Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In het verleden al veel te vaak gewonnen zonder concurrentie. Er zouden nog meer merken een LMP1 moeten bouwen zodat het echt spannend wordt. En ik kan het merk ook gewoon niet uitstaan.
En die mensen die daar achter de vangrails staan: je weet dat daar wel eens iets zou kunnen gebeuren dus kom niet janken als er dan ook iets gebeurt.
In het verleden al veel te vaak gewonnen zonder concurrentie. Er zouden nog meer merken een LMP1 moeten bouwen zodat het echt spannend wordt. En ik kan het merk ook gewoon niet uitstaan.
En die mensen die daar achter de vangrails staan: je weet dat daar wel eens iets zou kunnen gebeuren dus kom niet janken als er dan ook iets gebeurt.
Ge kunt het merk niet uitstaan? Zeer objectieve menig, ik zie 't al
En over dat laatste... Zeer dwaze praat mijns inziens aangezien de mensen die daar achter die vangrail staan hoogstwaarschijnlijk mensen zijn die daar een functie uitoefenen en er net hun steentje aan bijdragen om van Le Mans zo iets speciaals te maken.
En over dat laatste... Zeer dwaze praat mijns inziens aangezien de mensen die daar achter die vangrail staan hoogstwaarschijnlijk mensen zijn die daar een functie uitoefenen en er net hun steentje aan bijdragen om van Le Mans zo een spectakel te maken.
Dus weten ze ook welk risico's eraan verbonden zijn.
Dus weten ze ook welk risico's eraan verbonden zijn.
true, maar dat maakt het niet minder erg als er wél gewonden, laat staan doden vallen.
Gewonden en doden zijn nooit goed en altijd een reden om over "te janken"
McNish was misschien te optimistisch, maar toch vind ik Beltoise wat verantwoordelijk.
Zijn uitleg is dat hij aan het racen was met de 2 porsches, maar hij krijgt toch een blauwe vlag...
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Wat is er met de bmw's gebeurd eigenlijk??Hokken achteraan.
Zie nu wel dat ze terug aant opklimmen zijn. Rijden nu rondjes van 4min flat...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Ik meende ook te zien dat er daar eentje geraakt werd door een stevig stuk van de Audi, en het zou me verwonderen als er niet meer fotografen wat puin in hun gezicht hebben gekregen want er vloog een hoop vanaf...
Inderdaad 'n fotograaf geraakt maar alles in orde volgens de commentatoren op Eurosport 2. Blijkbaar heeft 'ie op de grond gelegen maar even later stond 'ie recht en begon meteen weer foto's te maken.
M3's serieus aan het opklimmen. 1 tot 2 seconden sneller dan 458's en 997's ervoor en voorbij aan het steken. zou wel wat footage willen zien.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Ik zal hem straks eens SMS'en. Zulke zaken laten je wel weer eens stilstaan bij het feit dat het voor ons fotografen/camera-mannen en vrouwen uiterst gevaarlijk is. Ik zelf heb het ook al enkele keren meegemaakt.
Tijdens het FIA GT1 op Zolder was er ook een forummer die veel geluk heeft gehad bij 'n startincident. Na dit voorval is er een groot deel van het (recht) stuk start-finish rode zone geworden samen met andere delen van het circuit. Wat begrijpelijk is, want veiligheid primeert natuurlijk! Het maakt het ons wel niet altijd makkelijk.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
In het verleden al veel te vaak gewonnen zonder concurrentie. Er zouden nog meer merken een LMP1 moeten bouwen zodat het echt spannend wordt. En ik kan het merk ook gewoon niet uitstaan.
En die mensen die daar achter de vangrails staan: je weet dat daar wel eens iets zou kunnen gebeuren dus kom niet janken als er dan ook iets gebeurt.
Comment