Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu niet om vervelend te doen, maar met het eerste ongeval zou ik het grootste deel van de fout toch bij McNish leggen. Blauwe vlaggen zijn leuk enzo, maar McNish had beter moeten weten...zeker in een 24u-race waarin zo'n grote snelheidsverschillen zitten.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Over McNish viel nog enigszins te discussiëren over bij wie de fout lag... Maar nu, duidelijk flikkerende lichten van de Audi en de Ferrari die het inderdaad precies gewoon negeert.
Nu niet om vervelend te doen, maar met het eerste ongeval zou ik het grootste deel van de fout toch bij McNish leggen. Blauwe vlaggen zijn leuk enzo, maar McNish had beter moeten weten...zeker in een 24u-race waarin zo'n grote snelheidsverschillen zitten.
Die eerste valt inderdaad over te twisten. Audi's hadden kunnen wachten op een recht stuk. Wat de strategie achter die snelle start van McNish was, gaan we nooit weten. Feit is dat ze alle 3 een snelle start wilden maken en een blauwe vlag is duidelijk: snellere wagens voor laten en dus niet de deur dicht doen, wat tweemaal gebeurd is. Maar in het eerste geval, wil ik gerust een gedeelte van de fout bij McNish leggen.
Dit ongeval komt echter toch wel duidelijk op de rekening van Ferrari.
2 Audi's eruit getikt. Fingers crossed voor de bestuurder.
De eerste kon je nog over twisten, maar blauwe vlag is blauwe vlag. Maar dit is toch gewoon de deur dichtdoen zeker.
Edit: bestuurder lijkt ok.
Jup, Rockenfeller lijkt ok.
En qua deur dichtdoen: Ook de Ferrari moet die kink tegen een hoge snelheid nemen, en tegen die snelheid kan ik mij voorstellen dat het een beetje gokken/op het gevoel rijden is qua moment van insturen en hoeveelheid insturen.
Net iets te veel ingestuurd en net op het moment dat de Audi te dichtbij zat...leek me niet echt moedwillig een deur dichtgooien, zo dom zijn ze nu ook weer niet om dat tegen pakweg 300km/u te doen
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
En qua deur dichtdoen: Ook de Ferrari moet die kink tegen een hoge snelheid nemen, en tegen die snelheid kan ik mij voorstellen dat het een beetje gokken/op het gevoel rijden is qua moment van insturen en hoeveelheid insturen.
Net iets te veel ingestuurd en net op het moment dat de Audi te dichtbij zat...leek me niet echt moedwillig een deur dichtgooien, zo dom zijn ze nu ook weer niet om dat tegen pakweg 300km/u te doen
Audi heeft minstens 3x naar de ferrari geflasht. Aan 300km/u, hoelang van te voren denk je dat het geweest gaat zijn?
En qua deur dichtdoen: Ook de Ferrari moet die kink tegen een hoge snelheid nemen, en tegen die snelheid kan ik mij voorstellen dat het een beetje gokken/op het gevoel rijden is qua moment van insturen en hoeveelheid insturen.
Net iets te veel ingestuurd en net op het moment dat de Audi te dichtbij zat...leek me niet echt moedwillig een deur dichtgooien, zo dom zijn ze nu ook weer niet om dat tegen pakweg 300km/u te doen
Moedwillig de deur dichtsmijten zal het denk ik ook niet niet zijn geweest, geen chauffeur die zo stom kan zijn, het lijkt precies gewoon alsof hij de lichten niet heeft zien flikkeren en gewoon de lijn indook.
Wat een fantastische ontwerpen eigenlijk, qua veiligheid. Aan 200 per uur los in de muur vliegen en er zelf uitkruipen. Mooi staaltje energie-absorptie.
Audi heeft minstens 3x naar de ferrari geflasht. Aan 300km/u, hoelang van te voren denk je dat het geweest gaat zijn?
Ja. Maar daardoor verdwijnt die bocht niet voor de Ferrari he.
Als ge tegen 300km/u door een smalle bosweg knalt met uw Ferrari, ben ik er zeker van dat ge (zelfs met de strafste koplampen die ge u kunt inbeelden) nog altijd voor een groot deel moet voortgaan op uw gevoel ipv op uw gezichtsvermogen om die knik in te sturen.
De Ferrari is inderdaad in de fout gegaan en deze keer kon de Audi er niks aan doen...maar lijkt me puur race incident, hoe zwaar het ook is.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment