IK denk dat ik sffes toch een uurke mijn ogen ga toedoen. Iphone bij mij pakken en mijn alarm opzetten dat ik zeker niet doorslaap tot de ochtend. TV blijft sowieso wel opstaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2011
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk zou graag zo'n le mans model in LFS hebben!
Le Mans
Comment
-
De Oreca Peugeot ook van de baan gegaan ;(
Comment
-
-
Ik ben hier in Le-Mans even aan mijn desk in het mediacentre gaan zitten. Het is echt koud buiten
Over de crashes dan: Beide crashes stond ik gelukkig niet bij in de buurt.
Die van Rockenfeller was toch wel de heftigste, maar de monocoque heeft zijn werk goed gedaan. Alle onderdelen zijn van de wagen gevlogen maar de monocoque is perfect intact gebleven. Laatste nieuws is dat Rocky enkel een vleeswond heeft.
Voor de rest is het hier wel plezant, maar ik begin nu toch wel precies mijne klop te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenHalfweg!
De crashes van twee Audi R18 TDI's overschaduwt de eerste helft van de 24h van Le Mans
Halverwege van de meest tot verbeelding sprekende endurance race, een update van de voorbije gebeurtenissen:
Het eerste uur na het startschot was er al een immense crash waarbij Audi Sport één van hun drie Audi's verloor. Allan McNish (#3) had de leiding in zijn 15e lap wanneer hij in aanraking kwam met een Ferrari in de "Virage de la Chapelle" sectie van de track van de 24h van Le Mans. Hij vloog met hoge snelheid in de vangrail en miste daardoor bij geluk op een nippertje de mensen die achter deze vangrail stonden. Gelukkige is er niemand zwaar gewond geraakt bij deze crash, McNish kon op eigen houtje uit zijn R18 TDI kruipen en werd uit voorzorg voor een aantal testen naar het medisch centrum overgebracht. Na een lange periode van een gele vlag boven het circuit om het puin te ruimen en de vangrail te herstellen, mocht de safety car (Audi RS5) weer terug de pits binnen rijden en werd de race weer verder gezet. De Audi R18 TDI (#2) met Lotterer achter het stuur stond op de eerste plaats en de Audi (#1) van Rockenfeller op de derde plaats rond 22u, wanneer bijna één derde van de 24h race achter de rug was.
Maar het noodlot sloeg nog een tweede maal toe voor het Audi Sport team van Wolfgang Ullrich; Mike Rockenfeller kreeg een ferme tik door wederom een Ferrari, deze keer een 458 Italia, bij het voorbijsteken van deze GT wagen en vloog met een gigantische snelheid uit de Indianopolis bocht.
Meer lezen en foto's -> KLIKKENLast edited by Spillies; 12/06/2011, 03:27.
Comment
-
Top 3 binnen 1 seconde, madness! Zotte acties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenTop 3 binnen 1 seconde, madness! Zotte acties
Op weg naar een nieuwe "Ronde Infernale"!!!!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenAudi verbruikt ook meer lijkt het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenWaarom krijgt die Pug op plaats 4 geen blauwe vlag?
Comment
Comment