Zonder probs is het binnen voor Audi
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenZonder probs is het binnen voor Audi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAudi is bezig de belangrijkste pitstop van de race en EuroSport toont een paar bergen van Roemenië...
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk hoop speciaal voor u dat ze KEIHARD winnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtenecht verschrikkelijk irritant die lange reclamesOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenToch wel hoedje af voor Audi, knap gewerkt om het hogere verbruik op te vangen.
Miss hebben ze het expres zo berekend, want als je kijkt hebben ze in totaal het minste tijd van iedereen in de pits doorgebracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenFijn zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk BerichtenBetere reclame is er niet. Iedereen heeft die bergen gezien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaannTis goed jong...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenZe hebben ook al eens 12 laps op 1 tank gedaan, dus volgens mij verbruiken ze niet echt zoveel meer.
Miss hebben ze het expres zo berekend, want als je kijkt hebben ze in totaal het minste tijd van iedereen in de pits doorgebracht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenZe hebben ook al eens 12 laps op 1 tank gedaan, dus volgens mij verbruiken ze niet echt zoveel meer.
Normaal is het binnen voor Audi, spijtig van de 2 andere wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk BerichtenDa's ook weer waar. Maar als ik me niet vergis was dat tijdens die "regen" waar Lotterer echt wel een tijdlang wat heeft ingehouden. Geen idee of dat het verschil zou kunnen maken weliswaar.
Maar toch, chapeau hoe ze dat oplossen in de pits.
Comment
Comment