Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Uhu, maar ben nog nooit naar de 24u van Franco geweest.
    Deelnemersveld gaat een rol spelen...achja, da's nog wel een tijdje voordat het zo ver is.

Idem hierzo, alleen iets minder lang al.
    Feestjes zijn vaak wel dik ja. Scheef gaan op Sylver en Lasgo
    Ik herinner me nog the Subs, dat was echt het dak eraf

24u van Spa vind ik wel "beter". Gewoon kwa auto's, ervaring, kamperen, uitzicht,... Daar kan Zolder echt niet aan tippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten

Tof fotoverslag en wat een volk seg

Comment

De eerste foto's van bezoekers beginnen stilaan online te komen, sfeer²

for not being there

Schitterend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Idem hier eigenlijk. Denk dat ik volgend jaar de 24u van Spa en zeker Zolder ga overslaan.
          Het één sluit toch het andere niet uit?

Ik ga ook al sinds 2004 ieder jaar naar de 24u van Franco. Is altijd al de max geweest! Dit jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk opnieuw.

Maar dat Le Mans nog een stuk vetter is, daar bestaat geen twijfel over!
          Ik wist niet dat een autosport-event zo veel volk kon aantrekken! Van de opkomst alleen al, sta je al serieus te kijken. Om dan nog maar te zwijgen met wat voor auto's sommige toeschouwers komen...

Le Mans is voor mij, denk ik, het vetste wat ik op automotive vlak ooit gedaan heb. Goodwood is geschift, maar Le Mans vind ik nog zotter!! Ik weet niet of er nog betere dingen bestaan dan dit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Het één sluit toch het andere niet uit?

Ik ga ook al sinds 2004 ieder jaar naar de 24u van Franco. Is altijd al de max geweest! Dit jaar ga ik hoogstwaarschijnlijk opnieuw.
            Wel als je een beperkt budget hebt hé. Reisje met de madam, festivalleke meepikken, races bijwonen, kost allemaal geld. We zullen zien volgend jaar.

Heb je foto's Maxime?

Comment

Wel al afgestudeerd, maar aan het wachten tot (semi-)petrolheadkameraden gedaan hebben met leren.

Op de lijst:
              • Goodwood
              • Le Mans
              • 24h Nurburgring
              • Mille Miglia
              Eventueel nog Le Mans Classic en Goodwood Revival.
              Meerjaren-plan dus.
              Eerste twee reeds gedaan en ik kan je enkel aanmoedigen! Beide extreem de moeite. Had de rally van Ieper niet samengevallen met de Ring 24h, dan had ik uw lijstje bijna volledig afgewerkt. Helaas...
              Mille Miglia lijkt me inderdaad ook zot de moeite om te doen, net als de 12h van Sebring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                Wel als je een beperkt budget hebt hé. Reisje met de madam, festivalleke meepikken, races bijwonen, kost allemaal geld. We zullen zien volgend jaar.

Heb je foto's Maxime?
                I know, 't kost allemaal geld. Maar voor Spa moet je toch links of rechts aan tickets geraken? Ik heb er bijna elk jaar...

Ik heb inderdaad foto's (met vooral dank aan Simoni en Malaise want ik heb mijn kodak eigenlijk op geen enkel moment vast gehad ), maar nog geen tijd gehad om ze allemaal te bewerken/resizen. Zal voor vanavond zijn.

Comment

• Jaloersheid alhier, Maxime & Subaru555!

Valt het nog 'wat' te doen qua drukte als je je eens wil verplaatse, of is het er echt over zoals de zondag van pasen bij goed weer aan de Ring, bijvoorbeeld?
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Jaloersheid alhier, Maxime & Subaru555!

Valt het nog 'wat' te doen qua drukte als je je eens wil verplaatse, of is het er echt over zoals de zondag van pasen bij goed weer aan de Ring, bijvoorbeeld?
                    Ik vond dat allemaal zeer goed meevallen! Wij kampeerden aan de buitenkant van de Porsche bocht. We zijn dan te voet tot aan Tertre Rouge gegaan, met geregelde tussenstops en lang verblijf in de paddocks enzo.
                    Zondag zijn we dan met de auto eerst naar Arnage geweest, waar we weer verrassend dicht bij het circuit konden parkeren, na een heel klein beetje aanschuiven. En voor we terug naar huis vertrokken, zijn we nog tot aan Mulsanne gereden. Ook daar vrij dicht kunnen parkeren en vlot weg en weer kunnen rijden.

Het drukst, was het eigenlijk toen we arriveerden zaterdagnamiddag. De race was al een uur bezig en er was toch nog heel wat verkeer. Maar dat vonden we eigenlijk op geen enkel moment vervelend want er was overal wel iets te zien!

Comment

Jaloersheid alhier, Maxime & Subaru555!

Ik weet niet hoe ze het doen, maar voor een event met 250.000 man krijg je nooit een benauwd of druk gevoel.

Wij waren daar nu wel vroeg op zaterdag en op zondagmorgen (nog vroeger), maar we zijn altijd vlot kunnen oprijden. Het drukste moment is nog de nacht wanneer iedereen verhuist. Dan hebben we toch 1u gedaan van de parking blanc naar Mulsanne... En ook hoe het daar oplost na de race. 250.000 man is binnen het anderhalf uur gewoon verdwenen...

Sfeerfoto's volgen later nog.

Comment

• Toch al eentje, de Stig bevestigt: Scoobies are better than Evo's...
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ooit moet ik daar staan, en dan nog liefst voor ze allemaal met 1.2 dieselhybride 3-cilinders rijden...
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Eerste twee reeds gedaan en ik kan je enkel aanmoedigen! Beide extreem de moeite. Had de rally van Ieper niet samengevallen met de Ring 24h, dan had ik uw lijstje bijna volledig afgewerkt. Helaas...
                            Mille Miglia lijkt me inderdaad ook zot de moeite om te doen, net als de 12h van Sebring.
                            Sebring is ook vetjes, maar Bonneville Speed Week spreekt met qua sfeer nog meer aan. Een week lang in het midden van zo'n absurd landschap, geschifte wagens en al even geschifte bestuurders en toeschouwers,...

Anyway: mevrouw wou eens in de Lambo zitten

De luchthapper werd pas geopend toen ze neerzat in de wagen.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                Als ik afgestudeerd ben, het eerste wat ik doe, zeker.
                                Second that!

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Anyway: mevrouw wou eens in de Lambo zitten

De luchthapper werd pas geopend toen ze neerzat in de wagen.

Comment

Ooit moet ik daar staan, en dan nog liefst voor ze allemaal met 1.2 dieselhybride 3-cilinders rijden...
                                  ²²²²²

Comment

Ik wist niet dat een autosport-event zo veel volk kon aantrekken!

200000 toeschouwers zeker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                      200000 toeschouwers zeker .
                                      249 500 toeschouwers dit jaar in Le-Mans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                        249 500 toeschouwers dit jaar in Le-Mans
                                        In 1969 waren er dat 400000 .

Comment

• Miljaar, ik heb last van een heimwee-gevoel!
                                          Gisteren nog wa beelden gezien op Eurosport. Fack hoe zalig toch!

Comment

Working...
                                          X