Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1000km Spa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1000km Spa

Van 5 tot 7 mei is er op het circuit van Spa de 1000km van Spa. Een wedstrijd in het kader van de Le-Mans Series (LMS) en ILMC (Intercontinental Le-Mans Challenge)

De wedstrijd vind plaats op zaterdagnamiddag, start om 14:05.

Het gaat de eerste confrontatie zijn tussen de Peugeot 908 en de Audi R18!

Ik ben aanwezig!

ZEER VEEL ZIN om te gaan!

Comment

Aanwezig!

Comment

Paar foto'tjes van vandaag. Moet zeggen dat ik heel weinig foto's heb genomen, vooral omdat ik nu toch begin te ondervinden dat ik echt geremd wordt in mijn bereik van 200mm. Als ik rond het circuit rondloop zie ik zelf voor de gewone bezoeker hele leuke plaatsen om foto's te pakken, maar dan zou ik minstens een 300-400mm nodig hebben. Maar even sparen voor een 300mm F4 of 2.8 met een 1.4 extender erop.

www.flickr.com/photos/bramvds
        www.last.fm/user/lender

Comment

Wist niet goed wat ik van deze moest vinden. Vond hem wel wat hebben.

www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

't Was VEEEEEEET!!!

Jammer wel dat Audi niet gewonnen is, al was 't wel terecht. Peugeot staat heel scherp!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Paar beeldjes met de compact-camera

Explore this photo album by Steve Van Den Hemel on Flickr!

Comment

Control-room bij Audi,blijkbaar mochten we daar niet komen,we werden meteen weggestuurd .

Comment

Zalige coverage van Exqi! De volledige 6 uur zo goed als live!

Comment

Ik was er van donderdag tot en met zaterdag, alle dagen dus
                    Ook al is dit mijn werk, het blijft toch echt genieten keer op keer

Ik zal morgen een topic openen in fotoreportages met een sfeerreportage van de 1000km

Comment

Naar aanleiding van de derde verjaardag van AudiSport.be/.nl, een verslag van de 1000km van Spa-Francorchamps (Intercontinental Le Mans Cup).
                      Tijdens het weekend van 7 en 8 mei kwam het circus rond de Intercontinental Le Mans Cup in België terecht voor de 1000 kilometer of 6 uren van Spa-Francorchamps. Het hele evenement ging niet onopgemerkt voorbij en dit kwam voornamelijk omdat Audi er nu officieel zijn nieuwe wagen voor de LMP1 klasse kwam voorstellen: De Audi R18 TDI. In Francorchamps was het dus de grote dag voor Audi en zeker omdat men al snel in het achterhoofd zit met de volgende strijd die menige harten doet sneller slaan, de 24 uren van Le Mans. We wilden dit spektakel niet graag missen en konden het dan ook meepikken vanop de eerste rij. Alles was tot in de puntjes geregeld. Het begon met een aangenaam ritje richting die beroemde Waalse bossen bij Malmedy. Ik kan al meegeven dat die bewuste zaterdag een heel warme dag was wat natuurlijk ook wel zou meespelen in de race. We konden de race volgen in de Audi-Lounge net boven de pitlane. We keken even door het raam naar beneden in de pitlane en we kwamen voor het eerst oog in oog te staan met de nieuwe Audi...

Verder lezen en meer foto's (KLIKKEN)...
                      Last edited by Spillies; 18/05/2011, 17:55.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                        Control-room bij Audi,blijkbaar mochten we daar niet komen,we werden meteen weggestuurd .
                        En dat verbaast je?

Comment

Huge Crash at Spa Francorchamps 2011 Joey Foster flies over barriers into the forrest

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                          X