Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van China 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
    Ik geef Webber gelijk:

"I'm still not a huge fan of how it is; sometimes the overtakes are not all that genuine because the guys don't have anything to fight back with."

Ok, het was een leuke race, maar voor mij moet al die kers en drs brol niet. Heeft meer weg van een cheat button in een derderangs arcade game, dan van echt racen.
    Jarenlang was het andersom...

De guy in front moest gewoon geen fouten maken, dat was genoeg. Want de 'volger' zat in 'vuile lucht' die zijn banden ruïneerde, zijn motortemp op liet lopen, en ervoor zorgde dat hij per definitie met een achterstand op de voorganger uit elke snelle bocht kwam..

Daar is nu compensatie voor. is het briljant? Nee

Het alternatief is alle vleugels eraf en gaan rijden met veredelde formule fordjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
      Jarenlang was het andersom...

De guy in front moest gewoon geen fouten maken, dat was genoeg. Want de 'volger' zat in 'vuile lucht' die zijn banden ruïneerde, zijn motortemp op liet lopen, en ervoor zorgde dat hij per definitie met een achterstand op de voorganger uit elke snelle bocht kwam..

Daar is nu compensatie voor. is het briljant? Nee

Het alternatief is alle vleugels eraf en gaan rijden met veredelde formule fordjes
      Ik vind het ook wel nep ergens, de meeste echte overtakes zien we door de banden, DRS is gewoon de ander nog een boost geven en de voorganger kan geen vuist maken.

Comment

• Sinds lang nog eens echt genoten van een GP, en niét in't slaap gevallen Die laatste vijf ronden waren heerlijk om naar te kijken, op't puntje van de stoel! Dit is waarom racen cool is! Die Webber maat, VLIEGEN, als die nog vijf of tien rondjes meer had...

Ivm DRS/KERS, der moest imo iets gebeuren ivm de vuile lucht die inhalen bijna onmogelijk maakte, dus ik ben er wel voorstander van. Alleen vind ik dat die KERS op een betere manier kan, die van de A1GP bvb. Een beperkt aantal keren per race beschikbaar, enkel wanneer het ECHT nodig is dus.

Comment

• Ik vind dat ze moeten kiezen uit KERS of DRS . Beiden hoeven niet en zeker niet in kwalificaties.
          Ofwel KERS zone binnen 1s ofwel DRS zone binnen 1s.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Ik vind dat ze moeten kiezen uit KERS of DRS . Beiden hoeven niet en zeker niet in kwalificaties.
            Ik zal de piloot zelf laten kiezen, DRS of KERS.
            Pirelli maakt er echt wel spannende wedstrijden van, alleen spijtig dat vele teams kiezen tijdens de Quali om maar 1 keer buiten te komen om dan hun banden te sparen, dat vind ik het enigste minpuntje.

Zoals in Q3, ik dacht Rosberg & beide Ferrari's rijden buiten, doen 1 snelle ronde en terug binnen....

Maar bon, zolang dat het tijdens de wedstrijd maar spektakel geeft !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
              Sinds lang nog eens echt genoten van een GP, en niét in't slaap gevallen Die laatste vijf ronden waren heerlijk om naar te kijken, op't puntje van de stoel! Dit is waarom racen cool is! Die Webber maat, VLIEGEN, als die nog vijf of tien rondjes meer had...
              ...was die ook aan't sukkelen geweest met zijn versleten banden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Ik vind dat ze moeten kiezen uit KERS of DRS . Beiden hoeven niet en zeker niet in kwalificaties.
                Net wel in de kwalificaties vind ik.
                Hoe cool is het niet dat bijvoorbeeld dit weekend de snelste tijd ooit op dat circuit wordt neergezet?

Ik zou geen argumenten weten om het niet te gebruiken in de quali..

Comment

• Dan wordt er eindelijk eens ingehaald en dan is't weer nie goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                    Dan wordt er eindelijk eens ingehaald en dan is't weer nie goed
                    Als jij eens vreselijke honger hebt, en ik geef u een bak stront te eten, dan kan je 't maar beter goed vinden of ik ga met mijn ogen rollen.

Comment

Working...
                    X