Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Hij is er wel knap voorbijgereden, maar toch snap ik echt niet dat Peugeot niet op het matje wordt geroepen voor zo'n dingen, terwijl Audi zich wel moet gaan verantwoorden voor eens over de lijntjes te rijden...
Het wederzijds respect tussen Peugeot en Audi is alleszins niet te zien op de baan! Kan toch niet dat Peugeot daar geen straf voor krijgt. En ik vind het onbegrijpelijk dat de commentator op Eurosport blijft herhalen dat Peugeot nog een wagen kan opofferen. Pure anti-racing!
Hij is er wel knap voorbijgereden, maar toch snap ik echt niet dat Peugeot niet op het matje wordt geroepen voor zo'n dingen, terwijl Audi zich wel moet gaan verantwoorden voor eens over de lijntjes te rijden...
Daar kan ik ook niet bij. Audi moet zich bij de jury komen verantwoorden omdat ze over de lijn gegaan zijn. Werd volgens de bestuurder veroorzaakt door plots verlies van downforce door in de slipstream van de Peugeots te rijden.
Ondertussen heeft men bij Peugeot al 2x een blauwe vlag genegeerd en er daar wordt niets van gezegd...
Deze morgen rond 6u was heerlijk. Optimale track temperature. De Audi reed toen snelste ronde. Halve seconde sneller dan qualifying pole position lap.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment