Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier kijk ik op momenteel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      http://stream.speedtv.com/corvette

Hier kijk ik op momenteel
      Idem.

Comment

• Als we eerlijk zijn gaan we allemaal autosport zien voor het spectakel.
        Snelheid,bochtentechniek,inhaalmanouvers,maar ook crashes maken daar ook deel van uit.
        Zolang er geen gewonden en doden vallen natuurlijk,dat wil niemand.

Imo ogen toch een wat stomme actie van McNish (die toch heel wat ervaring heeft) hij zou beter moeten weten met zijn geschiedenis.
        http://www.TheCarCrash.comAllan McNish and Emanuele Naspetti locks wheels as they go under the Dunlop-bridge. McNish's car goes over a wall and breaks apart....

De toppers mogen toch wat meer rekening beginnen houden met de tragere deelnemers.

Comment

• Heel wat problemen met lekke banden precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
            http://stream.speedtv.com/corvette

Hier kijk ik op momenteel
            Heeft een serieuze vertraging ik kijk op http://globalsportsstream.webs.com/Lemans.htm

meteen ook up to date tijd in hetzelfde venster..

Comment

• Die crash van Mcnish , tzat er wel aan te komen. Hoe aanvallend was die niet aan het rijden. Goed voor ons, het publiek.

gelukkig geen serieuze verwondingen....

Comment

• Inhalen was onmogelijk op dat moment,de Ferrari moest naar rechts insturen,onbegrijpelijke actie van McNish, chance dat hij er ongedeerd uitgekomen is ....
                Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Is het ook op tv te zien?
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                    Ik zal hem straks eens SMS'en.
                    Ik heb Brecht onmiddellijk een smsje gestuurd, en niet lang daarna heeft hij geantwoord en even gebeld. Hij stond daar gelukkig niet in de buurt toen het gebeurde.

Comment

• Beide AMR Astons hebben nu officieel opgegeven. Echt triestig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polly Bekijk Berichten
                        Ik heb Brecht onmiddellijk een smsje gestuurd, en niet lang daarna heeft hij geantwoord en even gebeld. Hij stond daar gelukkig niet in de buurt toen het gebeurde.
                        Dat is goed nieuws!

Comment

• Is de porsche een hybride zoals tijdens de 24h van de nurnburgring ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                            Is de porsche een hybride zoals tijdens de 24h van de nurnburgring ?
                            Nee, gewone RSR's. Wel met de 2011 updates.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                              Inhalen was onmogelijk op dat moment,de Ferrari moest naar rechts insturen,onbegrijpelijke actie van McNish, chance dat hij er ongedeerd uitgekomen is ....
                              ik zeg dat die mensen achter het hek en de omheining chance hebben gehad... Als die auto nog iets meer gestuiterd had was hij gewoon over die 1ste muur gevlogen, en dat 2de "hekje" had die auto volgens mij niet tegengehouden.
                              Dan was het een Le Mans 2011 van een uurtje geworden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                Ik zal hem straks eens SMS'en. Zulke zaken laten je wel weer eens stilstaan bij het feit dat het voor ons fotografen/camera-mannen en vrouwen uiterst gevaarlijk is. Ik zelf heb het ook al enkele keren meegemaakt.

Tijdens het FIA GT1 op Zolder was er ook een forummer die veel geluk heeft gehad bij 'n startincident. Na dit voorval is er een groot deel van het (recht) stuk start-finish rode zone geworden samen met andere delen van het circuit. Wat begrijpelijk is, want veiligheid primeert natuurlijk! Het maakt het ons wel niet altijd makkelijk.
                                Ik had er op een ander forum nog een post over over de vraag of ze daar ook een rode zone van moeten maken.

Zo kan je elke plek een rode zone maken waar er eens een zware crash voorvalt natuurlijk. Ben daar persoonlijk niet zo zot van zo'n snelle beslissingen. De plek waar ik stond in Zolder valt natuurlijk wel te begrijpen, mar hier heb je normaal genoeg toch genoeg runoff en gravel om bij een crash je toch tijdig in veiligheid te brengen. Het is aan de fotografen zelf om dan op tijd een veilige positie te zoeken. Een zware crash kan op elke plaats van elk circuit in principe voorkomen, dat kan je moeilijk tegengaan jammergenoeg. Motorsport is nu eenmaal dangerous zoals er nog altijd overal vermeld wordt. Dit was gewoon weer zo'n incident dat 1 maal op de 10 jaar gebeurt, en net aan die snelheden.
                                Voor de rest al alles live aan het volgen natuurlijk, buiten een uurtje F1 daarnet. Kijk al uit naar de nacht, toch altijd iets speciaals. Even Radio Le Mans afgezet, maar dat komt vanavond zeker weer op. Die gasten beluister ik altijd tijdens de nacht. Die houden mij altijd wakker met hun enthousiasme en kennis.
                                www.flickr.com/photos/bramvds
                                www.last.fm/user/lender

Comment

• 't Is weer potèèrde...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• GODMILJAAR...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ziet er helemaal niet goed uit !

Comment

• Wat doet die ferrari daar !

Comment

• Was dat nu weer een GT die naar binnen kwam?

De Audi was nog met z'n lichten aan het flashen...

Veel hulpdiensten ter plaatse, ziet er niet goed uit. Was aan een redelijk hoge snelheid. Voor de race maar klagen dat die lichten zo hard opvallen, maar nu ze gewoon negeren?

Comment

Working...
                                          X