Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Uiterst informatieve gids voor dit jaar

The l'endurance guide to the 24 Hours of Le Mans 2011. Check out our look at the teams, cars and drivers of this year's 24, with artwork by Andy Blackmore Design.

Comment

Groetjes!

De oranje Lizard krijgt m'n stem dit jaar, naast ons eigen Prospeed natuurlijk.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Prospeed
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Qua livery zullen de Porsches alvast opvallen.
          Hopelijk sportief ook (nog eens)!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Qua livery zullen de Porsches alvast opvallen.
            Hopelijk sportief ook (nog eens)!
            Ik heb eens gepolst bij een insider hoe hij de kansen van Porsche inschat, met de 1000km van Spa in het achterhoofd

Spa was another disastrous weekend for Porsche. I wouldn't read too much into that. (also there was a lot of testing going on during the race)

I think that the 997's are reaching the end of their era and are having a hard time competing with some of the opposition...on certain tracks.

It's is important to remember however, that the BMW's have been granted 32 different waivers (according to some in the know) by the ACO, so those cars had better be fast.

The 458's are very fast, but they have not yet proved that they are reliable for an entire 24h race.

The Le Mans track suits the Porsche's (usually have great top speed) so I expect them to be in quite good shape for the race.

The Felbermayr boys seem to be upbeat (and I'll be "chatting" with them throughout the race) and I feel that the #77 car stands as good a chance as anyone to win again this year.

The #80 Lizzards will be another very fast Porsche , and I expect them to be within the top 5 in Qualy and hopefully their usual bad luck at Le Mans will have finally left them. They stand an excellent chance of winning.

Speed is important at Le Mans, but speed without reliability is worth nothing at all.

Comment

Wat zegt hij juist van die BMW's? Ksnap het precies ni...

Ik hoop alleszins dat de 997 RSR (in zijn laatste Le Mans ?) nog eens de bovenhand kan halen in GT2!!

Comment

Wat zegt hij juist van die BMW's? Ksnap het precies ni...

Ik hoop alleszins dat de 997 RSR (in zijn laatste Le Mans ?) nog eens de bovenhand kan halen in GT2!!
                Dat er in het geval van de BMW's een oogje wordt toegeknepen als er bepaalde dingen niet binnen de normen blijken bij scrutineering.

Gebeurt blijkbaar vaker als een merk na lange afwezigheid een auto ontwikkelt en niet van dag 1 alles binnen de normen krijgt.

Qua regeling dit jaar vind ik het wel geen slechte zaak, geen GT1 en GT2, gewoon GTE (Pro en Am), LMP2 en LMP1.

Comment

Heeft alleszinds weer all ingedienten om een fantastische race te worden!!! Kijk er al naar uit!
                  Porsche 996 GT3 RS
                  Porsche 964 RS
                  BMW ///M3 e30
                  Mercedes c250 CDI AMG
                  www.flamebox.be

Comment

Frank, kan jij stilaan niet met één voet in de racerij stappen? Ik bedoel, niet op het niveau van 24h Le Mans, maar in 'n beginstadium, wat linken leggen met teams die pakweg meedoen aan de Belcar ofzo? Niet dat het zo eenvoudig is om daar binnen te raken, maar je hebt een overgrote dosis aan gezonde interesse, volgt heel wat op de voet, hebt skills... En op die manier kan je toch maar eens proberen...
                    Ik meen oprecht dat zoiets, en schrijven voor 'n magazine als EVO (afgaand op je tekstje over de GT3-ervaring effe geleden), iets voor jou lijkt te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                      Frank, kan jij stilaan niet met één voet in de racerij stappen? Ik bedoel, niet op het niveau van 24h Le Mans, maar in 'n beginstadium, wat linken leggen met teams die pakweg meedoen aan de Belcar ofzo? Niet dat het zo eenvoudig is om daar binnen te raken, maar je hebt een overgrote dosis aan gezonde interesse, volgt heel wat op de voet, hebt skills... En op die manier kan je toch maar eens proberen...
                      Ik meen oprecht dat zoiets, en schrijven voor 'n magazine als EVO (afgaand op je tekstje over de GT3-ervaring effe geleden), iets voor jou lijkt te zijn.
                      Sorry maar...

beginstadium Belcar? Als je naam Enzo Ide is, is zoiets wel mogelijk ja.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Dat er in het geval van de BMW's een oogje wordt toegeknepen als er bepaalde dingen niet binnen de normen blijken bij scrutineering.

Gebeurt blijkbaar vaker als een merk na lange afwezigheid een auto ontwikkelt en niet van dag 1 alles binnen de normen krijgt.

Qua regeling dit jaar vind ik het wel geen slechte zaak, geen GT1 en GT2, gewoon GTE (Pro en Am), LMP2 en LMP1.
                        Jip, die indeling is inderdaad beter nu in GT. GT1 was/is toch op sterven na dood. Dat GT1-kampioenschap nu, vind ik totaal niet meer boeiend. De auto's blijven fantastisch, maar die races van 2 keer een uur vind ik dwaas. Endurance is nog altijd dé shit voor GT's vind ik. De FIA heeft dat GT-kampioenschap in mijn ogen volledig verkeerd aangepakt.

Ok, nu snap ik het van BMW. Blijkbaar werd het BMW-team in Spa vorig jaar ook al een hand boven het hoofd gehouden. Geen idee waarom eigenlijk. Ik hoop alleszins dat ze het beter doen dan vorig jaar!

Comment

geen Classic Group C race in voorprogramma dit jaar?
                          Porsche 996 GT3 RS
                          Porsche 964 RS
                          BMW ///M3 e30
                          Mercedes c250 CDI AMG
                          www.flamebox.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Allemaal dol en dolgraag, maar 'you've got to bring something to the party', en daar zal het schoentje altijd wringen hé.

Wat niet wegneemt dat er op kansen altijd zal worden gesprongen.

Comment

Uiterst informatieve gids voor dit jaar

http://issuu.com/lendurance/docs/le_mans_2011
                              Zalig!
                              Ik ga dat printen denk ik.

Comment

Morgen de Scooby preppen en donderdagmorgen voor het eerst richting Le Mans!

Comment

Zalig!
                                  Ik ga dat printen denk ik.
                                  Doen, of druk het anders af ofzo?

Comment

Doen, of druk het anders af ofzo?
                                    Kga het toch imprimeren om zeker te zijn.

Comment

Heeft Club Arnage geen gids gemaakt voor 2011?

Comment

Nog mbt. de BMW waivers

The "problem"is that they have been given so many waivers, that the cars are real rockets!
                                        I think it was negotiated with the ACO. They are always keen to get different marques racing against each other. The issue that I have with this is that you have unrealistic scenarios.

Comment

Sorry maar...

beginstadium Belcar? Als je naam Enzo Ide is, is zoiets wel mogelijk ja.
                                          Ik zie niet in wat daar zo lachwekkend is, aangezien ik nu eenmaal niet Porker z'n geldelijke mogelijkheden ken.

Comment

Working...
                                          X