!

Comment

Knappe platen hierboven.
                                  Paar van de mijne:

www.last.fm/user/lender

Comment

Pitlane fotografie is nog niet top, maar dat komt met de ervaring wel
                                    www.last.fm/user/lender

Comment

Iemand die mij kan vertellen war ik als 'paddock guest' allemaal toegang to heb?

Comment

Mooie foto's, ik ga die van mij maar voor mezelf houden denk ik.

Wat me opvalt in Zolder:
                                        Wat een berg volk loopt daar rond met een persjasje. Dat terwijl je in de pers slechts zelden iets terug kan vinden over autosport...
                                        Is dat een wie kent wie wereldje om aan een fotopasje te raken?
                                        Een berg perslui en het weekend moest nog beginnen.

Comment

Working...
                                        X