Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJa. Maar daardoor verdwijnt die bocht niet voor de Ferrari he.
Als ge tegen 300km/u door een smalle bosweg knalt met uw Ferrari, ben ik er zeker van dat ge (zelfs met de strafste koplampen die ge u kunt inbeelden) nog altijd voor een groot deel moet voortgaan op uw gevoel ipv op uw gezichtsvermogen om die knik in te sturen.
De Ferrari is inderdaad in de fout gegaan en deze keer kon de Audi er niks aan doen...maar lijkt me puur race incident, hoe zwaar het ook is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenBen net aan het kijken, dus Rockenfeller z'n crash net gemist, maar die van McNish is echt wel vies op volle video snelheid
+ YouTube Video Muren zullen verhoogd worden denk ik...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenFerrari zal volgend jaar een mooi budget hebben nu Peugeot hen smeergeld geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Wat een klap moet dat niet geweest zijn?
Comment
-
Na de crash van McNisch werd S. Bourdais geinterviewed, die was vrij ongerust (meer dan anders) over het inhalen, door vermogen vermindering blijkt het inhalen minder vlot dan andere jaren.
Alvast een duur raceweekend voor audi:
woensdag tegen de aston, donderdag at terte rouge, vandaga mcnisch en rockenfeller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenOver de vangrail blijkbaar...+ YouTube Video
Vanaf 2.20 zie je delen van het wrak, niet normaal dat je daar levend uit komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVanaf 2.20 zie je delen van het wrak, niet normaal dat je daar levend uit komt.
(als het al gaat nodig zijn met al die elektronische zever)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtensafety car zonder fuel
Comment
Comment