Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2011
Collapse
X
-
-
Als we eerlijk zijn gaan we allemaal autosport zien voor het spectakel.
Snelheid,bochtentechniek,inhaalmanouvers,maar ook crashes maken daar ook deel van uit.
Zolang er geen gewonden en doden vallen natuurlijk,dat wil niemand.
Imo ogen toch een wat stomme actie van McNish (die toch heel wat ervaring heeft) hij zou beter moeten weten met zijn geschiedenis.
http://www.TheCarCrash.comAllan McNish and Emanuele Naspetti locks wheels as they go under the Dunlop-bridge. McNish's car goes over a wall and breaks apart....
De toppers mogen toch wat meer rekening beginnen houden met de tragere deelnemers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
meteen ook up to date tijd in hetzelfde venster..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenIk zal hem straks eens SMS'en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polly Bekijk BerichtenIk heb Brecht onmiddellijk een smsje gestuurd, en niet lang daarna heeft hij geantwoord en even gebeld. Hij stond daar gelukkig niet in de buurt toen het gebeurde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIs de porsche een hybride zoals tijdens de 24h van de nurnburgring ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenInhalen was onmogelijk op dat moment,de Ferrari moest naar rechts insturen,onbegrijpelijke actie van McNish, chance dat hij er ongedeerd uitgekomen is ....
Dan was het een Le Mans 2011 van een uurtje geworden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenIk zal hem straks eens SMS'en. Zulke zaken laten je wel weer eens stilstaan bij het feit dat het voor ons fotografen/camera-mannen en vrouwen uiterst gevaarlijk is. Ik zelf heb het ook al enkele keren meegemaakt.
Tijdens het FIA GT1 op Zolder was er ook een forummer die veel geluk heeft gehad bij 'n startincident. Na dit voorval is er een groot deel van het (recht) stuk start-finish rode zone geworden samen met andere delen van het circuit. Wat begrijpelijk is, want veiligheid primeert natuurlijk! Het maakt het ons wel niet altijd makkelijk.
Zo kan je elke plek een rode zone maken waar er eens een zware crash voorvalt natuurlijk. Ben daar persoonlijk niet zo zot van zo'n snelle beslissingen. De plek waar ik stond in Zolder valt natuurlijk wel te begrijpen, mar hier heb je normaal genoeg toch genoeg runoff en gravel om bij een crash je toch tijdig in veiligheid te brengen. Het is aan de fotografen zelf om dan op tijd een veilige positie te zoeken. Een zware crash kan op elke plaats van elk circuit in principe voorkomen, dat kan je moeilijk tegengaan jammergenoeg. Motorsport is nu eenmaal dangerous zoals er nog altijd overal vermeld wordt. Dit was gewoon weer zo'n incident dat 1 maal op de 10 jaar gebeurt, en net aan die snelheden.
Comment
-
Was dat nu weer een GT die naar binnen kwam?
De Audi was nog met z'n lichten aan het flashen...
Veel hulpdiensten ter plaatse, ziet er niet goed uit. Was aan een redelijk hoge snelheid. Voor de race maar klagen dat die lichten zo hard opvallen, maar nu ze gewoon negeren?
Comment
Comment