Nog net bezig hier in het pers centrum. Een heel deel heb ik al door gestuurd naar de magazines en hier zijn er al drie:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FIA GT1 Zolder - 8/10 april
Collapse
X
-
-
-
De tweede ronde van het FIA GT1 kampioenschap is gestreden op Circuit Zolder. Nadat het duo Marc Basseng en Markus Winkelhock gisteren de kwalificatie wonnen, domineerde ze vandaag ook in hun All-Inkl Lamborghini Nr. 38.
Lees de hele recap op http://www.rpmvision.nl/features/140...t1-r2-the-race.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWie heeft de race gewonnen?
Is het nog altijd volgens het concept van vorig jaar? De zaterdag een 'qualif race' voor de 'grote' race van zondag?
En wie waren de gelukkigen in BTCS en Belcar?
Inderdaad, zelfde concept. De Lambo van Kox en Wendlinger.
Belcar: Goossens en Soulet op de Porsche.
BTCS heb ik niet gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenInderdaad, zelfde concept. De Lambo van Kox en Wendlinger.
Belcar: Goossens en Soulet op de Porsche.
BTCS heb ik niet gezien.
Hoe bracht de SLS het er van af in de Belcar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk BerichtenDe wagen doet het zeker niet slecht, maar de wielbouten komen los en één van de wagens is aan de kant moeten gaan. Een wiel voor aan was los gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk BerichtenEen probleem dat ze zeker nog moeten in het oog houden en een oplossing weten voor te vinden.
Comment
-
Daarvoor speciaal registreren?
Het is niet mijn specialiteit, maar heb er een paar geschoten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenDaarvoor speciaal registreren?
Het is niet mijn specialiteit, maar heb er een paar geschoten
Comment
Comment