Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat ze dan weer goed maakte in de laatste sector waar ze toch echt een stuk harder door de porsche curves konden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timpreza Bekijk Berichten
      @ Subaru555, hoe viel dat zo mee voor je eerste LM?
      In één woord: FENOMENAAL!

En om dan toch nog een paar meer woorden te gebruiken: Zalige vier dagen gehad. Onderweg naar Le Mans in een colonne zotten Britten terechtkomen met een geschifte tunnelrun vlak voor Rouen... Donderdag beetje zoeken op en rond het circuit. De BMW en Peugeot voor onze neus er zien afgaan in de laatste chicane. Vrijdag pitwalk gedaan en dan wat gaan rondrijden voor om Mad Friday aan de lijve mee te maken (met gesloten ramen ) en dan zaterdag en zondag ter plekke de ganse race op de voet gevolgd. Vanmorgen dan nog even les Hunaudières, Mulsanne, Indianapolis gaan afrijden... De Scooby heeft er na de Raidillon een tweede legende opzitten (toch gedeeltelijk )

Maar de sfeer op en rond het circuit is hallucinant. De knapste sportwagens op de camping zien staan met Quecha tentje ernaast blijft een grappig zicht . En nog een leuke extra: Ben Collins tegen het lijf gelopen en heeft zijn boek gesigneerd met 'Scoobies are better than Evo's'

Ik heb paar foto's maar verwacht geen topkwaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
        Ja het geluid van zo'n Audi of Peugeot lijkt eerder op een op hol geslagen mixer.

Laatste ronde!
        Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
        Nothing beats the Corvettes on that.
        De Peugeots vallen nog mee. Die Audi zijn precies stofzuigers

Mijn favo's: Corvettes, Ford GT en de Aston Martin van Kronos

Oorspronkelijk geplaatst door Spooksken Bekijk Berichten
        Frans team of niet, zo'n partijdigheid zou niet mogen bestaan op zo'n enorm evenement.
        Die Fransen blijven chauvinist tot op het einde.
        De speaker kon niet anders dan de Duitse overwinning toegeven maar voegde dan wel toe: "Peugeot met drie wagens aan de start en finisht sterk met drie wagens! En laten we niet vergeten dat Michelin wint op Le Mans"...

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
        ik zeg dat die mensen achter het hek en de omheining chance hebben gehad... Als die auto nog iets meer gestuiterd had was hij gewoon over die 1ste muur gevlogen, en dat 2de "hekje" had die auto volgens mij niet tegengehouden.
        Dan was het een Le Mans 2011 van een uurtje geworden denk ik.
        Bwa, in 1955 is de race nadien ook gewoon doorgegaan en toen waren er 80 doden...

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Het is leuk hier

OK, mijn foto's stellen nietske voor

Sjiek werk!

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Zijn adoratie voor Audi steekt hij ook niet onder stoelen of banken. Ik dacht dat een commentator onpartijdig moest zijn?

Het was heel spannend gisteren op het einde van de qualify. Die Peugeot 908 van vorig jaar draait ook nog goed mee!
        Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Racete die nog!?
        Heeft donderdag nog twee rondjes gereden maar is dan direct binnengereden. Hij moest toegeven dat het niet mer haalbaar was. Nuja, niet slecht aan 81 jaar

Comment

• Die sfeer

Comment

• Wat een evenement!!!

Eerste keer, maar zeker niet de laatste! Niet normaal!

Comment

• Oef, ik dacht al dat ik niets gewoon was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                Bwa, in 1955 is de race nadien ook gewoon doorgegaan en toen waren er 80 doden...
                1955 is LANG geleden.
                Die toestanden heb je nu niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  1955 is LANG geleden.
                  Die toestanden heb je nu niet meer.
                  Munchen 72? Heyzeldrama? Senna? Wouter Weylandt?
                  Er zijn genoeg voorbeelden. The show must go on I'm afraid. En ik denk dat je zo'n gigantische organisaties niet zomaar kan stilleggen. De investeringen (en belangen) zijn te groot.

Maar soit, het is gelukkig niet nodig geweest om die keuze te maken.
                  Hier alvast één grote Le Mans fan erbij

Comment

• De eerste foto's van bezoekers beginnen stilaan online te komen, sfeer²

for not being there

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Als ik afgestudeerd ben, het eerste wat ik doe, zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                        Als ik afgestudeerd ben, het eerste wat ik doe, zeker.
                        Ik heb dat ook altijd gezegd en heb het effectief gedaan. Fack, ik geniet nog iedere seconde na! Wat een race, wat een event, wat een massa enthousiastelingen, wat een auto's... wat een fantastische sfeer gewoon!

Comment

• Wel al afgestudeerd, maar aan het wachten tot (semi-)petrolheadkameraden gedaan hebben met leren.

Op de lijst:
                          • Goodwood
                          • Le Mans
                          • 24h Nurburgring
                          • Mille Miglia
                          Eventueel nog Le Mans Classic en Goodwood Revival.
                          Meerjaren-plan dus.

Comment

• Idem hier eigenlijk. Denk dat ik volgend jaar de 24u van Spa en zeker Zolder ga overslaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Idem hier eigenlijk. Denk dat ik volgend jaar de 24u van Spa en zeker Zolder ga overslaan.
                              Is da 24u van Spa niet echt dat misschien? Natuurlijk niets in vergelijking met Le Mans
                              Maar ik zou misschien volgend jaar wel gaan naar Spa. Daarom dat ik die vraag stel.

Comment

Idem hier eigenlijk. Denk dat ik volgend jaar de 24u van Spa en zeker Zolder ga overslaan.
                                Spa valt nog te bezien of ik ga, kameraad wil wel naar 24u Zolder dit jaar.

Vorig jaar Zolder overgeslagen (deelnemersveld was gewoon te klein), jaar ervoor wel geweest en dik geamuseerd....maar dat lag absoluut niet aan het racen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Spa valt nog te bezien of ik ga, kameraad wil wel naar 24u Zolder dit jaar.

Vorig jaar Zolder overgeslagen (deelnemersveld was gewoon te klein), jaar ervoor wel geweest en dik geamuseerd....maar dat lag absoluut niet aan het racen
                                  Ik ben nu al vanaf 2004 bijna elk jaar naar Spa geweest en dan wil je gewoon eens wat anders zien. FIA GT is ook niet meer wat het geweest is. Hangt van het deelnemersveld af of ik nog ga blijven gaan.

De 24uur van Zolder daar ga ik al heen sinds 2002 ofzo. Het is kortbij, relatief klein en gezellig en vroeger reden er knappe wagens mee in GT1. Maar sinds ze met die GT3 begonnen zijn kan het me minder en minder boeien. En praktisch elk jaar Anthony Kumpen op het podium zien daar doe ik het al helemaal niet voor. Wel dikke party meestal in Zolder.

Volgend jaar dus waarschijnlijk 24u van Le Mans en Nürburgring.

Comment

• Ik ben ook terug se
                                    Was een leuk maar voor mij druk weekend.

Nog een teasertje in afwachting van mijn gallerytje:

Comment

Ik ben nu al vanaf 2004 bijna elk jaar naar Spa geweest en dan wil je gewoon eens wat anders zien. FIA GT is ook niet meer wat het geweest is. Hangt van het deelnemersveld af of ik nog ga blijven gaan.
                                      Uhu, maar ben nog nooit naar de 24u van Franco geweest.
                                      Deelnemersveld gaat een rol spelen...achja, da's nog wel een tijdje voordat het zo ver is.

De 24uur van Zolder daar ga ik al heen sinds 2002 ofzo. Het is kortbij, relatief klein en gezellig en vroeger reden er knappe wagens mee in GT1. Maar sinds ze met die GT3 begonnen zijn kan het me minder en minder boeien. En praktisch elk jaar Anthony Kumpen op het podium zien daar doe ik het al helemaal niet voor. Wel dikke party meestal in Zolder.
                                      Idem hierzo, alleen iets minder lang al.
                                      Feestjes zijn vaak wel dik ja. Scheef gaan op Sylver en Lasgo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        Ik ben ook terug se
                                        Was een leuk maar voor mij druk weekend.

Nog een teasertje in afwachting van mijn gallerytje:

Ik kijk er al naar uit! Die pics van vorig jaar waren echt fantastisch!

Comment

Working...
                                        X