Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenSorry maar ik gun het Audi echt niet. En autosport is nu eenmaal gevaarlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDamn En die fotografen/marshalls...
Could have gotten ugly
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWat als de wagen net iets hoger van de grond was gevlogen of de vangrail net iets minder hoog was of iets minder sterk of ...
Could have gotten ugly
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenSorry maar ik gun het Audi echt niet. En autosport is nu eenmaal gevaarlijk.
Liggen juichen als iemand, ook al is het iemand van een team waarvoor je niet supportert, zo'n zware crash maakt getuigt echt van een gebrek aan respect en is er over. Ik ga ook niet liggen juichen als zo dadelijk tijdens de koers iemand van de wielrenners waarvoor ik niet supporter in een ravijn rijdt.
Comment
-
Serieuze lap was dat. Ongelooflijk dat McNish daar redelijk gewoon uitkruipt en naar de zijkant wandelt. Hij zal een serieus woordje uitleg mogen geven vrees ik...
't Gat waar hij indook was echt wel klein. In 't heetst van de strijd is het allemaal snel gebeurd, daar is deze crash een mooi bewijs van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenStaan er reeds beelden van de crash online?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenEn waarom gun je het Audi niet? Beide teams werken een heel jaar hier naar toe en verdienen daarvoor respect. Ik denk dat Peugeot ook liever echt strijdt om die derde plaats dan dat ze een Audi op deze manier uit de wedstrijd zien vallen. Vorig jaar heeft Audi ook duidelijk gemaakt dat ze liever écht winnen dan winnen door pech van de "concurrentie".
Liggen juichen als iemand, ook al is het iemand van een team waarvoor je niet supportert, zo'n zware crash maakt getuigt echt van een gebrek aan respect en is er over. Ik ga ook niet liggen juichen als zo dadelijk tijdens de koers iemand van de wielrenners waarvoor ik niet supporter in een ravijn rijdt.
En die mensen die daar achter de vangrails staan: je weet dat daar wel eens iets zou kunnen gebeuren dus kom niet janken als er dan ook iets gebeurt.
Comment
Comment