Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Frans team of niet, zo'n partijdigheid zou niet mogen bestaan op zo'n enorm evenement.

Evenwel is het echt wel duidelijk dat de Audi de betere auto is qua bochtenwerk en bandenslijtage. Qua verbruik is het een ander verhaal geweest echter.

Comment

• Op welke banden rijdt de nummer 9 Pug ? Intermediates?

Comment

• Er was een Peugeot op intermediates, maar die heeft terug geswitched naar slicks dacht ik. Weet wel niet meer welke nummer het was.

Edit: was nummer 7.
        Last edited by ; 12/06/2011, 13:28.

Comment

• Iemand beelden van die actie van de peug? Ik heb ze gemist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
            Dus daarom mag het?
            Cynisme is te moeilijk voor u hè.
            Ik hoop dat ze ingrijpen voor het straks falikant afloopt, maar gezien het wedstrijdverloop tot nu toe, moet ik daar niet op hopen... Kans lijkt mij reëel dat we een incident gaan zien tussen de Audi en een achterliggende Peugeot.

Comment

• De peugeot #9 rijdt op harde intermediates dacht ik, kwam binnen om13h01 enkel voor diesel, moet dus binnenkort weer binnen. Audi is wel een stop aan het overslaan met dit tempo, eindverschil is gesimuleerd 15sec om 15h.

Comment

• Weeral bijna de Audi aangetikt, ditmaal door P van Goossens.

Peugeot ging daar ook serieus over de lijn...
                Last edited by ; 12/06/2011, 13:32.

Comment

• 2 stops nog te gaan voor audi, tegen 1 voor peugeot

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De strategie zal dus cruciaal zijn in de eindfase, spannende strijd tussen Audi en de Pug's!

Comment

• strategie ligt al een tijdje vast, enkel bij audi proberen ze door de weersomstandigheden de stops te rekken, maar mijn meest optimistische simulatie verplicht hen om 14h49 te stoppen, we zullen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                          2 stops nog te gaan voor audi, tegen 1 voor peugeot
                          Audi hun laatste stop gaat niet zo lang duren, hebben normaal gezien geen volle tank benzine meer nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk Berichten
                            strategie ligt al een tijdje vast, enkel bij audi proberen ze door de weersomstandigheden de stops te rekken, maar mijn meest optimistische simulatie verplicht hen om 14h49 te stoppen, we zullen zien.
                            Hmm, hopelijk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                              Audi hun laatste stop gaat niet zo lang duren, hebben normaal gezien geen volle tank benzine meer nodig.
                              Ze moeten toch hun tank vullen voor 47%

Comment

• Toch een volle.
                                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                  Hmm, hopelijk niet.
                                  Gezien hun stop om 14h04, zullen ze terug binnen komen rond 14h43
                                  Peugeot wordt verwacht rond 14h26

Comment

• geen nieuwe banden voor Audi?

Comment

• Voorlopig niet...

Comment

• Audi heeft al eens 5 stints op dezelfde banden gereden, en met de regen en het wat koudere weer, gaan ze dat miss nu ook nog eens proberen.

Comment

• Sssssssssssssssspannend!!!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X