Oorspronkelijk geplaatst door F430
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIn het verleden al veel te vaak gewonnen zonder concurrentie. Er zouden nog meer merken een LMP1 moeten bouwen zodat het echt spannend wordt. En ik kan het merk ook gewoon niet uitstaan.
En die mensen die daar achter de vangrails staan: je weet dat daar wel eens iets zou kunnen gebeuren dus kom niet janken als er dan ook iets gebeurt.
Ge kunt het merk niet uitstaan? Zeer objectieve menig, ik zie 't al
En over dat laatste... Zeer dwaze praat mijns inziens aangezien de mensen die daar achter die vangrail staan hoogstwaarschijnlijk mensen zijn die daar een functie uitoefenen en er net hun steentje aan bijdragen om van Le Mans zo iets speciaals te maken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk BerichtenEn over dat laatste... Zeer dwaze praat mijns inziens aangezien de mensen die daar achter die vangrail staan hoogstwaarschijnlijk mensen zijn die daar een functie uitoefenen en er net hun steentje aan bijdragen om van Le Mans zo een spectakel te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDus weten ze ook welk risico's eraan verbonden zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDus weten ze ook welk risico's eraan verbonden zijn.
Gewonden en doden zijn nooit goed en altijd een reden om over "te janken"
Comment
-
-
McNish was misschien te optimistisch, maar toch vind ik Beltoise wat verantwoordelijk.
Zijn uitleg is dat hij aan het racen was met de 2 porsches, maar hij krijgt toch een blauwe vlag...
Maar best dat iedereen ok is, wat een situatie.
beelden van het ongeluk
Comment
-
Wat is er met de bmw's gebeurd eigenlijk??Hokken achteraan.
Zie nu wel dat ze terug aant opklimmen zijn. Rijden nu rondjes van 4min flat...Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenzag ik daar ook een fotograaf geraakt worden door stukken in de rechterhoek van het scherm?Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenIk meende ook te zien dat er daar eentje geraakt werd door een stevig stuk van de Audi, en het zou me verwonderen als er niet meer fotografen wat puin in hun gezicht hebben gekregen want er vloog een hoop vanaf...
Comment
-
M3's serieus aan het opklimmen. 1 tot 2 seconden sneller dan 458's en 997's ervoor en voorbij aan het steken. zou wel wat footage willen zien.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenMisschien stond Brecht daar wel tussen..
Tijdens het FIA GT1 op Zolder was er ook een forummer die veel geluk heeft gehad bij 'n startincident. Na dit voorval is er een groot deel van het (recht) stuk start-finish rode zone geworden samen met andere delen van het circuit. Wat begrijpelijk is, want veiligheid primeert natuurlijk! Het maakt het ons wel niet altijd makkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenIn het verleden al veel te vaak gewonnen zonder concurrentie. Er zouden nog meer merken een LMP1 moeten bouwen zodat het echt spannend wordt. En ik kan het merk ook gewoon niet uitstaan.
En die mensen die daar achter de vangrails staan: je weet dat daar wel eens iets zou kunnen gebeuren dus kom niet janken als er dan ook iets gebeurt.
Comment
-
Comment