Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Turkije 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is idd weer van da

Interessant race door de vele inhaalpogingen. Ik dacht even dat ik naar DTM aan het kijken was met al die aanrakingen...

Presentatoren van VT4 hebben het relatief goed gedaan vandaag.
    Hun F1-nieuws SMS dienst is wel pure afzetterij imo

Comment

Wat een leuke race . F1 2011 is geweldig iedere race heb ik een smile op mijn gezicht .
      Van mij mag deze race niet van de kalender.

Comment

Ik hoop ook dat deze race volgend jaar nog op de kalender staat, prachtige wedstrijd op toch wel een knap parcours. Parcours dat veel vraagt van de piloot en wagen, alleen al Turn 8.

Wat me opvalt is dat er nog geen zware crash is geweest tijdens een race (gelukkig maar), vorig jaar moest de Safety Car in 18 van de 19 races uitrijden, Bahrein was toen de enigste wedstrijd zonder Safety Car periode.

Comment

Ik vind die DRS er toch onnodig op dit circuit, 't leek vaak gewoon met een kanon op een mug schieten om er voorbij te geraken.

Comment

Belachelijke inhaalmanoeuvres. 3-4 wagenlengtes achter liggen, even op een knopje drukken, en hop. Het is nog altijd F1, geen mariokart. Voor mij is dit even saai als vroeger.

Comment

Slechte race voor Hamilton, zeer slecht zelfs...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                Belachelijke inhaalmanoeuvres. 3-4 wagenlengtes achter liggen, even op een knopje drukken, en hop. Het is nog altijd F1, geen mariokart. Voor mij is dit even saai als vroeger.
                Hier was de DRS-zone inderdaad wel iets te lang. Het zou beter zijn dat ze net naast elkaar komen, zodat er meer 'gevochten' moet worden.

Ik heb er anderzijds wel erg van genoten. Enkele heerlijke duels gezien, met een paar keer Button in de hoofdrol

Ook al ben ik fan van Vettel, ik hoop dat de andere teams hem toch wat meer weerwerk gaan bieden, want als het zo blijft weten we al enkele races voor het einde van het seizoen dat Vettel weer wereldkampioen is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Slechte race voor Hamilton, zeer slecht zelfs...
                  4e eindigen valt al bij al nog wel mee, maar er zat inderdaad meer in...

Comment

Ik hoop dat deze race geen voorbode was voor de rest van het seizoen... Het was nu de vierde race en 1 ding is meer dan duidelijk: Vettel en Red Bull steken er gewoon met kop en schouder boven uit. Zowel qualifs als de race worden gewoon meesterlijk gedomineerd voor de Duitser. Met uitzondering van de race in China, waar Hamilton profiteerde van de reteversleten banden van Vettel, is de concurrentie gewoon te zwak.

't Is niet dat de races tot nog toe extreem saai zijn geweest, maar geef toe: hoeveel leuker zou het niet zijn mochten die gevechten telkens voor P1 in zijn ipv P2, 3, 4... Aan Ferrari, McLaren en Mercedes om het gat te dichten!

Comment

Working...
                    X