Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jup, en dat was hun van harte gegund

De Audi is nu toch serieus wat tijd aan het verliezen op hun slicks, meer dan 10 seconden per ronde
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Jup, en dat was hun van harte gegund

De Audi is nu toch serieus wat tijd aan het verliezen op hun slicks, meer dan 10 seconden per ronde
      Het is nu alles of niets. Mocht het opdrogen, dan wint Audi. Als het blijft druppelen, dan wint waarschijnlijk Peugeot.

Comment

• Zouden regendansjes in België invloed hebben op het weer in Le Mans?
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Zouden regendansjes in België invloed hebben op het weer in Le Mans?
          Ge moogt altijd proberen

Comment

• Fuck you Peugeot !

Comment

• Vuile Peugeots, regels zo aan hun laars lappen. Zou de Audi gewoon de graskant in rijden.

Comment

• Wat een simpele doening tov. Audi...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• tijd voor penalty I guess...
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• 1m20 tussen de audi en de peugeot, audi moet wel binnekort weer binnen. Ze hebben dus voorlopig 20seconden voorsprong om te finischen. Close

Comment

• Hij is er wel knap voorbijgereden, maar toch snap ik echt niet dat Peugeot niet op het matje wordt geroepen voor zo'n dingen, terwijl Audi zich wel moet gaan verantwoorden voor eens over de lijntjes te rijden...

Comment

• ik zou echt een penalty eisen, voor die move van de peugeot.

Comment

• Ik hoop dat ze eindelijk eens gaan ingrijpen, maar 't is en blijft een thuismatch voor Peugeot.

Comment

• Het wederzijds respect tussen Peugeot en Audi is alleszins niet te zien op de baan! Kan toch niet dat Peugeot daar geen straf voor krijgt. En ik vind het onbegrijpelijk dat de commentator op Eurosport blijft herhalen dat Peugeot nog een wagen kan opofferen. Pure anti-racing!

Comment

• Zeiden ze bij Pug nu dat er geen blauwe vlag was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
                                Hij is er wel knap voorbijgereden, maar toch snap ik echt niet dat Peugeot niet op het matje wordt geroepen voor zo'n dingen, terwijl Audi zich wel moet gaan verantwoorden voor eens over de lijntjes te rijden...
                                Daar kan ik ook niet bij. Audi moet zich bij de jury komen verantwoorden omdat ze over de lijn gegaan zijn. Werd volgens de bestuurder veroorzaakt door plots verlies van downforce door in de slipstream van de Peugeots te rijden.

Ondertussen heeft men bij Peugeot al 2x een blauwe vlag genegeerd en er daar wordt niets van gezegd...

Comment

• Voor het eerst doet een Audi 12 ronden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Ik hoop dat ze eindelijk eens gaan ingrijpen, maar 't is en blijft een thuismatch voor Peugeot.
                                    Dus daarom mag het?

Comment

• Pit. Nu wordt het echt spanneuhnd.

Comment

• Geen nieuwe banden erop, 18 seconden over.

Comment

• Deze morgen rond 6u was heerlijk. Optimale track temperature. De Audi reed toen snelste ronde. Halve seconde sneller dan qualifying pole position lap.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Working...
                                          X