Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Spanje 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vraag me af wat Petrov heeft lopen klooien om niet in de top 10 te finishen?!

Ik vond het heerlijk om Alonso, Vettel en Hamilton in een treintje te zien rijden!

Alonso, zo snel denken in zijn start
    Jammer voor Webber, ik had hem voor de race wel een overwinning gegund.

Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen zullen liggen volgende week. Veel grote downforcestukken zijn er niet, dus misschien zal Red Bull wel minder in het voordeel zijn dan anders. Anderzijds, vorig jaar reden ze daar ook een 1 en 2, dus waarom dit jaar niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      Schumacher start op softs.....kwestie van heel zijn strategie en kansen te verkloten :s what a fool :/
      En hoeveel, 4 plaatsen meer naar voor te eindigen als ie vertrokken was ?

Comment

Ik moet de race nog eens zien (maar half gekeken), het leek mij maar een saaie race ... ik hou er niet van, als de meerderheid van de positiewissels door pitstops gebeuren.

Comment

Ik vond het ook een saaie race. Saai omdat ik geen moment het gevoel heb dat er daadwerkelijk strategie bij komt kijken.

Het begint gewoon allemaal zo nep begint te lijken. Die banden die belachelijk snel slijten, de DRS-lijnen, KERS, de uitloopstroken, het niet bijtanken, tijdsverschillen, gelimiteerd toerental...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
            Ik vraag me af wat Petrov heeft lopen klooien om niet in de top 10 te finishen?!
            Nadelige start (hij kwam heel goed weg, alleen werd hij gewoon voorbijgegaan door igg auto's in de 2e bocht omdat hij slecht gepositioneerd zat)

Comment

De manier hoe Hamilton in de pits rijdt bij z'n pitstop in de 55e ronde.

Nog eens goed alles opentrekken tussen die betonnen afzetting en dan alles toe voor de 100 km/u limiet. Damn!

Comment

Lewis Hamilton. Respect zeg. Gun in ieder geval hem of Webber de zege in Monaco.

We zullen nog mooie races krijgen maar een strijd om de titel mag je vergeten.

118 - 77 = bijna 2 overwinningen verschil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Hamilton, wat een held

Sterke strategie van de McLarens. Ik vond het naar de normen van de Spaanse GP een spannende race.

Comment

Kippenvel!

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Lichtjes teleurgesteld in Hamilton. Meer dan 10 ronden heeft hij op minder dan 2 seconden achter Vettel gehangen zonder 1 noemenswaardige aanval. Respect hoe hij daar geraakt is maar zelfs toen Vettel even zonder KERS verder moest heeft hij geen moeite gedaan. Ik vind persoonlijk dat Button beter gereden heeft op zijn start na.

Nu is het wel zo dat DRS op zo'n circuit weinig uithaalt omdat er sowieso al met minder vleugel gereden wordt. Monza gaat ook nog zo'n maat voor niks zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Lichtjes teleurgesteld in Hamilton. Meer dan 10 ronden heeft hij op minder dan 2 seconden achter Vettel gehangen zonder 1 noemenswaardige aanval. Respect hoe hij daar geraakt is maar zelfs toen Vettel even zonder KERS verder moest heeft hij geen moeite gedaan. Ik vind persoonlijk dat Button beter gereden heeft op zijn start na.

Nu is het wel zo dat DRS op zo'n circuit weinig uithaalt omdat er sowieso al met minder vleugel gereden wordt. Monza gaat ook nog zo'n maat voor niks zijn.
                        Nog nooit gehoord van turbulent air?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                          Nog nooit gehoord van turbulent air?
                          Zelfs in voorgaande seizoenen waarin er nog meer sprake was van uw "turbulent air" door de dubbele diffusor, grotere achtervleugels en weet ik veel wat zou een piloot die vlak achter zijn voorligger ligt af en toe eens komen piepen en zelfs lichtjes aandringen. Ondertussen is die "turbulent air" gevoelig verminderd en zijn er andere hulpmiddelen als DRS en KERS bijgekomen. Kom anders eens terug als je Corvetteman geworden bent.

Comment

Als die motor een begrenzer(18.000rpm momenteel) heeft en die versnellingen vast liggen, mag je vleugel nog zo ver openstaan, je gaat geen kmh harder gaan.
                            Doe daar nog een lichte rugwind bij en voorbijgaan is compleet onmogelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Als die motor een begrenzer(18.000rpm momenteel) heeft en die versnellingen vast liggen, mag je vleugel nog zo ver openstaan, je gaat geen kmh harder gaan.
                              Doe daar nog een lichte rugwind bij en voorbijgaan is compleet onmogelijk.
                              Feit is ook dat de Red Bull gewoon veel meer downforce heeft in die laatste bocht, waardoor Vettel steeds net genoeg kon uitlopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                Feit is ook dat de Red Bull gewoon veel meer downforce heeft in die laatste bocht, waardoor Vettel steeds net genoeg kon uitlopen
                                Volgens dat ik me herinner is niemand echt ingehaald op dat rechte stuk. (behalve auto's die echt heel merkbaar trager waren)

Comment

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Button heeft Webber daar gepasseerd (gelijke wapens dus)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video

Button heeft Webber daar gepasseerd (gelijke wapens dus)
                                    Stond Button toen niet op wel erg verse options?

Comment

Working...
                                    X