Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    zag ik daar ook een fotograaf geraakt worden door stukken in de rechterhoek van het scherm?
    Ja, had ik precies ook gezien, ofwel struikelt ie door achteruit te lopen..

Comment

• denk dat er nog meer kans is om de loterij te winnen als dat er niemand daar geraakt is door stukken. Hopelijk niets ernstigs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        Sorry maar ik gun het Audi echt niet. En autosport is nu eenmaal gevaarlijk.
        Ik zie ook veel liever een Peugeot winnen (wel, eigenlijk liefst van al een benzine-racer...maar toch maar realistisch blijven) maar om "yes!" te gaan roepen bij zo'n crash...nja, voor mij 1 stap te ver.
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Behoorlijk enthousiast gereden van McNish, damn

Comment

• Damn En die fotografen/marshalls...

Comment

• Jammer. Want Audi rijdt echt beter dan de Peugeots!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Damn En die fotografen/marshalls...
                Wat als de wagen net iets hoger van de grond was gevlogen of de vangrail net iets minder hoog was of iets minder sterk of ...

Could have gotten ugly

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Wat als de wagen net iets hoger van de grond was gevlogen of de vangrail net iets minder hoog was of iets minder sterk of ...

Could have gotten ugly
                  Het scheelde inderdaad echt niet veel. Als je die schade nu bekijkt aan die vangrails en de banden, stevig...

Comment

• Misschien stond Brecht daar wel tussen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                      Sorry maar ik gun het Audi echt niet. En autosport is nu eenmaal gevaarlijk.
                      En waarom gun je het Audi niet? Beide teams werken een heel jaar hier naar toe en verdienen daarvoor respect. Ik denk dat Peugeot ook liever echt strijdt om die derde plaats dan dat ze een Audi op deze manier uit de wedstrijd zien vallen. Vorig jaar heeft Audi ook duidelijk gemaakt dat ze liever écht winnen dan winnen door pech van de "concurrentie".

Liggen juichen als iemand, ook al is het iemand van een team waarvoor je niet supportert, zo'n zware crash maakt getuigt echt van een gebrek aan respect en is er over. Ik ga ook niet liggen juichen als zo dadelijk tijdens de koers iemand van de wielrenners waarvoor ik niet supporter in een ravijn rijdt.

Comment

• Serieuze lap was dat. Ongelooflijk dat McNish daar redelijk gewoon uitkruipt en naar de zijkant wandelt. Hij zal een serieus woordje uitleg mogen geven vrees ik...
                        't Gat waar hij indook was echt wel klein. In 't heetst van de strijd is het allemaal snel gebeurd, daar is deze crash een mooi bewijs van.

Comment

• Staan er reeds beelden van de crash online?

Comment

• op eurosport hebben ze het al 30 keer getoond en ze tonen het nog altijd...
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Staan er reeds beelden van de crash online?
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Niet allemaal tegelijk

Comment

• Da staat al op youtube! neig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                        En waarom gun je het Audi niet? Beide teams werken een heel jaar hier naar toe en verdienen daarvoor respect. Ik denk dat Peugeot ook liever echt strijdt om die derde plaats dan dat ze een Audi op deze manier uit de wedstrijd zien vallen. Vorig jaar heeft Audi ook duidelijk gemaakt dat ze liever écht winnen dan winnen door pech van de "concurrentie".

Liggen juichen als iemand, ook al is het iemand van een team waarvoor je niet supportert, zo'n zware crash maakt getuigt echt van een gebrek aan respect en is er over. Ik ga ook niet liggen juichen als zo dadelijk tijdens de koers iemand van de wielrenners waarvoor ik niet supporter in een ravijn rijdt.
                                        In het verleden al veel te vaak gewonnen zonder concurrentie. Er zouden nog meer merken een LMP1 moeten bouwen zodat het echt spannend wordt. En ik kan het merk ook gewoon niet uitstaan.
                                        En die mensen die daar achter de vangrails staan: je weet dat daar wel eens iets zou kunnen gebeuren dus kom niet janken als er dan ook iets gebeurt.

Comment

• Sereuze crash! Ik hoop dat er bij de fotografen geen gewonden zijn gevallen, want er zijn toch aardig wat onderdelen tot daar gevlogen.

Comment

Working...
                                          X