Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kan die Audi's echt niet uitstaan maar pole betekent toch weinig in een 24-uurs race. Wel een pak trager dan vorig jaar precies, toen reed Bourdais een 3.19.7
Ik kan die Audi's echt niet uitstaan maar pole betekent toch weinig in een 24-uurs race. Wel een pak trager dan vorig jaar precies, toen reed Bourdais een 3.19.7
Komt er van hé als ze kleinere motoren moeten gebruiken.
Ik kreeg het gisteren al effe moeilijk toen Peter Baert op Eurosport zei: 'de periode van de V10 en V12 motoren lijkt voorgoed voorbij'
Zijn adoratie voor Audi steekt hij ook niet onder stoelen of banken. Ik dacht dat een commentator onpartijdig moest zijn?
Het was heel spannend gisteren op het einde van de qualify. Die Peugeot 908 van vorig jaar draait ook nog goed mee!
Eigenlijk heb ik daar niet echt een probleem mee of er een commentator een voorkeur heeft of niet. Zolang hij niet overdrijft, kan dat allemaal geen kwaad.
Maar Baert heeft gewoon zelden iets interessants te vertellen. Zijn commentaar is zelden een meerwaarde.
Goh ja met historics en zowat met z'n eigen impressionante collectie vintage racers. Maar de laatste tijd vond hij het nogal beangstigend en constant ingehaald worden vond 'm ook maar niks
Comment